Lehká motorka, která na první pohled budí pozornost především díky svému designu. Chybějící výkon nahrazuje svou obratností v zatáčkách kde je doslova famózní. Po cca 1200 najetých km jsem zatím s výběrem spokojený.
První dojmy - Motorka je na první pohled hodně malá a lehoučká, přesedal jsem z motardu, takže jsem si chvíli zvykal na jiný posed. Líbil se mi přehledný display a celkově design motorky, kterému vévodí přední LED světlo. Trošku mě zklamaly přepínače blinkrů, které jsou na první pohled low-cost. Co se týká výkonu není to žádná bestie ale ve své kategorii nemá v poměru váha/výkon konkurenci.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří přestupují ze 125 cc na silnější motorky, pro ty kteří mají rádi zatáčky a lehce ovladatelnou motorku.
Doplňky na motorce - Remus S-Flow, Držák značky evotech performance, CNC doplňky (kryt brzdové kapiliny a koncovky řidítek)
Recenze
Zatím nemám řidičák na velkou motorku, takže Duke 390 byla pro mě jasná volba kvůli designu a poměru cena a výkon. Zatím zajíždím, takže prvních 1000 km bych ji neměl moc točit, ale občas jsem to nevydržel a motorku vytočil a jede moc pěkně. Brzdy jsou parádní a v zatáčkách je Duke díky lehké váze jako doma. Koupil jsem ji rovnou s laďákem Remus S-Flow, takže má i parádní zvuk. Při zajíždění sem tam nechal db-killer, ale po první garančce šel ven a nejen se zvukem ale celkově s motorkou jsem zatím spokojený.
Zápory: ochrana proti větru je nulová ale s tím se musí počítat, kde se šetřilo je ovladač světel/blinkrů a ochranné sklo displeje, na kterém jsem chtěl setřít špínu a hned jsem ho rukavicí poškrábal, takže to musím zkusit rozleštit a nalepit na něj ochrannou fólii. Sedlo je trošku tvrdší a při delších vyjížďkách moc velké pohodlí nenabízí ale na dlouhé výlety tahle motorka ani není takže to beru.
Hodne prijemna motorka. moc pekny design.
Parádní hračka do zatáček. Hodně radosti s ní...