Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC se 16 ventily
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
Výška jezdce: 168 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Ninja 650: důvod neuveden
Kawasaki Z900: důvod neuveden
Yamaha MT-07: Na MT-07 jsem měla možnost si sjet až po zakoupení CBR. Narozdíl od čtyřválcového CBR dvouválcové MT je živé už v nízkých otáčkách, ale strašně dlouho mi trvalo, než jsem si našla tu správnou polohu na sezení. Svého rozhodnutí ale nelituji.
První dojmy - Motorka mě nadchla hned na první pohled, dále už jsem pak jen zjišťovala že je zábavná, živá, hravá, jednoduchá, pohodlná no prostě úžasná.
Doplňky na motorce - - vyhřívané rukojeti - ač mi byli instalovány až na konci května, i tak jsem měla možnost je využít a je to super!
- vyšší plexi - trošku mě mrzí, že jsem se prodejcem nechala natlačit do čirého, tmavé by jistě vypadalo lépe a by stínilo displej, při zvýšení kontrastu je ale displej dobře čitelný.
- 12V zásuvka - toto je doplněk, který nechápu.. Zásuvka je umístěna pod sedadlem řidiče, takže pokud si chci něco zapojit musím imbusem povolit dva šroubky a sundat právě sedadlo řidiče. Nevím jak to budu řešit až si budu chtít nabíjet navigaci na řídítkách a jiné. Zatím jsem ji naštěstí nepotřebovala.
- KRYT zadního sedla - za mě velmi pěkný doplněk ;)
- TANK PAD
- CNC nastavitelné páčky - malinko vyřešili můj problém se spojkovou páčkou, která je poměrně daleko a zabírá až na konci.
- SADA zavazadel Honda
- quickshifter
Recenze
Když se Honda stane citovou záležitostí aneb moje Honda s pořadovým číslem 3.
Motorka jede krásně, snadno se ovládá a podvozek je super. Pohodlné je i sedlo, kdy ani po delší vyjížďce nemám problém s otlačeným či bolavým zadkem :D
Po garančním servisu a najetých 1000km v zajížděcím módu jsem si konečně začala vychutnávat co CBR dokáže. Výkon jí rozhodně nechybí, je pohodlná jak pro klidnou jízdu v nízkých otáčkách po městě, tak i po vyjetí z města a vytočení do otáček.
Displej je pěkně čitelný a lze si nastavit i jas. Brzdy používám jen minimálně a pro dobrzdění, ale už jsem párkrát musela prudce zabrzdit a je fajn, že při prudším zabrzdění začnou blikat výstražné světla a upozorním tak všechny za sebou, že se něco děje..
Jediné z čím si na motorce nějak nemůžu začít rozumět je spojka, i po drobném zásahu a výměně páček za CNC, nastavitelné páčky mi spojková páčka přijde strašně daleko a zabírá až poměrně u konce.
Na motorce jsem už měla možnost jet i jako spolujezdec, rozhodně to byl lepší zážitek než třeba na jiných motorkách, ale nejlépe se mi jako spolujezdci jezdilo na Aprilii RSV1000R.
Krásná
Jo a motorka taky hezká
Tahle Honda je prostě krásná.
Víc k tomu snad ani není třeba dodávat a fotky se taky povedly.
Krása :)