renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jarda89
Vloženo 3.5.2019
Aktualizováno 23.3.2020
Zobrazeno 1 059x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


CeBRuška je hezká, vyzrálá a vlídná holka, což už jistě stejně všichni ví.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Tvl já si koupil normálně novou motorku! Měla najeto poctivých 15.000km, fakt uloženka a leštěnka. Všechno je přesný, pevný, no paráda!

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co touží po kapotách a zároveň mají rádi trochu pohodlí.

Doplňky na motorce - Ukazatel zařazené rychlosti Gipro, hlavní stojan z fabriky - na sportu úlet, ale hodí se. Když jsme škrtli bočním stojánkem o zem, hned na další pumpě jsem zastavil, hodil jí na stojan, vytáhl nářadí z fakt prostornýho podsedláku, cvaknul zadek o dva zuby a tradá. :) Pak už jsme škrtli jen dvakrát při ralativním extrému.

Recenze

Lehká, malá, obratná a hlavně pohodlná sportovní motorka.

Hledal jsem motorku pro svižný ježdění ve dvou a nebylo moc variant jak to skloubit s případným svezením na okruhu za né moc dlouhý peníze.

Začal jsem zase vozit batůžek a přítelkyně je veliká asi jako špunt do lahve, takže přeze mne na minulé CBF600S neviděla, ani pořádně nedosáhla na nádrž. A když se chytla madel a opřela o kufr, tak to zase nebylo na jízdu, kterou mám rád.

Výlety kolem 200km zatím pohoda. Uvidíme po Alpách, co na to ruce, zadky, kolena a záda.

Je příjemný ždímat šestku, a letí to pěkně, jen člověk nesmí být línej otočit heftem nadoraz, nechat vyletět otáčky k červenejm dokud nezamrká žlutě "šiftlajt" nebo si nezaštěká omezovač a sázet tam jeden kvalt za druhým. Rychlost si musíš zasloužit. Nemaskuje chyby jako litr, kde vezmeš za plyn a zmizíš. Uděláš chybu, nemáš správnej kvalt, brzo ubereš, pozdě přidáš a máš smůlu, už to nedoženeš. Takže šestka z tebe udělá lepšího "rajdra" a to mě baví.

EDIT:

1. Alpy se na tom nechají zajet úplně v klidu i ve dvou. Rozdíl v cestovatelkém komfortu oproti Firebladu 954 obrovský.

2. Na okruh se se mnou nakonec stihla podívat jen jednou a to ještě jen na dětský hřiště u Chebu. Asi dědkovatím, ale od dob kdy jsem tam dráždil na devítkovým Sršni slabší kusy na motárdech uteklo pár let a místo euforie z volnýho hladkýho asfaltu se dostavila bolest těla a frustrace z miniaturních zatáček. Kdyby bylo s kým se nahánět, bylo by to určitě o něčem jiném, když před sebou vidíš motorku, tak na bolest zapomeneš, na to jestli tě to baví taky, zapneš instinkty lovce a prostě jedeš. Na úsměvy je čas až s mávnutím šachovnicového praporku. Navíc tohle je prostě rajón malorážek, motárdů a lehkejch naháčů. Na něčem jako Honda CB300, Duke 390/690, Yamaha R3 apod si to umím docela dobře představit s partou stejně postižených lidí, ale takhle mi to nic moc nedalo. Jo a asi bych tam chtěl zkusit zajet s KTM 890R, to by mohla být taky sranda.

3. Nechtěl jsem se s ní loučit a pořád se mi po ní občas zasteskne na holku šikovnou, tak pěknou CBR600F už není lehký sehnat. ale člověk míní, život měni a tak se u nás v garáži usadil bavorský stíhač dospělé kubatury dštící oheň, kterému začala moje milá říkat familiérně Vošouch, aby se nebála na něj sednout. Ale to je zase jiný příběh.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gabri88
gabri88 napsal 03.08.19 v 16:51 9b.

nic moc teda

pernik92
pernik92 napsal 05.05.19 v 20:20 10b.

Vypadá nádherně
Tato šestka se mi vždy moc líbila ale ještě jsem na ni nedozrál. Tak snad někdy

Jarda89
Jarda89 napsal 05.05.19 v 13:52

Díky, díky Samíci, nápodobně!

Samíc
Samíc napsal 03.05.19 v 20:16 10b.

super moc pěkná tak ať to jezdí užívejte

Více komentářů



TOPlist