renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/18 (1951)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dolin
Vloženo 3.5.2019
Aktualizováno 3.5.2019
Zobrazeno 1 878x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasická dvouválcová ikona. Revmaplechy, hluboké blatníky, sedlo OHC...tato kombinace vzhledu a černé barvy zvolena jen pro pestrost a rozbití scény něčím, co není červené 8850!

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Je to živější, silnější,...lepší posez. Vychytáváme muchy. Jízda hladká, klasické zajíždění mooru po GO. OHC sedadlo umožňuje lepší posezení. Vývozní typ (?) revmaplechů pasuje hezky.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě a moji rodinu :D Jinak pro toho kdo má rád značku!

Doplňky na motorce - - Hluboké blatníky
- Revmaplechy
- Sedlo Jawa 500 OHC

Recenze

Proč sem si vybral,.Na začátku byla otázka. Mám na modlu Jawa 500OHC? ANO! ...ale jedině plac a náladu, nikoliv už goldy. Proto postavíme "socko OHC", tedy dvoutaktní! Jak hlásá plagát Jawy dodávaný do USA, která se ho úplně zděsila,.je to totiž simple isnt!!???...Takže to bude Jawa 350 typ 18 "Pérák" a to v provedení "fandajezdíajvzimědokolbenky". Protože pokud může mít Calif na sání fabricky montovanou trubku z hajzlu (splachovač Fatra), možu mět já takovou 350/18 jak chci! Stroj je skládačka, protže dnes sehnat třipade z roku 1951 je pro obyč osmihodinového smrdelníka, který není parazitem OSVČ nadmíru TAŽKÉ!..ale podařilo se, a rám s motrem se sehnal za babku (promiň babi!). Takže TP, rám, ščítek a motor sedí s doklady, což mě způsobuje opojení, jak Japoncoci orloj. Nicméně zbytek nebyl, tak jsem měl volnou ruku. Historicky se s tím nijak nesr.u, moto sem dělal dle fotografie jednoho dobového stroje. Taky jsem nechtěl další chromovanou červenou 8850 (i když ruku na srdce, něco co by vzhledem připomínalo ČSN 8850 vídám jen silně omezeně,..rulezz RAL 3004 oder 3003 žejo...takže jestli narůžovělá homo RALka nebo černá...). Jinak popravdě černá RAL, kterou sem použil je úplně hnusná, nejhnusnější ...věc. Jak by řekl klasik. Pokud srovnám "dýply" černou z kastlíků ČZ, či jiných původních zachovalých věcí z 50-60tých let, je toto EU, či kdo dělá ty normy něco co je,..vyblitá černá se šedým nádechem,..inu gender-duha je už asi ve všem,...
Takže komplet GO motoru (pan Padalík klika, písty a příslušenství), dále samo chromy tak nějak tam, kde měly být (použity striktně původní díly na chrom - mimo kolen), napařená parabola, repase kol a tak. Na zapalku (6V75W) z 634 je regler AEV. Lak a linky jsou domaděl. No furt to neumím jak ten Ind z fabriky na Enfieldy... :D
Reumaplechy z Aukra za sradovních 300,-. Ty jaký ovšem mají původ historičeskyj,...Vám neřeknu. Další jedny byly i na bazoši, ale už za 1500,-. Jejich reálnou fotku jsem našel u mě ve fotoarchivu jen na origo dobových fotkách motorek Jawa, které byly vyezeny do NSR. Nebo Honeckerovi? Prostě někam do dnešních Spojených Německých Emirátů. Takže prostě dobová foto je, původ neznámý. Přední blatník je z Brna, původně na DKW, zadní je z burzy, půl je kývačka. Foto je hír : klikni

Apropo...sklo předního světla sem už na mnohé žádosti těch, co je to točilo jak Babiš po pás v řepce, otočil...inu, žeano, věřte origo dobové fabrické fotce, kde je obráceně! :D
Dobové foto motorky se sklem obráceně,...




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
GHM
GHM napsal 24.11.22 v 19:50 10b.

Sikula

Marty68
Marty68 napsal 17.05.20 v 01:46 10b.

nádherný stroj...

Alescezeta175
Alescezeta175 napsal 17.05.19 v 12:12 10b.

Doline, to je špica! Mezi tuctovými péráky jde dle mého názoru o velkou zajímavost! Skvělá práce!

jiřus69
jiřus69 napsal 10.05.19 v 18:05

Dobrá práce

gustavo
gustavo napsal 10.05.19 v 16:53 10b.

Paráda 10b

Více komentářů



TOPlist