renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF 600R Thundercat (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StepanP
Vloženo 1.5.2019
Aktualizováno 10.6.2019
Zobrazeno 1 276x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


jednoduchá, nezáludná, spolehlivá, buclatá

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Po fichtlech, simsonech, čízách a Jawách do ruky padnout musela.

Recenze

V katalogu z r.1996 se o ni psalo jako o supersportu. O par let později, po příchodu R6, byla v tom samém katalogu popsána jako příjemná cestovní motorka se sportovním vzhledem. Potvrzuji popis č.2... takže asi tak.

Kdysi to byla moje vstupenka do kategorie >350ccm. Byl rok 2004 a moje vysněná bazarová CBR600 byla pro mne tehdy buď cenově nedostupná, nebo to za ty prachy byly paštiky co po projetí kaluží za sebou nechávaly dvě stopy.

Sloužila dobře. Po pár letech nastal čas přestoupit na R6, což byla úplně jiná dimenze. V porovnání s ni byla neskutečně tlustá, neforemná, nebrzdila, zároveň však neskutečně pohodlná a nezáludná. Přes to všechno byla mým prvním Japoncem a proto s odstupem doby na ni vzpomínám více než na R6, přestože ve všech ohledech a mých tehdejších preferencích byla ta horší.

Po zkušenostech z jiných motorek a alespoň při troše závanu objektivity je fér zmínit pár vzpomínek:
Podvozek velmi měkký. Se zvedajícím se apetitem jsem se pokoušel nastavit si motku tak abych byl schopen stíhat v zatáčkách. Při pokusu o nastavení zadku to vypadalo následovně: měkký, měkký, měkký, moc tvrdý. Opravdu jsem s tím zadkem laboroval dost dlouho, protože ten mne trápil. Předek nebyla taky žádná hitparáda, ale tam jsem nastavování vzdal po pár pokusech. Motka byla buď měkká, což bylo při pokusu o ostrou jízdu na prd, nebo totál tvrdá. V kombinaci s průměrnými brzdami, lehkou nadváhou a malou torzní tuhostí, byla cesta do pokel. Nastavit se prostě nedala. Zkrátka a dobře, týhle motorce svědčí měkčí nastavení, plavnost a pohoda.

S převodovkou to taky nebyl úplně med. Při razantním odpichu z místa na vytočenou jedničku tam dvojka lezla s nechutí, dalo se na to zvyknout, ale k dokonalosti to mělo daleko. Nutno říci, že ostatní to umí lépe.

Tehdy jsem zjistil, že na motorce musím pořád něco dělat, Dát tam jeden kvalt a brouzdat krajinou je por mne nuda. Usnul bych a namlel si hubu. Musím na ní pořád makat a stejně tak musí makat i motorka.
Nemá cenu dělat hucula dostihovým koněm. Šla do světa a přijela ta R6. Tam se to potkalo. Tehdy jsem ještě neměl ponětí o tom, že když se chci na motorce opravdu bavit, musim mimo silnice. Ale o tom až u dalších mých "recenzí"...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist