renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ozzy67
Vloženo 21.5.2019
Aktualizováno 23.2.2020
Zobrazeno 1 605x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.1

Popis motorky


Projev V4 motoru od 5000- 12500 otáček je prostě bomba... a jakýkoliv hodný víceobjemový řadˇák jej nepřekoná ...Duální CBS system lepší než ABS

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Jako první demontováno Pair valve -přivádí podtlakem vzduch do výfuku před zdvojenou lambda, kvůli redukci emisí což má za následek jen bohatší směs a vyšší spotřebu - (konstruktérský nesmysl), šnorchl v sání a ještě mne čeká "eliminace" lambda sond ve výfuku a instalace power commanderu PCV5 kvůli zklidnění "cukání" v rozsahu otáček 2000- 5000rpm a jemnějšímu průběhu VTecU V 6750OT/MIN..

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil pro vyježděné jezdce, kteří mají alespoň základní fyzičku vzhledem k faktu že plně natankovaná váží 219kg - takže manipulace při parkování a v městském provozu je znát.

Recenze

Chtěl jsem něco sportovně cestovního s čím se dá jezdit jak okolo komína na kochačku tak in na dovču po Evropě - 800-1000km denně .Vzhledem ke kapotáži se dá na ní schovat při nelegálních rychlostech , duální brzdy dle mého lepší než ABS, motor V4 prostě bomba , jediný neduh je hlučný napínák rozvodů na zadním válci -vzhledem k blízkosti umístění u svodů výfuku je teplotně více namáhán -výsledek napínák se občas "blokne" v jedné pozici a čepička napínáku pak "cinká nutné demontovat a nakalibrovat jednou za čas. Spotřeba po eliminaci PAIR Valve max. 7,3l/100km bez ohledu na styl jízdy. Také chci při výměně chladící kapaliny použít "bezvodní " systém EVANS - je na celou životnost mota ... a hlavně rozsah prac. teplot -40 + 180C takže systém netlakuje a doopravdy chrání všechny komponenty motoru před korozí "adhoc" - vč. hadic ,těsnění atd. Vzhledm k zaměření je jí nejlépe na okreskách s dobrým povrchem a mnoha zatáčkami ale zvládne i okruh.
Ohledně poruch mne "vypekly - sériově instalované kablíky (tři žluté 1,5mm licny s ubohou izolací) od statoru alternátoru k regulátoru dobíjení . Důvod zjištěn po odstavení motorky na "zahradu 30km" od domova a dovozu nově nabité baterie - na které jsem dojel dom "bez dobíjení . Po sundání víka statoru byla veškerá izolace těch tří drátů totálně vypálená takže zapojení do "trojúhelníka" s izolovanou nulou neexistovalo -ale regulátor to přežil ...Celý sttor vč. těch vývodů je chlazen motorovým olejem takže ta izolace po 15 letech provozu neměla nárok - co je zajímavé izolační lak na cívkách z měděného drátu to přežil a po výměně vodičů vše funguje dalě jak má.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy67
Ozzy67 napsal 27.02.20 v 09:19

vzkaz pro Willy7377 - ten můj komentář ohledně víceobjemového řaďáku byl samozřejmě vztažen k "projevu motoru V4 v období let (2000-2005) u sportovně cestovního zaměření nikoliv k výkonu motoru , protože jsem otestoval spoustu motorek (made in Japan , Europe kromě Ducati ) a všechny byly "moc hodné" žádné vibrace od motoru všechno uhlazené ... atd.
Jinak chválím krásného "bramboráka" ,který budí ještě větší respekt z hlediska rozměrů a hmotnosti než má "střídmý " japonka ... Hodně štastných kilometrů v té dnešní džungli

willy7377
willy7377 napsal 23.02.20 v 13:58 9b.

(.. jakýkoliv hodný víceobjemový řadˇák jej nepřekoná ...) Docela odvážné tvrzení.Skoro mne napadá otázka,na čem všem jsi jezdil,když tohle tvrdíš? Nebo co si mám představit pod pojmem "hodný více objemový řa´dák ? Pokud bych si představil svoje "Káčko",přišel bys o iluze bez mrknutí oka .
Jinak moto po designové stránce fajn,ale tím Vtec-em je to krok zpátky.Předchozí VFR mělo povedenější motor.
Každopádně ať ti dělá jen radost.

Ozzy67
Ozzy67 napsal 30.05.19 v 19:05

Zdravím všechny VFR-raře,
tak jsem dnes za cca hoďku práce vylepšil chod mého VFR800 mezi volnoběhem a 5000 ot - po cukání ani vidu ani slechu . Odpojil jsem dvojitou lambdu od výfuku a nahradil jsem obě dvěma O2- eliminátory - pozor na Ebay si někteří mastí kapsu 2ks samčího motokonektoru ( s údajnou elektronikou) za 28 - 40 Euro. Nenaleťte je tam pouze půlwatový odpor 330 Ohmů mezi dvěma piny- (na většině mašin -dva černé nebo šedivé kablíky na čtyřpólových konektorech). Stačí nakoupit na webu motokonektory 2ks vodotěsného konektoru MK-2.2V-SET-M-4 (cena celkem vč. poštovného 175Kč a dva výše zmíněné odpory a -2kč. trocha pájení a za hoďku je hotovo. Přínos ve městě - nevypadáte na mašině pro ostatní jako když jste právě vylezli z motoškoly - žádné přískokem vpřed . Teď mě čeká už jenom našetřit za power commander V- nahrát odbržděnou mapu a je to ... Jo a kdo by chtěl fyzicky sundat odpojené lambdy z výfuku tak je tam závit M18*1,5 takže stačí vzít nerezový šroub s daným závitem nasadit měděnou podložku a je to . Zdar Hondám

Mike70
Mike70 napsal 25.05.19 v 17:54

Standavfr> tak částečně máš pravdu, ale uchladí se to? Uchladí i v pařákách ve městě! Dov3zem mě to přes půl Evropy? Doveze! Jeto pěkný a má nadčasovej dizajn? Je a má Motor má pár much, ale nic tak hroznýho, aby se s tím nedalo jezdit. Že je to dole mrtvý a ve vtecu vibruje? Jj. ale v těch nejpoužívanějších rychlostech na cestování je to klidný a bez vibrací (tj. 90-100, 130-150).

dajos
dajos napsal 25.05.19 v 11:39 10b.

Ahoj,píšeš o bezvodní chladící kapalině Evans, máš s ní osobní zkušenost? Jinak přeji ať ti tvé nadšení z nové motorky vydrží a zažijete spolu spoustu super zážitků .
D.

Více komentářů



TOPlist