Yamaha XV 1900 Midnight Star (2006)

Vlastník frenzymadness
Vloženo 10.4.2019
Aktualizováno 10.4.2019

Je to nádherná loď, která naprosto dokonale dostává svému jménu.

Motorka koupena od makoni (Příbor)

Yamaha XVS 1300A Midnight Star: Nebyl důvod brát menší, když jsem se do větší sestry zamiloval na první svezení.

První dojmy - Původně jsem jen za Martinem si ji jen zkusit, protože jsem se obával, že při svých 175 cm a 88 kg s ní nehnu. Když jsem viděl, projel se a přesvědčil se o to, že v této kategorii váha nehraje roli, bylo rozhodnuto.

Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo už má alespoň něco za sebou a hledá pohodlí na delší cesty - jinak též počítadlo pampelišek s motorem větším než většina aut v ulici :)

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo, denní svícení v blinkrech, přídavná světla, ambientní osvětlení, laděný výfuk, padák, zásuvky na 12 V, plexi, kožené brašny, držák RZ vlevo, xenon, chromovaná řadička, placky pro spolujezdce, zadní nosič z chromu, předkopy na padáku, obal na flašku

Začínal jsem s Viragem 535 a vždycky jsem tak trošku tíhnul k podobným strojům. Posledích několik let proháním Transalpa, kde jsem si vyzkoušel, že to jde i na vyšším stroji, ale ta chuť vrátit se zpět do nizko položeného sedla se prostě nedala umlčet.

Jezdíme ve dvou a bylo potřeba něco s dostatečným výkonem a krouťákem a zároveň pohodlné na delší cesty. Nejsem úplně nováček a tak jsem koukal na něco kolem litru. Dragstary jsou pěkné stroje, ale většinou už dost staré kousky a tak jsem se zakoukal do Midnight star 1300 A - krásná kombinace moderních technologií a oldschool vzhledu. Vybral jsem si jednu v bazaru, ale nechtělo se mi jet skoro 300 km jen proto, abych si ji zkusil, a tak jsem hledal dál a našel Martina, který bydlí kousek a prodával větší sestru - VX 1900. Nejdříve jsem se chtěl jen posadit a vyzkoušet manipulaci a za dvacet minut být na cestě domů. Nakonec z toho byly dvě hodiny koukání, zkoušení a klábosení zakončené projížďkou, při které bylo za chvíli jasno. Když pak na konci našeho prvního setkání svezl Martin i mou přítelkyni, bylo rozhodnuto vlastně ještě dříve, než jsme se vrátili do auta :)

Máme společně zatím jen něco přes 200 km, ale už teď je jasné, že mé obavy z velkého motoru, vysoké váhy a obtížné manipulace byly naprosto liché.

Tohle je to, co jsem roky hledal. Bublátko, které předjíždí na povel a je pohodlné jako obývák na dvou kolech.

šejdaM
šejdaM napsal 03.01.23 v 12:20 10b.

Vitigo
Vitigo napsal 17.04.19 v 21:55 10b.

pěkný parník,

macikcz
macikcz napsal 11.04.19 v 09:02

Ty brďo

PSanec
PSanec napsal 10.04.19 v 19:50 10b.

Japonská luxusní jachta na dvou kolech plující na silnici.Jen pohodové km.