motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Honda CB 500F (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník robot0078
Vloženo 15.5.2019
Aktualizováno 15.5.2019
Zobrazeno 570x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Malá velká mašina, která zaujme svou ovladatelností, hravostí, průběhem výkonu a vzhledem, ale zklame ucho posluchače v nízkých otáčkách.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CM 400T: Vyfoukli mi ji...
Honda CB 600F Hornet: Na ten vysoký nájezd furt dost drahé a vysoká spotřeba

První dojmy - Trvalo mi tak 2 týdny než jsem se s ní sžil, ale kdybych neměl předchozí zlé zkušenosti s motorkama, bylo by to o dost rychlejší. Po prudkém otočení plynu jsem při první jízdě ucítil odlehčení předního kola což mi vhnalo adrenalin do žil (přechody ze 125ccm).

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající motorkáře, cestovatele, kteří nejsou tak pohodlní a ženy nad 165cm (pak bych rozhodně doporučil snížení - ze sedadla ale už není moc co ubírat -} změnit kostice)

Doplňky na motorce - Gipro ukazatel, padací rám SW Motech, zásuvka na řídítka, nosič kufru, plexi štít Barracuda.

Recenze

Tuhle motorku jsem si tak trochu oblíbil už ve svých 14 kdy jsem projížděl všechny možné motorky a tahle mě zaujala, protože se vyráběla v nezvyklých barvách (limetková a oranžová verze). Zároveň mi nepřišla cenově tolik přestřelená a ani mě nenapadlo, že bych mohl někdy mít silnější motorku.

Pohodlí : A teď k přítomnosti: s mou výškou 188cm a váhou 70kg ideálně dosáhnu nohama na zem, kolena pohodlně zlomím na stupačky a bez problémů motorku zatlačím do garáže. Sedlo je na první dotek tvrdé, a po dvou hodinách jízdy z něj začne pálit zadek, ale stačí pár drobných přestávek a můžu jezdit celý den. Mírný předklon mě trochu nutí hrbit si záda (pro vyšší pohodlí) ale já byl odjakživa křivý.

Ovladatelnost : Do zatáček je třeba si zvyknout na pocit plavání zadního kola (kvůli šířce zadního kola oproti 125ccm). Široká řídítka zajišťují jistý pocit a oporu na dlouhých rovinkách.
Najdeme na nich klasické ovládací prvky ale jako bonus výstražné blinkry. Rozhodně bych vytknul umístění klaksonu o který často zavadím při přesouvání palce na blinry. Brzdová páčka mile potěší okamžitou reakcí a dostatečnou brzdnou silou (Nemám ABS - na průměrném povrchu pošle při "trhnutí" brzdou kolo do smyku, ale motorka se mi nikdy nepostavila -asi to neumím, ale na 125 to šlo). Spojka je velice tuhá a působí nejistým dojmem kvůli hlučnému řazení z převodovky - někdy mám pocit jako bych spojku ani nepoužil.
Nastavení přední vidlice mi vůbec nechybí a s továrním nastavením na centrálu jsem spokojený.

Provozní náklady : Spotřebu jsem nepočítal ale displeji celkem věřím. Sám 3,8 s klidnou rukou, agresivně 4,2. Cestovně s plným batohem a soudkem piva na nosiči 3,9, v tandemu 4 a v tandemu ve spěchu 4,5l/100km.
Díky nízkému výkonu vydrží pneu i řetěz celkem dlouho.

Budu přidávat fotky a doplňovat poznatky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist