renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT 700V Deauville (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník severnigee
Vloženo 3.5.2019
Aktualizováno 3.5.2019
Zobrazeno 1 045x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Přátelská, nikam moc nespěchající, leckdy umanutá (svojí bachratou hmotností), přiměřeně spořivá (u stojanů PHM) a tak nějak divně vypadající - Honda NTV Deauville 700. Červená nebyla skladem, tak jsem odjel na zlaté :)

Více fotografii

První dojmy - Po dvaceti letech jsem znovu sednul na motorku. Chtěl jsem pokud možno bezúdržbový stroj (proto kardan), s možností cestovat (proto buclatá motorka s bočními kufry z výroby), pohodlné sedlo na dlouhé cestování i pro batůžek a velké plexi pro maxi ochranu. Trochu jsem zapomněl, že to vše přidává na váze už tak ne malé. Nejsem čahoun (177), takže manévrování na místě pro mě bylo zpočátku utrpením. Po rozjezdu vynikly všechny důvody, proč jsem ji koupil :)

Motorku bych doporučil pro - Nutno uvést, že motorka je hodná, takže ji ocení klidnější jezdec, milující svoje pohodlí, těšící se na sledování krajiny ze sedla. Pokud chce nebo musí vozit batůžek, tak každý do 100 kg je vítaný :)

Doplňky na motorce - Motorka už má všechno z výroby, tak jenom navigaci, tankvak a top case. Tedy rukojeti vyhřívá jezdec vlastním teplem, tam je ještě rezerva.

Recenze

Deauville patří asi k těm modelům, které se buď líbí nebo budí odpor. Mě se na ní líbilo, že byla stále "připravená". Boční kufry i při jízdě "jenom pro chleba", vysoké plexi chránící i v deštivém Liberci :) Stále jsem na ní baletil (víc jak na špičky jsem nedosáhl). Motorku jsem bral novou, takže fungovala bez problémů. Hlavní stojan a top case s plotnou, víc nebylo potřeba. 3 kufry pobraly věci pro dva cestující. Pravý kufr se zahříval od kardanu, takže zmrzlinu jsem se naučil vozit vlevo :) Při cestování ve dvou bylo potřeba přiměřeně často řadit, svezení ale bylo pohodlné. Při dálničním přesunu a ataku 130 km/hod se motorka začala vlnit. Bylo potřeba se přehoupnout tak na 150 km/hod (což byl tak její limit - naložená ve dvou) nebo trochu ubrat.
Jinak neuvěřitelně funkční byly kovové boční padáky kryté plastem. Měl jsem možnost je párkrát vyzkoušet. Kromě zlomeného zrcátka a ohnuté řadičky byla motorka jako nová (po vyleštění flanelovým hadříkem). U pádů vpravo odpadalo rovnání řadičky :)
Uživatelsky přívětivá motorka s úložným prostorem "nafurt", občas lehce klapající kardan (tím myslím funkční), velké plexi a široké sedlo - ideální na poklidné cestování. Rozhodně jen silnice. Do kopců to jelo taky, ale dala pocítit chybný výběr rychlostního stupně. Na dálnici už zmíněné vlnění nedodávalo 100% jistotu. Vzhledem k významné permanentní šířce nic na proplétání se mezi auty a ploužení se městem. Chtěla nechat město za sebou, najet na dobrý asfalt a pohodlně jet. Nebylo třeba stavět u každé pumpy, spotřeba 5l/100 a dostatečná nádrž dávaly cestovatelský dojezd.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist