PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník freddy86
Vloženo 22.4.2019
Aktualizováno 22.4.2019
Zobrazeno 885x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka pořízená takzvaně na začátek. Nic moc od ní nebylo očekáváno, jen spolehlivost, jednoduchost a to, že mě doveze kam chci

Motorka koupena od AD-Moto

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: důvod neuveden

První dojmy - První motorka, co se asi tak dá čekat, původní plán byl na naučení. Pro někoho kdo na tom seděl naposled před 10ti lety v autoškole a to ještě na Jawě. Rozdíl oproti ní obrovský

Motorku bych doporučil pro - Velmi dobrá pro začínající jezdce

Doplňky na motorce - topcase, chrániče rukou, vyšší plexi, padací rám, 12V zásuvka

Recenze

F650 Gs jsem si vybral jako dobrou motorku pro začátečníky. Výkonově adekvátní, sice trvá, pokud chcete někoho rychle předjet ( do 90 km/h, pouze pilot, to jde celkem) , co do rychlosti se z ní dá vytlačit i 150km/h. Nicméně cestovnví rychlost 100 km/h 4000 ot na 4 mi přijde jako dokonalé cestovní tempo vyhovující jak mě, tak i morotrce.
Motor bude asi fajn, Při pomalejší jízdě jsou cítít mírné cuky, možná je na vinně řetěz, nevim) zatím jsem s motorem neměl žádný problém, co jsem vyčetl, tak rotax vyraběný v D je celkem ok. (až na ty špony když se mělní olej ).
Ten co se cpal do Aprilií v IT už není to co ten v D prý. Měla období, kdy často po nastartování na volnoběh po cca 10s zdechávala, vyřešila to nová baterka. (Ta stará po vymontování bylá vážně KO, takže zase můžu říct, že dokáže naskočit i když baterka je na půl cesty do pekla).
Brzdy nevim, tak rychle abych něco neubrzdil nejezdím, jednině můžu napsat že jsou obě kotoučové a vyměnit destičky je v poho. Výměna kapaliny je v normálně vybavené garáži také celkem v poho.
Podvozek je fajn, mám mašinu nastavenou na měkko (nejde otočit stavitelným šroubem (co jsem zase vyčetl, tak taky často chodí do kytek) který by upravil tvrdost zadního tlumiče). Nicméně kočičí hlavy skoro necítím už mi bylo i sděleno, že tam kde se ostatní piloti cíti jak kamzíci, tak tam se já jen klidně pohupuji.
Ovladatelnost (díky nádrži pod sedlem) je dost dobrá, nicméně do extrémů jsem s tím nikdy nešel (proč taky je to cesťák víceméně).
Úložný prostor základní mašina nemá, (pravě kvůli nádrži pod sedlem). Pro tuto příležitost jsem pořídil topcase na 2 helmy Kappa K466NT Monolock + plotna + držák (hnus, co dnes stojí pár ohnutých trubek viz také padák od bartuse). Tady jen musím říct, že 2 integrálky tam narvete jen horko těžko a když už se vám ho podaří zavřít, tak to horko těžko kvůli otevíracému mechanismu kufru zase otevřete, za tohle by měli dostat ti Taliání přes držku. Dají se dokoupit také boční (nejlepší mi pořád přijdou originální vario) kufry, ale s nimi nemám zkušenost.
Nádrž je prý na 17L v podstatě s ní mohu najet 360km do rozsvícení hladového oka.
Servis téhle mašiny nedokážu popsat, hodně věcí si na ní dělám sám (brzdové destičky, olej, brzdová kapalina, vzduchový filtr, svíčka, údržba řetězu, měnil jsem i přetržené plynové lanko a přidal chrániče rukou, do motoru si netroufám. Kolem bydliště si na to troufá co vím více méně jen jeden borec, jinak jsem zatím doposud odkázán jen na sebe.

V podstatě když přihlédnu ke stáří a stavu tak je to asi držák, jen čekám co se naní posere, a když se to stane tak to zase (snad) svépomocí opravím. Je jak pes co občas potřebuje pošktábat za uchem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel888
Pavel888 napsal 25.04.19 v 19:23 10b.

at slouží

Více komentářů



TOPlist