renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 600 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Monika93
Vloženo 10.4.2019
Aktualizováno 11.4.2019
Zobrazeno 1 177x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jelikož jsme v té době měli už dvě "červené Italky" doma, volba byla jasná.

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Dokonalá volba pro menší postavy. Nejsem extra prcek, ale ráda bych na motorce stála pevně nohama na zemi - a to na Monsterovi můžu. Váhově ideální pro dámy nebo lidi, kteří mají z té tíhy trošku respekt (ačkoli vám potom přijde všechno ostatní těžký jako kráva...). Co se týče jízdních vlastností, tak si pořád nejsem jistá, jestli je to motorka, kterou bych začátečníkovi doporučila nebo ne. Na jednu stranu je hrozně hodná. Ale když ještě nemáš vychytaný řazení, tak ti dá chybu dost najevo. To si pak připadáš, že jedeš na traktoru. Což se dá, na druhou stranu, vychytat tréninkem. A možná je to i dobrá škola do začátku. Člověk tak musí pořád řadit (na rozdíl od čtyřválce, kterej ti zbaští všechno) a poslouchat, co ta motorka chce.

Motorku bych doporučil pro - Pro děvčice, začátečníky (pokud ti nevadí, že budeš muset poslouchat, co ti diktuje), italské maniaky a pro ty, kteří se nechtějí spokojit s obyčejným Hornetem, XJčkem a pod. (tímto neshazuji jejich nesporné kvality:)).

Doplňky na motorce - Dokoupeny padáky M-style.

Recenze

Monstříka jsem si koupila, protože je to malá, lehká, hodná motorka. A co si budeme povídat, hlavně na svůj věk vypadá skvěle (a to musí uznat i ti, jimž italské stroje "nevoní"). Tato očekávání splnila Ducatka na jedničku.

Na motorce jsem se cítila jistě (když jsem teda zrovna příliš nepodřadila...:)), do zatáček padala sama. Úložný prostor je teda velké mínus. Není pomalu ani kam dát lékárničku. No a pokud si chcete vzít pod sedlo třeba mobil nebo peněženku - tak na to úplně zapomeňte.

Ale - a teď možná budu přilévat vodu do mlýna pošklebkářům Ducati - tvrdě jsem narazila při servisu. Jelikož bylo nutné seřídit ventilové vůle, odvezla se motorka do servisu. Na jaře...

...A na podzim se stále čekalo na díly. Tak banální díl jako ventilové podložky nebyl nikde k sehnání. A tak zatímco Italové v Ducati měli prázdniny, tak já jsem doma musela jezdit na čézetě nebo jako batůžek. Zjistilo se, že motorka byla předchozím majitelem dost zanedbaná. Rozvodové řemeny skoro přetrhané, vůle velké, karburátory ani nemluvím...Takže možná jedna velká rada - Ducati je boží, ale dejte si pozor, od koho ji kupujete. Nechejte si doložit servis fakturami. Hned po koupi vyměňte olej, zkontrolujte ventily (a nezapomeňte vyměnit půlkroužky! Já je měla rozdrobené na milion kousíčků...), nechejte vyčistit karburátory, udělat rozvody...Protože když někdo zadrbe servis u Ducati, není to taková sranda, jako u Japonců. Ducatka je prostě na servis trochu náročnější a dražší (ne, fakt to není taková katastrofa. Když se o motorku staráte, tak intervaly nejsou tak šílené, jak ti "antiducatisti" budou tvrdit. A běžný servis tě taky neoškube jak kuře). Myslím, že pokud Monsterovi dáváš, co potřebuje (bacha, na kvalitním oleji to stojí a padá), tak se ti odvděčí spoustou pěkných kilometrů. Ale pokud motorku koupíš od prasete (jako v mém případě), tak je to průser. Srandou je, že předchozí majitel byl servisák motorek...:).

No, to pak bylo radosti, když se pak motorka konečně vezla domů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gemil
Gemil napsal 21.04.19 v 11:52

Cool!

Milanek13
Milanek13 napsal 11.04.19 v 21:02

Krasny original stav .
Kdyz Monstrika budes radne servisovat , tak bude jezdit vecne a delat ti jenom radost.

Milan1963
Milan1963 napsal 11.04.19 v 17:33 10b.

Motorka , ale ten servis...

Více komentářů



TOPlist