Projev V4 motoru od 5000- 12500 otáček je prostě bomba... a jakýkoliv hodný víceobjemový řadˇák jej nepřekoná ...Duální CBS system lepší než ABS
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Jako první demontováno Pair valve -přivádí podtlakem vzduch do výfuku před zdvojenou lambda, kvůli redukci emisí což má za následek jen bohatší směs a vyšší spotřebu - (konstruktérský nesmysl), šnorchl v sání a ještě mne čeká "eliminace" lambda sond ve výfuku a instalace power commanderu PCV5 kvůli zklidnění "cukání" v rozsahu otáček 2000- 5000rpm a jemnějšímu průběhu VTecU V 6750OT/MIN..
Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil pro vyježděné jezdce, kteří mají alespoň základní fyzičku vzhledem k faktu že plně natankovaná váží 219kg - takže manipulace při parkování a v městském provozu je znát.
Recenze
Chtěl jsem něco sportovně cestovního s čím se dá jezdit jak okolo komína na kochačku tak in na dovču po Evropě - 800-1000km denně .Vzhledem ke kapotáži se dá na ní schovat při nelegálních rychlostech , duální brzdy dle mého lepší než ABS, motor V4 prostě bomba , jediný neduh je hlučný napínák rozvodů na zadním válci -vzhledem k blízkosti umístění u svodů výfuku je teplotně více namáhán -výsledek napínák se občas "blokne" v jedné pozici a čepička napínáku pak "cinká nutné demontovat a nakalibrovat jednou za čas. Spotřeba po eliminaci PAIR Valve max. 7,3l/100km bez ohledu na styl jízdy. Také chci při výměně chladící kapaliny použít "bezvodní " systém EVANS - je na celou životnost mota ... a hlavně rozsah prac. teplot -40 + 180C takže systém netlakuje a doopravdy chrání všechny komponenty motoru před korozí "adhoc" - vč. hadic ,těsnění atd. Vzhledm k zaměření je jí nejlépe na okreskách s dobrým povrchem a mnoha zatáčkami ale zvládne i okruh.
Ohledně poruch mne "vypekly - sériově instalované kablíky (tři žluté 1,5mm licny s ubohou izolací) od statoru alternátoru k regulátoru dobíjení . Důvod zjištěn po odstavení motorky na "zahradu 30km" od domova a dovozu nově nabité baterie - na které jsem dojel dom "bez dobíjení . Po sundání víka statoru byla veškerá izolace těch tří drátů totálně vypálená takže zapojení do "trojúhelníka" s izolovanou nulou neexistovalo -ale regulátor to přežil ...Celý sttor vč. těch vývodů je chlazen motorovým olejem takže ta izolace po 15 letech provozu neměla nárok - co je zajímavé izolační lak na cívkách z měděného drátu to přežil a po výměně vodičů vše funguje dalě jak má.
vzkaz pro Willy7377 - ten můj komentář ohledně víceobjemového řaďáku byl samozřejmě vztažen k "projevu motoru V4 v období let (2000-2005) u sportovně cestovního zaměření nikoliv k výkonu motoru , protože jsem otestoval spoustu motorek (made in Japan , Europe kromě Ducati ) a všechny byly "moc hodné" žádné vibrace od motoru všechno uhlazené ... atd.
Jinak chválím krásného "bramboráka" ,který budí ještě větší respekt z hlediska rozměrů a hmotnosti než má "střídmý " japonka ... Hodně štastných kilometrů v té dnešní džungli
(.. jakýkoliv hodný víceobjemový řadˇák jej nepřekoná ...) Docela odvážné tvrzení.Skoro mne napadá otázka,na čem všem jsi jezdil,když tohle tvrdíš? Nebo co si mám představit pod pojmem "hodný více objemový řa´dák ? Pokud bych si představil svoje "Káčko",přišel bys o iluze bez mrknutí oka .
Jinak moto po designové stránce fajn,ale tím Vtec-em je to krok zpátky.Předchozí VFR mělo povedenější motor.
Každopádně ať ti dělá jen radost.
Zdravím všechny VFR-raře,
tak jsem dnes za cca hoďku práce vylepšil chod mého VFR800 mezi volnoběhem a 5000 ot - po cukání ani vidu ani slechu . Odpojil jsem dvojitou lambdu od výfuku a nahradil jsem obě dvěma O2- eliminátory - pozor na Ebay si někteří mastí kapsu 2ks samčího motokonektoru ( s údajnou elektronikou) za 28 - 40 Euro. Nenaleťte je tam pouze půlwatový odpor 330 Ohmů mezi dvěma piny- (na většině mašin -dva černé nebo šedivé kablíky na čtyřpólových konektorech). Stačí nakoupit na webu motokonektory 2ks vodotěsného konektoru MK-2.2V-SET-M-4 (cena celkem vč. poštovného 175Kč a dva výše zmíněné odpory a -2kč. trocha pájení a za hoďku je hotovo. Přínos ve městě - nevypadáte na mašině pro ostatní jako když jste právě vylezli z motoškoly - žádné přískokem vpřed . Teď mě čeká už jenom našetřit za power commander V- nahrát odbržděnou mapu a je to ... Jo a kdo by chtěl fyzicky sundat odpojené lambdy z výfuku tak je tam závit M18*1,5 takže stačí vzít nerezový šroub s daným závitem nasadit měděnou podložku a je to . Zdar Hondám
Standavfr> tak částečně máš pravdu, ale uchladí se to? Uchladí i v pařákách ve městě! Dov3zem mě to přes půl Evropy? Doveze! Jeto pěkný a má nadčasovej dizajn? Je a má Motor má pár much, ale nic tak hroznýho, aby se s tím nedalo jezdit. Že je to dole mrtvý a ve vtecu vibruje? Jj. ale v těch nejpoužívanějších rychlostech na cestování je to klidný a bez vibrací (tj. 90-100, 130-150).
Ahoj,píšeš o bezvodní chladící kapalině Evans, máš s ní osobní zkušenost? Jinak přeji ať ti tvé nadšení z nové motorky vydrží a zažijete spolu spoustu super zážitků .
D.