motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník domiurbanova
Vloženo 17.4.2019
Aktualizováno 9.5.2019
Zobrazeno 784x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá, lehká kráska, pro začátečníka ideální stroj.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6: Vyšší pořizovací cena oproti Er6.
Kawasaki ER 6F: V tu dobu nebyl tak velký výběr, tak padla volba na naháče.

První dojmy - První jízda proběhla poměrně rychle, jelikož jsem v tu dobu ještě neměla složené zkoušky v autoškole, takže jsem byla ze všeho vykulená :D každopádně i během té chvilky mi bylo jasné, že jsem našla ideální moto do začátku a bylo rozhodnuto, prostě mi hned sedla.

Motorku bych doporučil pro - Ideální pro začátečníky, pro dámy, zvládne kratší trasy i případné cestování.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, padáky, zadní kufr, led blinkry

Recenze

24.4.2019
Když jsem jezdila ještě jako baťůžek a byli jsme na pár dní jezdit v rakouských Alpách, potkali jsme na benzínce skupinu motorkářů a mezi nimi byla i holčina na malé oranžové kawě. V tu dobu jsem neměla ještě ani pomyšlení, že bych jednou měla taky svou motorku.
Když na to po roce přišlo, začala jsem řešit, co za motorku bych si chtěla vůbec pořídit. A vzpomněla jsem si právě na tu malou Kawu z Rakouska, která se mi tenkrát moc líbila. Takže jsem googlila až jsem si ji našla.
Mezi další potencionální favority se dostala i kapotovaná ségra Er 6f a Yamaha XJ6, ale jelikož mě táta jako malou vozil na Ninje, bylo tak trochu jasno, která značka vyhraje :) na naháče padla volba už jen proto, že z kapotovaných nebylo až tolik na výběr.
Jako první jsme se jeli podívat k Chrudimi na bílou 2009, ale starší model mě na živo vůbec neoslovil. Takže pár dní na to, jsme se vydali do Prahy na bílou 2012 a bylo hned jasno. Byla červencová neděle, pár dní po mých narozeninách a já si pořídila svou první motorku. Neuvěřitelný.










Následujících 14 dní bylo prostě peklo, zkoušky z autoškoly jsem měla naplánované na začátek srpna a já měla doma motorku a do provozu jsem nemohla :D takže probíhaly alespoň úpravy. Leštění, polepy, dolaďování barev a taky omezení výkonu, jelikož věkem stále na Áčko nedosáhnu a chci být poctivá. Alespoň se na těch pár koní navíc můžu stále těšit a pilovat jízdu, abych je mohla využít :D





Po vyzvednutí čerstvého řidičáku to všechno začalo. Chtěla jsem z posledních dvou měsíců sezony vytěžit co nejvíc, takže jsme pořád někde lítali. Větsinou kolem komína, jednou jsme dali Šumavu přes noc. Delší trasy nás čekají až letos, v plánu jsou rakouské Alpy a sever Itálie, tak uvidíme jak to zvládnem.

Jelikož na nahatce začínám, tak nemůžu porovnat jízdní vlastnosti a pohodlí jezdce s jinou motorkou a proto si nemůžu na nic ani stěžovat :D Snad jen, že mě po delší jízdě bolí poměrně hodně pokrčená kolena. Ale nic co by se nedalo zvládnout. Výkonově mi i těch omezených 35kw bohatě stačí, nejsem dement a jezdím s rozumem, takže nemám potřebu tahat za plyn nadoraz. V provozu je krásně ovladatelná, odpustí spoustu chyb a jízda mě pokaždé neskutečně baví. Zvuk origo výfuku je prostě průměr, ale aspoň mi z toho při delší jízdě nepraská hlava. Dlouhodobá spotřeba je kolem 4,5litru, servis zatím jen běžný předsezonní.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
11vili11
11vili11 napsal 24.04.19 v 13:40 10b.

HondaOK
HondaOK napsal 24.04.19 v 10:41 10b.

sluší Ti

Pete23
Pete23 napsal 22.04.19 v 09:06 10b.

krásně barevně sladěný 10B samo!

Více komentářů



TOPlist