renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník iMAD58
Vloženo 13.5.2019
Aktualizováno 3.2.2023
Zobrazeno 2 532x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Je to rebel ! Mašina která dokáže uchvátit vzhledem i po tolika letech co je na světě. :)

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Hele jako.. Tuňák není nic pro začátečníka. Je to spíš pro někoho kdo už ví jak se V2 chová a co od něho asi tak čekat. Člověk už musí přemýšlet jestli dá plnej nebo ne. Prostě už v té makovici musíš něco mít :)

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo už ví co od V2 čekat :)

Doplňky na motorce - BRP Rotax (dle papíru 92kW = 124hp) nám dělá úsměv od ucha k uchu. Tyhle koníky taky musí něco zastavit a o to se právě starají dva dozlatova propečený kluci od Bremba se čtyřmi pístky na brzdič. Mamma mia ! Vzadu je ten klučina sám, ale taky pracuje jak má, alespoň při tom wheelie funguje. Jen bacha kamarádi, pumpa zadní brzdy je dost blízko u motoru a tak se často zavzdušní. 10min. práce a je pohoda. :) ; podvozek od Showa(předek) + tlumič řízení Showa & Sachs vzadu pracuje jak má. :) Laděný výfuk Viper který bez tlumivky rozbíjí okna domů a žere okolní děti bez dozoru ; 90° ventilky ; páčky jsem kupodivu nechal origo, protože jsou fakt pohodlný. ; zrcátka krapet jiný než origo ; zásuvka 12V , navigace ; padáky od firmy Rutan !! Ty můžu jen a jen doporučit, protože jsou fakt bomba. (viz foto) ; nová baterka březen 2019 ; svíčky NGK ; oil filtr HiFlo filtro ; olej Motul 15W-50 ; Michelin Road 5 = 120/70 R17 + 190/50 R17(73W)

Recenze

Když jsem ještě v Lednu 2019 vlastnil SV650N r.v.2007 s nájezdem 70 000km na budíku, tak jsem měl tak 30% na úspěch prodeje, protože všichni chtějí motorku s max 30 000km. Jenže dost lidí se takto spálí a koupí vylítanou vránu.(ano mluvím o sobě, já takhle naletěl s Vstromem) :( SV jsem prodával s čistím štítem a i když byla stále doma v garáži pod dekou a v teple, tak jsem pokoukával po jiným(pardón ''jiných'' :D ) stroji/ů. Měl jsem pár adeptů, kteří by mi určitě vykouzlili úsměv na tváři. Měl jsem ale určitá kritéria, která ''nová'' mašina musela splňovat. Takže V2 litr obsah, aby to mělo šmrnc a duši.
#Adepti: Suzuki SV 1000 N ; Aprilia Tuono 1000 R ; Ducati S4R 1000#

SV jsem z kraje hned zamítnul, protože jsem se chtěl podívat do Evropských závodů takže volba padla na Itálii.
Na S4R nějak nebyly penízky protože jsem v tom lednovém období ještě k tomu kupoval byt a tak šlo část peněz na bytoš. No, nevadí... koukám dál a dál no a našel jsem opravdu moc hezké RSV Tuono ve skoro origo stavu(krom výfuku bylo fakt vše v topu). Tak si říkám... heh tyjo pěknej Tuňák, fakt pěknej... no koukal jsem na něj snad každých 10minut. Asi za dva dny po několika vyhozených kapesníků (jojo přesně tak to myslím ), jsem se odhodlal a napsal na inzerát, jestli by neměl jistý p.Beránek chuť na výměnu manželek ''aka'' mašiny. Že mám SV 650 a bla bla bla a blaa... no pár dní jsme si psali co a jak a já se poté jel na Tuňáka podívat. Co vám budu vyprávět, jistě to všichni znají. Láska na první pohled. Krásná strojovna, fakt luxus který mě uchvátil ! ? S p.Beránekem jsme se dali do řeči ohledně SV a Tuona, pak z něho vypadlo ať SV rovnou přivezu a my si plácneme. Tak výměna proběhla a já si s úsměvem jak Joker vezl Tuňáka domů do teplé garáže kde na něj čekal kobereček a stojany.

Jsem v tomhle takovej divnej, ale když si přivezu ''novou'' moto, tak se chci podívat co se skrývá pod kabátkem a tak Kuba začal rozebírat a koukal. Nooo nestačil jsem se divit jak je ten Tuňák ještě luxusnější a zajímavější. Trošku mě štve plastová nádrž, ale to se stává. Uložený prostor pod sedlem spolujezdce je až neskutečně veliký. Všechno je hezky jednoduchý.

Pár lidí mě od Tuňáka odrazovalo, protože prý má velkou spotřebu. (Who cares, kdo taky kouká na spotřebu ?!) Ten stroj mě baví tak ho prostě nakrmím jak chce. Já jezdím za + - 7l/100km(kdyby to někoho zajímalo). Mínus na Tuňákovi budu nějakou dobu hledat, ale řekl bych že krom té plastové nádrže asi žádnej mínus nebude

Ze začátku nás zlobily studené starty, ale spravilo to jen ''napnutí'' lanka od sytiče a teď chytá na brnk. :) Spoko Kuba !

Už máme spolu najetých cca 2000km, ale stále si netykáme. Jsem z něho celý nesvůj. Znáte to ? Jak na prvním rande, akorát JÁ jsem ta vlhká 16tka..
Mám z Tuňáka obrovský respekt, protože je to vysněný stroj, má charisma a srdíčko na správném místě. Mám ho velmi ale velmi rád a jak to tak vypadá, bude to stroj co mi v garáži už zůstane ať se děje co se děje. ???
1) Pokud je tu nějakej grammar nazi, tak se omlouvám za své gramaticke chyby.
2) Pokud se tu najde nějakej kolega se stejným strojem, budu rád když dáme nějaký tripy.(MĚLNÍK a okolí) Fotím pro radost, takže by byly i hezký fotky

Edit. 28.5. se budu courat po Autodromu v Mostě, tak kdo tam bude taky a dočetl to až sem, tak se stav na pokec. = ten malej zrzek s bradkou

Poprosím ty část obyvatelstva Čr, která je závislá na interentu, aby mi dala sledování aka follow na instagramu: @vkubo_

YOUTUBE :

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MrFreak
MrFreak napsal 27.04.22 v 18:20 10b.

Hezký čtení!

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 22.04.22 v 18:42 10b.

No řekni sám! Není to prostě úžasná motorka?
Ty nádherný tvary a ta přemíra obřího talentu, co v sobě skrývá.
Je prostě dokonalá.

Brumbaal
Brumbaal napsal 28.08.20 v 08:21 10b.

Jsem se pobavil ať ti slouží!

krAlik33
krAlik33 napsal 31.08.19 v 08:19 10b.

nech ti vydrzi

turek
turek napsal 17.05.19 v 12:06 10b.

Více komentářů



TOPlist