renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph TT 600 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník BeeGee
Vloženo 7.5.2019
Aktualizováno 7.5.2019
Zobrazeno 1 065x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je hezká (teda mě se líbí) , v době své největší slávy si myslely tvůrci že budou moct konkurovat japonským čtyřválcovým šestistovkám , to se ale nekonalo , tak se vyrábělo spolu s naked verzí Speed four poměrně krátce

Více fotografii

První dojmy - Už jsem po ní pokukoval dost dlouho , věděl jsem že chci Triumph sportovní buď TT, nebo starou Daytonu a pak přišla vhodná chvilka , byla padená, s propadlou STK za rozumné peníze tak jsem šel do toho s tím že jí opravím sám a když ne tak vystavím na zahradě :-) a jak se říká stav odpovídá stáří :-) a pro mě je to Lego technik pro velké kluky ,

Motorku bych doporučil pro - pro klidné povahy s dostatkem času a finančních rezerv

Recenze

Chtěl jsem koupit Triumph a chtěl jsem koupit za málo peněz a chtěl jsem jí spravit sám - splněno .
Zatím s ní nemám najeto ani metr , neměl platné STK ani nebyl v pojízdném stavu. tak jsem se do toho pustil:
Nejprve jí oholit , takže plasty dolů , kola ven, přední vidle ven.
První krok bylo zjistit stav ložisek , v krku řízení se mi to nezdálo ani trochu tak jsem vyndal brýle a ejha ...




A ještě origos z Hinckley v ní





pak demontáž s trochou pomoci protože reversní kilové kladivo mi bylo úplně k ničemu , ještě bych s ní klepal teď ... tak jsem použil "vytahovák"










Horní křupalo jako kdyby v ní byl písek v té dolní i trochu bylo ale to pouzdro taky stojí za to , to byl asi ten důvod proč to kousalo




Následovalo to samé na přední i zadní kolo , všude byly staré a zapáchající ložiska, vše bylo vyměněno na All Balls racing sady včetně gufer









Z kol jsem odmontoval kotouče , přední byly podlimitní a vykvidlané nýty a zadní jen pro sichr , poslal jsem je všechny na motokotouče.cz zatím se k tomu nemohou vyjádřit - trvá to dost dlouho
Přední vidle už rozebrané byly předtím , ale někdo tak suprově utáhnul spodní šrouby že to byl docela boj rozebrat , olej v ní už páchnul a měl tmavě šedou barvu , následovalo výměna gufer a těsnění a dolití Repsol 10 W fork oil na 132 mm dle návodu , nevím kdo to sem nahrál ale veliké díky protože info o TT600 nebo o Speed four je jak šafránu na celém internetu.
Dalším oříškem bylo chlazení, prože motorka byla padlá a chladič byl opravován jsem se rozhodl zapátrat na ebay, našel jsem za slušné peníze i s větrákem a hadičkou na termostat které bylo taky poškozené, tak jsem to objednal spolu s předním světlometem , které mělo prasklou objímku.
Dorazil chladič , jde se montovat , už jsem byl natěšený jak to pak zkusím nakopnout a trošku postrašit myšky v boudě kde jmotorku montuju ... ale ! zjistil jsem že hadičky nejsou kompletní a jsou nějak jinak pospojované , od pumpy rovnou na radiátor byl na nesprávném místě ten s bypassem taky ... pár dní pátrání na netu a v knížkách a radši jsem objednal od AS3 performance novou sadu , když jsem jí namontoval a zkusil nalít destilku s čistícím roztokem tak sjem zjistil že to kape u vypouštěcího šoubu , podívám se a vidím že je tam z půlky utržený závit , no nic , dáme trochu teflonu a bude ... kape ale dál , sundám celé čerpadlo a propouší u těsnění ve spodní části , tak rozebrat , vyměnit těsnění , díru po vypouštěcím šroubu jsem vyvařil vyvrtal znovu na menší průměr , udělal závit a dostal nový, tenší šroub. Říkám si , už to bude už to bude , naliju , nastartuju , ohřeje se , můžu trošku potúrovat čtyřválec ! hurá !... ale zas někde kape , nyní je to chladič na olejovém filtru, koumám co a jak jak by se dalo za málo peněz opravit , zaletovat nebo co ... hulím, dám si pivo a pak surfuju na ebay ... a co za 25 eur kupuji jetou i s čerpadlem , že mě to nenapadlo dřív !
Mezitím jsem přečetl článek o tom jak někomu málem shořel barák protože propouštěli spojky benzínových hadic pod nádrží , že jsou originály z plastu a časem jdou do kytek , tak jsem se podíval a světe div se , je tam jen jeden z plastu a druhý není , někdo už tam radši narval kus ocelové trubky a bílí vývod (asi ten který nekrmí vstřiky) byl tak nandanej na fest pomocí zkroucené hadicové spony. Už jsem se těšil jak se zfetuju při demontáži , takže okno a brána otevřená , hořlaviny co nejdál pryč, nachystaný hasičák a hadice metr od vchodu , vypnutá elektrika a jde se na to . Překvapivě jsem toho benálu nerozlil až tak moc ,ale bylo to dost cítit. takže sehnat nové spojky od dex.cz , odmontovat palivové čerpadlo , když už byl venku tak výměna palivového filtru a namontovat spojky. Šlo to jako po másle , našel jsem tudíž jedno video kde tohle dělá borec na speed four i když je to celé německy stejně dost pomohlo. Namontoval jsem zpět , zkusil nastartovat a všechno v cajku , po ohřátí motoru jsem to ještě zkusil na vyšší otáčky a taky žádný úkap. Super alespoň toto máme z krku.
Mezitím jsem lepil prasklé boční plasty které jsou u sedla a vyměnil přední světlo za "nové"
pokračování bude až dojdou kotouče nové gumi už jsou doma ty taky budu měnit sám .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gahan37
Gahan37 napsal 14.05.19 v 12:57 10b.

Pěkná práce i motorka , TT600 se mi vždy líbila

myrryn
myrryn napsal 08.05.19 v 21:03 10b.

Vyděržaj pijanier!

Více komentářů



TOPlist