renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Can-Am Ryker 900 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fixxxer
Vloženo 24.4.2019
Aktualizováno 24.3.2022
Zobrazeno 2 684x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Byla to láska na první pohled. Hledal jsem něco na zábavu a občasné kratší výlety a bez nutnosti dělat řidičák na motorku. Jelikož můj vysněný Morgan 3-wheeler je zatím zcela mimo mé finanční možnosti, vyhrál to u mě Ryker.

Více fotografii

Motorka koupena od perfectmoto.pl - Vzhledem k výrazně nižší ceně oproti ČR jsem byl ochoten překousnout drobné nepohodlí při dovozu. S prodejcem jsem jednal pouze přes e-maily a i když jsme byli domluveni, nakonec mi jako soukromé osobě nechtěli tříkolku prodat bez DPH, takže nakonec koupena přes kamarádovu firmu.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Naživo jsem ji viděl jen na Motosalonu a tam mi to tak nepřišlo, ale opticky je vážně dost maličká. Zatím se opatrně seznamujeme, a protože nemám zkušenosti s podobným typem stroje, zdá se mi zatím dost divoká a výkonná až až. Z těch krátkých dojmů za řidítky už teď vím, že mi poleze na nervy hlasité pípání při různých situacích, zejména při couvání.

Doplňky na motorce - 2019: Červené panely, max mount a sedadlo spolujezdce, chrániče rukou z modelu Rally.
2020: Plexi Puig a hlavně Power Vision 3 (odemknutý limiter, který mají EU verze Rykera + troška výkonu navíc - viz graf)
2021:
Kufr Shad

Úpravy pro rok 2022:
- komfortní dvojté sedlo od Ultimate seats
- výfuk RLS Core Series
- zadní tlumič Wilbers Competition
- Bajaron swaybar
- a pár dalších vizuálních drobností

Průměrná spotřeba - 6.84167 l/100km

Recenze

Na detailní recenzi je zatím brzy, postupně budu dojmy a názory doplňovat s přibývajícími kilometry a zkušenostmi.

Update po ujetí 700 km
Po ujetí pár desítek kilometrů jsme se velmi dobře sžili a pocit divokosti už je pryč. Výkonu je dost i na velmi svižnou jízdu a díky CVT je okamžitě k dispozici.
Na dobrém asfaltu stroj drží stopu velmi dobře a reaguje přesně na změny směru. Horší to je na špatném asfaltu, kdy přední odproužení moc nestíhá a tříkolka dost plave. Vzhledem ke stavu našich cest asi do budoucna budu přemýšlet nad kompletní výměnou tlumičů.

Co se týká pohodlí, tak nemám žádné výhrady. Nejvíc v kuse jsem ujel asi 150 km a bez problémů. Navíc díky jednoduše nastavitelným pedálům a řídítkám není problém změnit polohu.

Update po ujetí 2200 km
Kdyby nebylo "kvality" českých silnic, byl by to perfektní stroj bez dalších investic, takhle budu muset přišetřit na nové tlumiče (cca 40-50 tis.). Samozřejmě záleží na jízdním stylu, pokud někdo jezdí klidněji, tak mu budou stačit sériové tlumiče. Model Rally má trochu jiné tlumiče s vyššími zdvihy, takže je otázka jak se chová, bohužel nemám srovnání.
Kromě tlumičů mě štve SVS (systém kontroly stability), který je při sportovní jízdě zbytečně aktivní a zasahuje do jízdy. Typicky v ostrých zatáčkách začně přibržďovat přední kola, což ze začátku člověka dokáže vylekat. Je potřeba na to myslet a volit stopu s co největším obloukem, protože systém reaguje na přetížení a úhel řidítek. Bylo by skvělé, kdyby se to dalo vypnout...

Jinak stále naprostá spokojenost a na každou jízdu se těším jako malý kluk, i kdyby to mělo být jenom do obchodu.
Bohužel jsem se nedostal na nějakou delší cestu, všechno mám najeto na jednodeních vyjížďkách z domu. Takže jsem na jeden zátah nejel víc než 200 km.

Na příští sezónu koupím čelní sklo, protože ve 140 na dálnici to není úplně pohodlné (i když ne tak hrozné, jak jsem čekal).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Saimon1
Saimon1 napsal 11.06.21 v 18:25 10b.

Taky už po něm pokukuji

Rudolf2
Rudolf2 napsal 14.03.21 v 15:07 10b.

Zdravím kolegu .

1Pegas
1Pegas napsal 17.11.19 v 17:43 10b.

Pěkný strojek

pkmk
pkmk napsal 09.09.19 v 15:27 10b.

Nádherná

honzaxxiii
honzaxxiii napsal 30.05.19 v 18:43 10b.

Pěkné, tak hodně pohodových km.

Více komentářů



TOPlist