renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tatiss
Vloženo 6.4.2019
Aktualizováno 14.8.2019
Zobrazeno 2 880x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Nudíte se? Kupte si medvídka Mívala Obyvákové křeslo na kolech !!! Luxusní "auto" na dvou kolech pro jedno nebo dvou člennou posádku.Paráda, pohodlí, krásný desing, bezpečnost, rychlost, ekonomický provoz atd.

Více fotografii

Motorka koupena od romca74 (Milotice nad Bečvou) - Úžasně příjemný, rozumný a férový chlap !!! Vše doložil po pravdě, poradil s následným provozem a také mi přijel svého nabízeného mazlíka ukázat osobně (cca 60 km) až na dvorek mého domku. Kéž by takových lidí kolem nás bylo více !!! :-)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: Vysoká cena (mimo mé možnosti), ač bývalý aktivní závodník motocrossu bohužel 65 let brzo na krku a tak to asi už nechám v režii mladší generace
Honda SW 400T: Nic vhodného jsem na netu nenašel, nakonec nemusím mít vše !!!

První dojmy - První dojem byl bezkonkurenční. Perfektní posez i výhled, úžasná ergonomie, snadné ovládání, raketové zrychlení, top speed cca 140 km/h (víc jsem nechtěl při zkušební jízdě riskovat). A ta "kochačka" po okreskách a kolem komínu...prostě mazlík !!!

Motorku bych doporučil pro - Dopručuji tuto nádhernou mašinu každému, kdo je v poho, rád se kochá, má rád pohodlí i bezpečí na kolech, ekonomiku provozu, svižnost, rychlost a s krásnou a nadčasovou motorkou chce vypadat opravdu IN :-)

Doplňky na motorce - Opěrka pro baťůžek, jinak vše origo

Recenze

Moje snad už 15 motorka v životě. Od mých 15 až do současných 65 nedílná součást mého života. Burgmánek AN 400 moji životní pouť asi už zakončí, ale "nač stahovat kalhoty, když brod je ještě (snad) daleko" ???

Ač má mašina už 55 tisíc za sebou a poznala celkem 3 majitele, ten poslední se o ni tuze pečlivě staral. Kilometry doloženy do puntíku, servisní prohlídky také, koupeno u nás, žádný "přelítaný šrot" z Itálie. Prošel jsem cca 3 nabídky in-natura před tím a co myslíte vážení kolegové??? Vše bylo po pečlivém majiteli z Itálie (obvykle dědek 54 let), po 10 letech najeto pouze "poctivých" 23 tisíc km (víc ani ťuk) a vše v naprostém "ažúru". A realita??? Plast snese hodně a když se naleští a zaretušuje...??? Pod kapotáží rezavé trubky, motor jedna velká hrouda bordelu, kabeláž a konektory fúúúj a po nastartování zvuk kovového šrotu sypaného z náklaďáku na zem a to ještě po schodech . Řízení táhne do strany, tlumiče jako by ani nebyly, sedlo s lavórem uprostřed atd. No a po nenápadné konfrontaci VIN kódu v zahraničí skútr po 2 majiteli (už tam) s nájezdem 145 tisíc km někde u pískové pláži. A toto se k nám prosím dováží (za šrotovou cenu) a pak nabízí důvěřivým bikerům a bikerkám za přemrštěné ceny. Dokonce i úvěr vám vyřídí za vás...dobrý...že??? Opravdu čest výjimkám, ale těch je jak šafránu.

Takže fakt volit raději větší km nájezd s garancí kilometrů, servisních úkonů a odpovídajícího technického stavu než něco jiného. A to jsem k mé radosti a spokojenosti udělal i já a věřím, že v budoucnu nebudu litovat.

Už druhý den po koupi a převozu ke mně (jízda ve větru v nárazech až 80 km/h 3.dubna) !!! započal krásný a smysluplný "kolotoč" prací. Nejdřív perfektní a detailní vyčištění všeho, defektace, kontrola náplní, dotankování, dofoukání kol a naleštění jak z výrobní linky. Nebýt pár provozních oděrek na kapotáži, je to jak nové. Poté oprava levého pantu krytky nádrže, doplnění vypadlého šroubu pod sedlem a pár dalších kosmetických úprav. Také jsem si kontrolně změřil kompresní tlak ve válci. Kroužky i sedla ventilů OK, rozvoďák také, hodnota dle servisní příručky v toleranci. Poté instalace držáku navigace, přidaná další zásuvka na 12V a USB (trvale napájená z aku) a moje oblíbené a velmi kvalitní audio na bázi BOSSE. Takže "bezdrátová" hudba z mobilu, rádia nebo netu (v zóně wi-fi nebo GPRS).

