renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kerus
Vloženo 28.4.2019
Aktualizováno 2.7.2021
Zobrazeno 828x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká, cestovní motorka v docela slušné výbavě, slušný výkon motoru

Více fotografii

Motorka koupena od bazar Liberec - Při zpětném ohlédnutí jsem si zahrál na ideálního hejla pro bazarového prodejce. Zjušební jízdu jsem udělal, ale hned v první křižovatce mi spadl boční kufr - byl špatně nasazený na držák. To ještě byla maličkost. V inzerátu byl uveden hlavní stojan a na motorce nebyl, což prodejce přešel mávnutím ruky. Až doma jsem zjistil, že má Varánek sjeté kotouče na limit, a proto špatné hodnocení prodejce.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Těžká a vysoká motorka s výkoným motorem. Líbí se mi výkon motoru, pohodlné sedlo a ochrana proti větru. Nelíbí se mi projem motoru pod 4000 otáček - strašně nerad se vytáčí a rozklepe se u toho celá motorka. Výrazně lepší je podřadit a vytočit motor nad 4000 otáček. Svým způsobem mi padla hned do ruky, jen jsem se musel naučit manipulovat s ní na místě. Při zastavení dávám nohy víc do široka a manipulace je jednodušší. Moje předchozí mašina CB250 byla nízká, lehoučká (poloviční váha) a pro manipulaci na místě jak dělaná. Tady musím přemýšlet jak zaparkovat, protože zaparkovat ji směrem dolů proti nějaké překážce může být při odjezdu dost závažný problém.

Motorku bych doporučil pro - Kdo chce více a pohodlně cestovat a smíří se s vyšší hmotností (menší cesťáky mají i o 50kg méně).

Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, padací rám, hlavní stojan, vrchní a boční kufry.
cebia certifikát motocyklu

Recenze

S Varánkem jsem se posunul blíže k cestovatelům na dvou kolech. Předchozí stroj CB250 byl super na cestování okolo komína. Delší cesty (nad 200km denně) nic moc zážitek. Tři kufry na Varaderu jsou perfektní - velké a pevné.
Do zimy jsem s mojí partou najeli pár set kilometrů plus nějaké kilometry do práce. Chvíli jsem se učil manipulaci s tak těžkým strojem (250kg je hodně znát, nedovedu si představit 400kg motorkové váhy). Jízdní projev je hodně slušný. Jen při jízdě vyšší rychlostí se mi mají tendenci rozkmitávat řídítka (od 120km/h výše a v zatáčce). To přikládám za vinu pneumatikám s hrubým vzorkem (MITAS E-07). Moje další pneu budou silniční s lehkým vzorkem. Další pneumatiky v řadě jsou METZELER Tourance. Také jsem nechal vyměnit ložisko řízení a projev je hned jiný. Asi už to mělo ložisko za sebou. Trochu mne mrzí projev motoru pod 4000 otáček - vůbec se mu nechce a při přidání plynu je schopen rozvibrovat celou motorku. Nad 4000 je to pořádný divoch a vibrace jsou normální. Brzdy jsou bez ABS a kotouče na limitu. Kotouče jsou kompletně vyměněné, včetně destiček a brždění je pohodové. Spotřebu motoru mám zatím přes sedm litrů (počítáno od plné do plné), což mi přijde docela dost. Jízda se spolujezdcem je úplně v pohodě a skoro ho necítím - jak kvůli vysoké hmotnosti motky, tak kvůli výkonu motoru. Zatím jsem s Varánkem byl jen na silnici a do terénu a snad ani nechystám. Na silnici mezi auty jsem král. Kdykoliv potřebuji předjet, výkonu je vždy dost. Závodní ambice nemám, ale i tak si kolikrát koleduji o problém - hodně to láká cítit to zrychlení při vyšších otáčkách.
I Varan se posunul k dalšímu majiteli. Udělal jsem pro některé motorkáře nepochopitelnou věc - koupil jsem menší motorku. Moje volba padla na Suzuki V-Strom 650 XT.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 28.04.19 v 16:12 10b.

Více komentářů



TOPlist