motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXSTC Softail Custom (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rybkyn
Vloženo 14.5.2019
Aktualizováno 16.5.2019
Zobrazeno 1070x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vstupní materiál pro přestavbu - bouračka trefená na předek a válená po obou stranách. Motor ale pracuje, převodovka řadí, brzdy brzdí, světla svítí, klakson troubí...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Roman Buš - Wildstyle (Prachatice) - Naprostá pohoda!!!
S Romanem Bušem jsem jednal jen po telefonu a emailu ale všechno co se řeklo, to platilo!
Úplně mě ale "sundal" přístup jeho kolegy Martina Z. S tak pohodovým člověkem byla radost spolupracovat.

První dojmy - Našel jsem ji na zdejším bazaru a zaujala mě ihned. Už nějaký čas jsem pokukoval po nějaké bouračce Softaila, nebo Dyny s úzkým předním kolem a motorem EVO jako základ pro zimní garážovou zábavu.

Doplňky na motorce - Instalované doplňky? ...tady se bude hlavně odinstalovávat!!! Ale až v zimě.

Recenze

Jak už píšu v profilu své první motorky, jsem staromilec a vyznavač jednoduchosti techniky, mechaniky a odpůrce přehnané elektroniky a EVO je při mých finančních možnostech chudého proletáře přesně ten správný materiál s jakým si chci hrát. Miluju svoji Heritečku s tlustým předním kolem, windšiltem a kuframa, ale zatoužil jsem i po ježdění s žiletkou ve předu, opičákama a vyvětraným podpažím... ale hlavně si tohoto "čopříka" chci přestavět do své podoby, svýma rukama ze starší, unavené a mnohýma přehlížené motorky. Ta předepsaná, úzká 130ka vypadá na motorce v této podobě (velká nádrž a pevný, poměrně hluboký blatník s dvojsicem) docela legračně, ale přímo Tě směřuje, co s ní máš udělat a vyzývá pro předělání do stylu "old school", kde bude pod jednosicem a krátkým blatníčkem naprosto bombastická!
Mimo jiné jsou pro mě na této motorce plusem dva díly a to 80ti drátové přední kolo a kulatá olejová bandaska. Moc se mi tyto kousky líbí a pasují do mých představ budoucího vzhledu a v podstatě jsou důvodem, proč jsem za stroj dal víc, než jsem původně za základ pro přestavbu dát chtěl. Další odlišnost od jiných, řekl bych běžných strojů s motorem EVO je, že ten můj je ve variantě Screamn Eagle.
Mínusem, se kterým jsem se velice rychle vyrovnal bylo již nefunkční, ale všudypřítomné LED podsvícení. Jeden moment jsem se při odstraňování a vystříhávání této "parády" tak rozvášnil, že jsem vycvakl i přerušovač blinkrů. Rovněž další naprostá zbytečnost komplikující přístup ke každé hlavě jakéhokoli šroubu jsou mraky jejich chromovaných plastových krytek.
Pro zprovoznění po tom karambolu musím ještě vyměnit řídítka, zničené lanko sytiče, pokusit se dorovnat spodní díl brýlí (což bude docela výzva...) a nechat vycentrovat to krásné přední kolo, které spolu s těma brýlema a levou trubkou (...ta už je jak struna) rovněž utrpělo. Pak už bych snad mohl začít brázdit domovu přilehlé silničky a s koncem sezony započít onu zamýšlenou reinkarnaci.
Ve chvilkách nudy sem třeba zaznamenám, jak to probíhá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
garcia
garcia napsal 18.05.19 v 08:05 10b.

Super základ a navíc ještě "EVO" Přeji spoustu super zážitků. Pak sem hoď výsledek, jsem na to zvědavej.

Sifi
Sifi napsal 17.05.19 v 11:17

Jdi do toho a nevahej

Matesimo
Matesimo napsal 15.05.19 v 19:01 10b.

ať se ti stavba podaří dle tvých představ

Více komentářů



TOPlist