bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 900 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník divoch54
Vloženo 12.5.2019
Aktualizováno 12.5.2019
Zobrazeno 1382x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dlouhá, těžká, rychlá. Dnes již legenda, první skutečný superbike.

Více fotografii

První dojmy - Na motocyklu jsem zatím nejel, protože nejezdí. Zatím jsem ji jenom tlačil na vlek a z vleku, po nafouknutí zadní gumy a odvzdušnění brzdy to šlo lépe...

Motorku bych doporučil pro - Pro mě je motorka vhodná do sbírky, pro jiného by mohla být zajímavým cestovním motocyklem.

Doplňky na motorce - Motorka naštěstí nemá žádné další doplňky , je mimo laku v originálním stavu a tak i zůstane.

Recenze

Po GPZ jsem již delší dobu pokukoval, jednak mi Kawasaki chyběla v řadě Japonců a za druhé se již dnes jedná o legendární motorku. Bohužel, začal jsem jí hledat pozdě, dobré kousky v původním laku a za přijatelnou cenu jsou již prodané... Zbývají tedy jen přelakované motorky, které již zažily nějaké to setkání s asfaltem, nebo různé úpravy bez kapot, které zažily větší rány. Moje motorka se několikrát prodávala na e-bay za cenu v přepočtu cca 10 tis. Kč, ale nenašla kupce, což bylo dost podezřelé. Přitom měla kompletní doklady slušné pneumatiky a najetých 73 tis. km. Neměla ale původní barvu, 5 let staré TÜV a prý běžela jen na startovací sprej. Na místě jsem zjistil, že prodejce určitě nebyl její poslední majitel uvedený v papírech,o motocyklu nevěděl nic a patrně někomu známému tak pomohl zadarmo uvolnit místo v garáži...Jen letmým pohledem bylo jasné, že tečou přední vidle, zadní brzda nebrzdí, ale kolo se točí ztuha. Motocykl jsem ale vydražil , jel pro něj 650 km a proto jsem jej bez dalších připomínek naložil a odvezl. Zatím se tedy seznamujeme, že chybí baterie jsem věděl, ale že chybí celý airbox včetně vzduchového filtru mi nikdo neřekl, ale to prodejce patrně také ani nevěděl. Jaký bude stav motoru je velká neznámá, zatím jen vím, že převodovka řadí, veškerá elektrika je funkční a po stříknutí benzinu do karburátorů má motor snahu nastartovat. V přepadové nádržce chybí chladící kapalina, zda je v motoru, to jsem zatím nezjišťoval. Čeká mě tedy na ní asi dost práce, ale jsem rád, že jí mám. Vzhledem k její váze a k mým dispozicím to bude stejně další kousek do sbírky se kterým se možná někdy jen svezu okolo komína...Lakovat ji asi nebudu, protože bezchybný originální kousek z ní stejně neudělám, maximálně plánuji jí dát nějaké nové polepy a opravit ulomený podsedlový plast .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KAWAHAB
KAWAHAB napsal 23.05.19 v 20:58 10b.

Kaprolet
Kaprolet napsal 23.05.19 v 13:16

Klasiky není nikdy dost.
Takovýhle kovošrot mám taky. Jen je naštěstí v původním netknutém laku.
Rozhodně stojí za záchranu! Ale po zkušenostech s GPZ moc dobře vím že to není jen tak.
Přeji pevné nervy.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 19.05.19 v 19:20 10b.

Více komentářů



TOPlist