Vidle byly už při koupi celé mastné. Nakonec majitel mě na to upozornil.
Koupil jsem sadu gufer s prachovkama (692,-), 2 litry oleje 15w (660,-).
A jednu, vlastně druhou svíčku. Ta první nejde použít bez výměny fajfky.
Příště osobní nákup.
Demontáž krytu kotouče,blatníku,třmenu, kola. Povolit vidle na horních brýlích a poté povolit horní matky na kluzácích. (já jsem je povoloval až když byly šavle venku a pěkně jsem se nadupal ). Potom povolit na spodních a šavle vyjedou samy. Sundat harmoniky. Vzhledem k tomu, že jsem neměl aretovací přípravek do šavlí, tak jsem vydlubal prachovky a gufera šroubovákem, vylil starý olej a propláchl technickým benzínem a nechal vysušit.
Potom už brnkačka. Nasadit nové gufera a prachovky. Přeměřil jsem pružiny. Obě v limitu. (40,7 cm). Oleje do každé šavle po 6,69 dl. přeměřit hladinu. Při spuštěném kluzáku má být hladina 9,4 cm od horní hrany. Potom zpětná montáž.
Vlastník | Marťas33 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.4.2019 | |
Aktualizováno | 10.12.2021 | |
Zobrazeno | 914x |
Pěkná práce.