motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Honda SH 300 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr59
Vloženo 16.4.2019
Aktualizováno 16.4.2019
Zobrazeno 460x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Každodenní přibližovadlo do práce s nadstavbou v podobě velmi zábavného svezení v zatáčkách

Více fotografii

Motorka koupena od Honda Šmucler Plzeň

První dojmy - Přešel jsem na SHčko z Piaggio Carnaby 200, takže se zas tak velké překvapení nekonalo. Samozřejmě je znát necelých 100 kubíků obsahu a excelentní brzdy s ABS. Posez a ovládání je dost podobné, sedačka je pravděpodobně o nějaký centimetr vyšší a skútr je užší, takže působí lehčím dojmem, i když asi není.

Motorku bych doporučil pro - Kdo chce každodenní přibližovadlo s trochou zábavy, doporučuji. Navíc se občas asi plechovkář diví, co ho to při stovce na tachometru předjíždí :-)

Recenze

SHčko je můj čtvrtý skútr v pořadí, od padesátky Cagivy přes čínskou stopětadvácu Kentoya a již výše zmiňované Piaggio Carnaby jsem nakonec zaparkoval u Hondy. K delšímu cestování mám Kawu W800 (viz můj profil). V nějaké recenzi jsem četl, že SHčkové tříkilo plechovkáři dost často podceňují, takže je nutné se mít na klřižovatkách na pozoru. Mohu naprosto potvrdit, mám najeto prvních 700 km a stalo se mi to již několikrát. Koupil jsem loňský model, takže originální topcase je ještě vybaven klíčkem místo elektrického tlačítka. Zato byl za loňskou akční cenu, ušetřil jsem tím 14.000,- Kč. Na bezklíčkové ovládání samotného skutru jsem si již celkem zvykl, ale unešen z něj rozhodně nejsem. Co mne vyloženě zklamalo, je montáž doplňkového plexi. Na Carnaby byl velice jednoduchý a přitom velmi stabilní systém, plexi bylo namontováno skutečně za půl minuty. Honda má v podstatě velmi složitě přidělaný držák, k jehož montáži i demontáži je potřeba rozebrat přední kapotáž. Prohlédl jsem si návod k montáži a nákup plexi jsem zavrhl, protože plexi jsem byl zvyklý používat jen na začátku a konci sezony a jinak jsem jezdil bez něj.Tohle se Hondě opravdu nepovedlo. Zato se jí velice povedlo naladění podvozku. Přední vidle jsou měkčí a zvládají i rozbité silnice, zadní tlumiče jsem povolil, jízda na všech površích je oproti dřívějšímu Piaggiu výrazně přijemnější. V zatáčkách skutr neodskakuje. Nejdelší trasu jsem absolvoval 200 km v kuse, všude se píše, že SHčko není na delší cestování, možné to je, ale zmiňovaná vzdálenost byla fajn a neměl jsem žádné negativní pocity.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 23.04.19 v 14:38 10b.

Podle mě jeden z nejlepších skútrů na běžné každodenní jezdění

BurnesOldman
BurnesOldman napsal 16.04.19 v 20:56 10b.

Krásnej stroj, ale pořídit to místo Carnaby

Více komentářů



TOPlist