bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 RR (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vsudybyl
Vloženo 17.4.2019
Aktualizováno 17.4.2019
Zobrazeno 1379x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


ZLO z Noale!!!Nikdy sem nejel na nečem co umí 0-200 s takovým kalupem-je to velký psycho...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 Super Duke R: důvod neuveden

První dojmy - První km-nebrzdí to ,hlučný motor jako traktor,studený start rána jako z děla:)Pocit z prvních km nic moc po pár set km a vytočení motoru k 7tis euforie...řveš do helmy a adrenalinem máš ochrnutý celý tělo...V4...

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce lovit-BE A racer

Doplňky na motorce - Nic není třeba

Recenze

Po zkušenosti s Nakedy typu MT10,1290sdk ,gsxs 1000 mužu říct že tohle je opravdové zlo.Občas zlobí abs,trakce ale je to holt ital.Co se týče maximálky když už člověk skusí tak nic moc-273km/h a omezovač.Nejlepší je rychlost 150-250 kde se motorka pohybuje téměř kdykoli,kdekoli a je jí jedno kopec nekopec.Quik shifter nahoru a dolu výborná věc.nahoru řádí občas kostrbatě a nepřesně-chce to vycytat otačky a být na řadičku tvrdší.Dolu řadí bez spojky užasně-bez chyb.Motorka má spousty elektroniky-výhoda i nevýhoda...Ital.každá jízda je ale neuvěřitelná-motorka nedokáže jet pomalu a jede na 6ku od 130 nahoru-vě městě zapoměnte na předpisy a nebo ano ale 1ka,na 70ce dáš 2ku.Podvozek sachs sem při váze 93kg upravil jen vzadu a o 1kliknutí vespodu a decentně o pul otáčky vršek.Motorka je továrně na pirelly diablo Rosso 3-nájezd 3500km a zadní guma holá.předek na značkách místy-radius už špatnej.Dáme Rosso Corsa meli by motorku jěště více porychlit.Jinak dokud sem jezdil MT10 myslel sem že je to nejrychlejsí naháč :)))-Do doby kdy sem sedl na tuono-ta motorka je neskutečná-nic opravdu nic tě nepředjede.Co se týče posezu a pohodlí je to uplně něco jiného než model V4 1000 tuono 2012 co sem jezdil-tam mi vadla váha na rukou a tah motorku pod 5tis vubec žádny.Model 2017 se výkonem a ergonomií neskutečně povedl.Mužes svižně cestovat 150 není žádná rychlost-200 jedeš jako nic a motorka se rozbíhá...Jiná dimenze.Jinak zvuk originál výfuku je naprosto super pokud motorku aspon drobet točíš.Na volnoběh nic a za jízdy brutal jako s ladákem:).necháppu jak muže plnit hlukové limity EURO 4:)))Svez se někde-pochopíš.Jinak tu más 3 mapy výkonu-Sport ,Track,race.Jezdím Race-je nejhladší,méně brzdí motorem ,Track je hrubší a Sport je ucukanej a v provozu si sním pomalejší.Všechny režimy stejný celkový výkon.BE a RACER

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vsudybyl
vsudybyl napsal 23.04.19 v 06:14

Výfuk se mi líbí a na originál to má perfektní zvuk ale jen za jízdy.Vonoběh nikoli.

antipepek
antipepek napsal 22.04.19 v 16:05 10b.

Super strojek,ale tolik nerezovýho plechu spotřebovaného na výfuk,to je plýtvání surovinama?.Och,jak mi chybí obousměrný quikshifter.

vsudybyl
vsudybyl napsal 22.04.19 v 11:51

pamatuji Věšín u Rožmitálu

Více komentářů



TOPlist