Po třech letech na suzuki SV650 jsem dospěl k potřebě rozměrově větší motorky, ve věku po padesátce už tělo na mých nejobvyklejších jízdách (1,5h tam, 1,5h zpět) dává přednost pohodlí před adrenalinem. Proč GSo? .. přišlo mi to jako dobrý nápad.
Motorka koupena od FIRMA:g5moto ADVENTURE (Držovice)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Vůbec jsem netušil co mě čeká, proto jsem si GSo nejdříve půjčil (v g5moto) a dal s ním zhruba 300 kilometrů. Zkusil jsem vše co mě na cestě potkává - dobrý asfalt, špatný asfalt, dálnici a neplánově jsem na té dálnici parádně zmokl. Ani po pár hodinách v sedle jsem necítil únavu a jelo se mi fakt dobře, takže jsem i přes výhrůžky kamarádů "gééeso? smažem si tě z mobilu!" moto přivezl domů.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo dosáhne ze sedla na zem a nechce primárně jezdit pilu.
Doplňky na motorce - Padací rámy motoru.
Recenze
GSo byl jako první nápad a rovnou jsem se rozhodl obětovat takové peníze, abych dosáhl na poslední generaci vzducháčů ročníku 2010-2012. Víc by se mí líbilo LCčko, ale s prvními ročníky je dost rozpačitých zkušeností a mě moc nechtělo hrát ruskou ruletu za 300 tisíc. Takže tedy dvouvačka, 81 kW. Je to těžká motorka, chtěl jsem ABS a kvůli jeho absenci jsem musel oželet velice pěkné GSo v provedení Triple Black. Moje motorka nemá elektronicky stavitelný podvozek ESA. Na půjčeném stroji byl, zkoušel jsem přepínat, na silnicích jsem to já nepoznal tak, abych na tom trval (samozřejmě to může být problém mezi sedlem a řidítky).
Co mě velice překvapilo je pocit lehkosti při jízdě s tak velkou a těžkou motorkou. Na místě je s "mrtvým strojem" samozřejmě větší přetahovaná než se sůzou, ale jakmile motorka ožije, dostaví se velmi snesitelná lehkost bytí. Velmi příjemná je reakce motoru na plyn a dávkování výkonu motoru. Mírně jsem se obával kardanu a velkoobjemového dvouválce, aby v nízkých otáčkách necukal, ale GSo je pružné a hodně odpustí. Řidič by musel být úplné dřevo, aby motorka v nízkých otáčkách cukala.
Občas jsem se potřeboval přemístit z Moravy do Čech a to se dalo jen se suzuki na vozíku. DLouhou cestu bych nedal a ani bych neměl kam dát věci. GSo je na cestování jako dělané a zatímco na sůze pro mě bylo pár kiláků na dálnici utrpení, s géesem loupu kilometry jak na běžícím páse bez zaváhání.
Do terénu s ní vůbec neplánuji zajíždět, k tomu nemohu napsat nic .. a to je vše
Vypadá super, užívej si každý km.
Vypada to na pěkný stav
Renonc opraven, samozřejmě 1200 GS, dík za upozornění.
Tohle fakt není 1250, ale jinak pěkná
Jen to není 1250, ale pochopitelně 1200. To si změn.