PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník lukasnoe
Vloženo 18.5.2019
Aktualizováno 30.8.2020
Zobrazeno 871x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nový sluha pro volné chvíle a nevím co napsat aby toho byl jeden řádek, snad dobře poslouží a nevyhodí mně ze sedla.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Po prvních 100 kilometrech je znát rozdíl jízdy. šestka byla živější ale tahala až od 7000 otáček výš. CBF 1000 je v zátahu hned od 3000 otáček a je to znát na akceleraci, její jízda je klidnější při nižších otáčkách a kupodivu se mi s ní lépe manévruje v zatáčkách. Co mi trochu vadí, je měkký předek, při brždění se dost boří tlumiče ale to je o zvyku. Dále bych trochu zkritizoval brzdy obecně, na obsah a hmotnost motorky jsou taky dost vláčné a musím hodně zmáčknou páčku aby jsem cítil brzdný účinek, to na šestce stačilo brnknou po páčce a zpomalení bylo markantně rychlejší. No a na závěr mi na motorce chybí centrální stojan, takže odpočívá pouze na bočáku který je trochu krátký a motorka má až moc naklonný úhel.

Motorku bych doporučil pro - Je to podle mně dobrý kompromis mezi sportovní a turistickou motorkou. Od každého má trochu.

Doplňky na motorce - Zadní kufr, robustní padací rám

Recenze

Po ročním používání yamahy fz600 fazer jsem se rozhodl pro vyšší kubaturu. Nemůžu zatím hodnotit nebo srovnávat, to učiním až najedu s novou motorkou alespoň 500 km.




Tak jak jsem říkal že budu hodnotit až najezdím nějaký ten kilometr. Mám najeto s Hondou necelých 1000 km a můžu tedy hodnotit. Takže po prvních kilometrech jsem narazil na některé dětské nemoci které jsem musel řešit. V prvé řadě jsem vyměnil olej a filtr což je normální, následně byla potřebná výměna brzdových desek a v poslední fázi baterie, která mne pěkně vypekla. Při takovém obyčejném ježdění jsem si všiml že každý start je čím dál horší, nechtěla chytnout a nakonec umřela úplně a to když jsem zastavil na parkovišti u supermarketu. Po zasunutí klíčku jenom cvaklo relé a následně zhasly kontrolky a šlus konečná. Co dělat? vůbec by mne nenapadlo že za tohle může špatná baterie. Štěstí v neštěstí bylo že jel kolem náhodou kamarád a ten se nabídl že doma vyštrachá starší baterku, ale snad to bude stačit. No skoro nestačilo, nakonec s dovezenou baterií a startovacími kabely jsem motorku nastartoval a vydal se k domovu. Jelikož se baterie velikostně nevešla do kastlíku tak byla provizorně přichycená k bloku motoru a jištěna mým lýtkem, a protože taky nebyla v kondici tak celou cestu domů motorka škytala, škubala a 800 metrů před garáži se zastavila a odmítla fungovat, tak poslední úsek jsem tlačil a v mysli mi vyvstávaly otázky typu " neudělal jsem chybu s tímto strojem?" To škubání nebudou v háji vstřiky?". Naštěstí to fakt byla ta baterie, po nasazení funglovky je vše v pořádku a motror jen přede. Ale našly se bolístky které mi chybí a nebo vadí tady je výčet.

1- Palivometr - je sice hezké že ho motorka má, ale chybí mi kontrolka rezervy! jak mám asi odhadnout kolik mi zbývá v nádrži a riskovat že ůstanu někde viset.

2- Teplota motoru - nezjistitelná - když je asi přehřátý motor rozsvítí se kontrolka což je někdy možná zaděláno na průser - naštěstí se mi to ještě nestalo!

3- start z rozsvícenými světly - taková blamáž! Na yamaze z roku 2004 se světla rozsvítily až po nastartování! Takto je zbytečně odebírán proud z baterky!

4- kontrolka FI, při slunečním svitu na palubovku se tváří jako by svítila, několikrát mně to vylekalo až jsem se naštval a na sklíčko jsem nalepil zatmavovací folii a je klid!

5- zadní brzda, je to sice nouzovka která se používá sporadicky, ale když sešlápnu lehce tak nic a když přitlačím tak se flokne, no není to rozumné.

6- baterie, to asi aby se ušetřilo trochu místa tak je tam v kastlíku instalována 8,5 A malá "mrdka"! Na obsah motoru 1000 ccm se mi zdá že je to né zrovna chytré řešení!

Tak to je asi vše co mně trochu štve na výbavě motorky, na druhou stranu musím konstatovat že se mi s ní jezdí hodně dobře, ovládání a stabilita do určité rychlosti je super, tak doufám že budu spokojený.
A jedna zajímavost na konec, při rychlejší jízdě se objevilo kmitání řídítek když jsem je pustil, docela mně to vyděsilo a verdikt zněl - špatné ložiska v krku, ale omyl! toto kmitání zapříčiňuje zadní kufr, nevím proč ale je to tak, po sundání kufru se kmitání neobjevilo, po opětovném nasazení kufru se kmitání zase vrátilo a navíc při rychlosti okolo 160 km/h s kufrem na nosiči začne plavat zadek motorky, taky nepříjemný pocit.
Tak dále sbírám zkušenosti a poznatky okolo hondy cbf 1000 2007.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Všudezdejší
Všudezdejší napsal 21.05.19 v 16:37 10b.

CBFko je moc prima mašina, rád na ní vzpomínám. Jede parádně a je to spolehlivej parťák! Občas mi ten sametovej čtyřválec původem z "fároše" schází!

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 19.05.19 v 23:41 10b.

Čadil
Čadil napsal 19.05.19 v 02:57 10b.

Více komentářů



TOPlist