bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Radič
Vloženo 14.5.2019
Aktualizováno 14.5.2019
Zobrazeno 140x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Malá pilka předělaná na zatáčky tak, abych si to Maximálně užil.

Více fotografii

První dojmy - No, první dojmy byly celkem dobrý. Líbil se mi styl supersportu kdy měl člověk váhu na rukou a pro mě větší jistotu v zatáčkách. Ten styl se mi nechtělo jentak opouštět a tak po těch zběsilostech na kterých jsem jezdil jsem se rozhodl že to tak prostě dál nejde, a koupil jsem si švestku horňase, díky tomu jsem výrazně zpomalil na rovinkách které mi nebavěj. Takže ano, člověk otočí heftem do maxima ale žádný zázraky se nedějí, a to mě baví :-))

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce první pořádnou motorku. Tahle mašina má spoustu tváří, jak klidnou tak i divokou jak se na tento výkon sluší a patří.

Doplňky na motorce - Jen svody, nic dalšího neplánuji.

Recenze

K horňasovi jsem přišel náhodou, už chvíli jsem neměl mašinu protože jsem si myslel že už na to nemam čas ale to byl omyl. Šel jsem se podívat do Hondy v Letech u Dobřichovic kde stálo tohle bazarový "kafíčko" a bylo mi nabídnuto za vynikající cenu. Naše rodina už tam pár motorek koupila tudíž ochota byla skvělá. Po minulé motorce CBR 1000 RR 07 jsem se rozhodl že chci prostě něco, kde na mě bude fučet a bude mě to brzdit. No a po první jízdě bylo rozhodnuto. Minulý majitel s motorkou praštil už ani nevím proč, a tak chtěl po majiteli prodejny motorku při té příležitosti předělat na něco stylovějšího. Jenže po předělání to tam rovnou nechal. Z čehož vyplynulo něco co mě neskutečně baví. Na předek šoupli komplet předek z CBR 1000 RR ročník 2013. Takže čtyřpístkový brzdy TOKIKO fungují naprosto precizně. Samozřejmě jsou tam i origo pancéř hadičky které já jako obyčejný smrtelník nevyužiji. Ale jsou tam. Na předku chybí origo elektrický tlumič řízení a důvod je jasný, nekompatibilní s typem motocyklu. Na motorce by se docela hodil ale jediný který na mou motorku mohu instalovat je stranový, a já nejsem už žádný letec abych to nutně potřeboval. Dostáváme se k podvozku. Někdo by řekl že je to prostě blbost mít předek ze supersporta a zadek původní. Samozřejmě předek sedí jak přibitej. Zadku se trochu nelíbí hrboly v zatačkách ale ne tak aby to bylo nebezpečný. Je holt trošku měkčí, proto si užívám jen zatáčky kde je hladký a kvalitní povrch silnice. S motorkou se do zatáček nijak neperu, vedu si ji hezky zlehka. Rozhodně už nejezdím na ani za limity motorky a troufám si říct že to ani při dnešním provozu a stavu silnic nejde. A co víc, chci žít a ne vyletět ze zatáčky kvůli machrování či závodění. Ta motorka je poměrně lehká a je to znát. Není tak přesná jako CBR ale to se dalo čekat, je to tak i u nových motorek.
Motor..nó...mě to vyhovuje až na pár věcí. Spojka ve vyšších otáčkách není tak přesná proto je třeba to tak trochu humpolácky kopat, zejména kvalty 2-3-4-3-2. Jeničku nevytáčim jedu až od dvojky. Řadit v zatáčce je už tak nebezpečný proto si na to dávám pozor abych měl zařazenou správnou rychlost před zatáčkou. Protože když vám přesně před zatáčkou padne mezikvalt neboli neutrál, tak dáte jen plnej plyn, mezi tím ujedete X desítek metrů a vy můžete ztratit stopu a jak tam narvete rychlost když je motor vytočenej, tak je to taková šupa že máte pocit že se roztrhne motor vedví. Takže na to si u horneta dávám pozor ale dělo se mi to u každé motorky, krom CBR tam to bylo jinak.
Tahle motorka postrádá jedno, a to je krouťák. Kroutící moment neni velkej a je to znát při předjíždění čehokoliv co jede víc jak 100 km/h. Ovšem to se týká pouze rychlostních stupních 5-6. Proto abych bezpečně a rychle předjel to co mě zpomaluje si radši dám trojku při 100 km/h tam už jsou otáčky tuším kolem 6 000 / 7 000 kdy motor nabere dech. Baví mě sem tam motorku držet kolem těch 10 000+ otáček v úsecích kde vím že mě nic neohrozí nebo že mi tam nemůže nic vjet. Když už to mam totiž takhle roztočený tak ta brzdná dráha je poněkud delší, i s takovými brzdami které mam osazený na mašině já. Motorem se dá brzdit překvapivě dobře. Když člověk umí hezky a technicky projet zatáčku aniž by to tam lámal na 3x, tak i s šestkou hornetem napráská čemukoliv. Jenže pak přijde výjezd ze zatáčky, no a jak víme tak každej na té rovince dokáže tim plynem otočit do maxima. To já ne e. V zátáčce ji dám možná pořádně napapat, ale rovinku jedu tak těch 120-130. Ještě napíšu, abych nezapomněl. Motorka, má óóóbrovskej kat pod motorem. To když jsem spatřil poprvé, a i přesto že tam byl už laďák od škorpíka, tak mě to děsilo. Motorku jsem nastartoval, a ticho. Vysavač hadr. Bylo jasné co bude jako první úprava motorky. No koupil jsem svody z netu, nový, pěkný, fungující s otvorem na lambdu. Motorka tím hned ožila. Lepší průběh motoru to je asi vše. Zkrátka, nedusí se to a jde to ven. Zvuk je fantastickej. Není to uřvaný, nestřílí to do vejfuku když jedete vesničkou a tak na vás dědci nehrozej vidlema jak jsem znal a vídal z předchozích motorek. V nižších otáčkách má krásný hluboký chrapláček, ale v momentě kdy jedete do otáček, no pánové a dámy, tam už je to hukot. Řve to střílí to prdí to a mě se to moc líbí. Proto díky těm svodům, bez katu a dobrému vyvložkovanému výfuku který je z karbonu si užiju pomalou, klidnou, ale i rychlou a ostrou jízdu. Pro mě značka ideál.
S Horňasem si to spolu užíváme maximálně. Hlavně tam, kde je bezvadný asfakt, dobrý povrch kde to drží, ale hlavně..hlavně tam kde je bambilion zatáček jedna za druhou. Takže z celé projížďky to je 10% +- z 200 km kdy využiji její potenciál. Tam kam je vidět, a nic na té silnici nejede, nejde, nepřekáží, se to dá položit i na koleno ale to já nedělám. )
Úložný prostor - velký
Spolujezdec - nemam ponětí ale asi to bude dobrý, sedlo je prostorný, stupačky pro spolujezdce nízko takže, dobrý.
Spotřebuju neřeším, nebejt kamarádů tak ani nevím kolik za tu vyjížďku najedu.
Poruchy zatim žádný. ani po pádu se nic neozývá a tak to snad i zůstane.
Cestování. origo Hornet tak jak ho známe, je vhodnej na cestování. do začátku si myslím super.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist