motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hany26
Vloženo 8.5.2019
Aktualizováno 21.5.2019
Zobrazeno 356x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Motorka na běžné ježdění a hlavně do sbírky ke slabší sestře 125/810. Přestavbu na kalifornii která mě kdysi lákala jsem ihned po koupi zavrhnul. Proč prznit maloseriový stroj orig duo travelek je lepší.

Více fotografii

První dojmy - přesně jsem věděl co chci a koupil jsem ji I přes šrámy z běžného provozu předchozích 3 majitelů a s vědomím že shánění dílů na motorku z pidi serie bude peklo. Příjemný zvuk z originálních výfuků. Bohužel už mají cosi za sebou. Zklamání z elektronického počítadla na tachometru, čekal jsem klasický číselník.

Doplňky na motorce - Dolpňky typu padací rám a plastové kryty rukojetí šli okamžitě dolů. Světlo Kymco je docela sračka a bylo nahrazeno klasikou.Dal jsem klasiku a vypouklou parabolu.Vypada to dobově líp

Recenze

Po zkušenostech se slabší 125 pro manželku mě tento slepenec učaroval a chtěl jsem silnější verzi. Prostě jen tak vůbec jsem ji nepotřeboval, ale divné věci mě vždy přitahovali. Sehnat to bylo peklo, těch pár co zůstalo v čechách skoupily sběratelé a šmelináři.Žádně velké opravování, až časem se dočká střední renovace, každopádně co je na předělání hned jsou řidítka s hrazdou, noname pumpa přední brzdy, je třeba vrátit originál uchycení řidítek. Co zamrzí nejvíc je vykuchání orig filtrboxu a osazení jakýmsi pseudosportovním filtrem. Originál airbox si myslím už neseženu.Začínám koukat po orig výfucích či náhradě za ně.Kdosi z předchozích majitelů je na spojce koleno tlumič heftnul. V nejhoším případě osadím Nortony. Na cestování po Československu ideální stroj s úsporným provozem a všude kde zastavím budí obdiv i přes svůj průměrný stav. Jen při převozu od předchozího majitele jsem dostal 2 nabídky na prodej. Jsem rád že Jawa se začíná dostávat znovu do povědomí a začínám šetřit na 350 OHC. tentokrát v bílé barvě. 660 Vintage jsem zavrhnul strašně mi na ni vadí centrální tlumič, jinak bych ji bral hned.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 15.05.19 v 16:13 10b.

Co ti asi tak napsat, chlape...
Že ti ji závidím. I když se mi zas až tak moc nelíbí. Ale mít jeden ze stovky kousků Jawy, i když křížené s rejží...
Kdo dneska nekříží, hlavně v malorážkách, že jo.

hany26
hany26 napsal 08.05.19 v 21:36

V estonsku jsem jich viděl jezdit docela hodně a často dokonce cca 2 - 3 roky nové za výlohou. Jenže jsem byl vůl a nechápal co to je za pazgřivost. Dneska bych si dal pěstí

bledemon
bledemon napsal 08.05.19 v 21:03

chlapi kecaj nebo mysleli i třipade. Na svym webu uváděli 10ks přestaveb 250tek. Dle člověka z jawy nakoupila továrna jen 100ks motorů (dalších 70 stornovali) a vzniklo 92ks podvozků (čísla přeskakujou).
Co to znamená spoustu v Estonsku?

Více komentářů



TOPlist