CeBRuška je hezká, vyzrálá a vlídná holka, což už jistě stejně všichni ví.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Tvl já si koupil normálně novou motorku! Měla najeto poctivých 15.000km, fakt uloženka a leštěnka. Všechno je přesný, pevný, no paráda!
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co touží po kapotách a zároveň mají rádi trochu pohodlí.
Doplňky na motorce - Ukazatel zařazené rychlosti Gipro, hlavní stojan z fabriky - na sportu úlet, ale hodí se. Když jsme škrtli bočním stojánkem o zem, hned na další pumpě jsem zastavil, hodil jí na stojan, vytáhl nářadí z fakt prostornýho podsedláku, cvaknul zadek o dva zuby a tradá. :) Pak už jsme škrtli jen dvakrát při ralativním extrému.
Recenze
Lehká, malá, obratná a hlavně pohodlná sportovní motorka.
Hledal jsem motorku pro svižný ježdění ve dvou a nebylo moc variant jak to skloubit s případným svezením na okruhu za né moc dlouhý peníze.
Začal jsem zase vozit batůžek a přítelkyně je veliká asi jako špunt do lahve, takže přeze mne na minulé CBF600S neviděla, ani pořádně nedosáhla na nádrž. A když se chytla madel a opřela o kufr, tak to zase nebylo na jízdu, kterou mám rád.
Výlety kolem 200km zatím pohoda. Uvidíme po Alpách, co na to ruce, zadky, kolena a záda.
Je příjemný ždímat šestku, a letí to pěkně, jen člověk nesmí být línej otočit heftem nadoraz, nechat vyletět otáčky k červenejm dokud nezamrká žlutě "šiftlajt" nebo si nezaštěká omezovač a sázet tam jeden kvalt za druhým. Rychlost si musíš zasloužit. Nemaskuje chyby jako litr, kde vezmeš za plyn a zmizíš. Uděláš chybu, nemáš správnej kvalt, brzo ubereš, pozdě přidáš a máš smůlu, už to nedoženeš. Takže šestka z tebe udělá lepšího "rajdra" a to mě baví.
EDIT:
1. Alpy se na tom nechají zajet úplně v klidu i ve dvou. Rozdíl v cestovatelkém komfortu oproti Firebladu 954 obrovský.
2. Na okruh se se mnou nakonec stihla podívat jen jednou a to ještě jen na dětský hřiště u Chebu. Asi dědkovatím, ale od dob kdy jsem tam dráždil na devítkovým Sršni slabší kusy na motárdech uteklo pár let a místo euforie z volnýho hladkýho asfaltu se dostavila bolest těla a frustrace z miniaturních zatáček. Kdyby bylo s kým se nahánět, bylo by to určitě o něčem jiném, když před sebou vidíš motorku, tak na bolest zapomeneš, na to jestli tě to baví taky, zapneš instinkty lovce a prostě jedeš. Na úsměvy je čas až s mávnutím šachovnicového praporku. Navíc tohle je prostě rajón malorážek, motárdů a lehkejch naháčů. Na něčem jako Honda CB300, Duke 390/690, Yamaha R3 apod si to umím docela dobře představit s partou stejně postižených lidí, ale takhle mi to nic moc nedalo. Jo a asi bych tam chtěl zkusit zajet s KTM 890R, to by mohla být taky sranda.
3. Nechtěl jsem se s ní loučit a pořád se mi po ní občas zasteskne na holku šikovnou, tak pěknou CBR600F už není lehký sehnat. ale člověk míní, život měni a tak se u nás v garáži usadil bavorský stíhač dospělé kubatury dštící oheň, kterému začala moje milá říkat familiérně Vošouch, aby se nebála na něj sednout. Ale to je zase jiný příběh.
nic moc teda
Vypadá nádherně
Tato šestka se mi vždy moc líbila ale ještě jsem na ni nedozrál. Tak snad někdy
Díky, díky Samíci, nápodobně!
super moc pěkná tak ať to jezdí užívejte