Po kontrolní jízdě (okresky i dálnice cca 80 km) úžasná dynamika motoru, brzdy OK a dílčí spotřeba 3,4l/100 km (a to jsem mašinu moc nešetřil)...přesně v duchu relevantní informace prodávajícího Romana. Vše mi sdělil popravdě, nic nezatajil a nijak "nemlžil". Dokonce akceptoval i mnou navrženou mírnou slevu (zadní tlumič a přepákování). Fakt je to velmi seriozní, bezelstný, poctivý a pečlivý borec, žádné "rozvrkočené mladé ucho"...moc si ho za to vážím.

V budoucnu plánuji hlavně zadní kufr s plotnou, turistické plexi (nebo deflektor na to stávající) a možná i chrániče rukou. Ale to až co důchod dovolí, kde jsou ty časy, kdy by to nebyl opravdu žádný problém. Toš to je zatím asi fše, příště doplním další foto i info, jaxemám a jak nám to spolu funguje. Ač jsem měl v životě cca 50 bab (bo su pcháč jak cyp)...tak toto bude asi moje nejlepčí a nejvěrnější milenka. Nemám pravdu ??? Zatím čus a všechny vás kolegové a kolegyně moje moc zdravím. Však živé a smutné nás stejně nedostanou, tak jaképak-copak

Tak, a mám letos za sebou prvních cca 2000 km. A zkušenosti ??? No samozřejmě jenom ty nejlepší !!! Tento skvost si zaslouží srovnání s hodně dobrým autem střední třídy. Aut jsem vystřídal v životě cca 12 (současný VW Sharan 1,9), takže vím o čem mluvím. Naprosto srovnatelná dynamika jízdy, zrychlení, brždění, maximálka, manévrovatelnost, pohodlí, ochrana i spotřeba. Ta se mi ustálila na 3,7 l/100 km dlouhodobě. Jedu obvykle decentně, všude podle předpisů. Na dálnici mu lehce "přitopím" (na 130-140), pak je spotřeba kolem 4 litrů. Spotřeba oleje zatím nepozorovatelná, všem doporučuji přimixovat do oleje vynikající lubrikant METABOND. Neuvěřitelně se zklidnil chod i zvuk motoru,tření pohyblivých částí sníženo o 50-60% a velmi pozitivní vliv na spotřebu i životnost bezvadného motoru.

Na původní plexi jsem instaloval deklarovaný deflektor no a ve finále pohoda "v teamu Suzuki". Zbytkový vítr z origo plexi se způsobně přesunul kdesi do " horních pater atmosféry", možná i do stratosféry. Takže kratičké konstatování na závěr tohoto povídání...mé rozhodnutí pořídit si ke svým 65 narozeninám "parník na dvou kolech" padlo na velmi úrodnou půdu a nelituji ani čas pro jeho výběr a ani investované "chechtáky".
Všem čus...bus...autobus a kolama pokud možno vždy dolu !!!

PS: Vše ostatní v mém profilu již prodáno, mimo JIALING 125 (prozatím má najeto jenom cca 2.200 km, motor GY6 a pořád jede velmi spolehlivě i 90 !!!)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
toptopic
toptopic napsal 02.05.19 v 08:26 10b.

Burgman je skvělej. Mám ho už 2 sezónu a ne a ne se ho zbavit. Pokaždé když si řeknu že ho dám do frcu , zjistím že se mi nechce a má tak výraznou užitnou hodnotu a komfort že si ho ještě chvíli nechám.Spotřeba je směšná, komfort výrazný a zrychlení když potřebuješ je dostačující i na dálnici. Vyměň si plexi za Givi - ten rozdíl je brutální a pak už seš jak v obýváku úplně. Na deflektor se vykašli- a nebo jestli chceš prodám tě ho i s celým předním origo plexi za litr komplet. Givi z toho ale neuděláš.S těma prodejcema máš pravdu, většinou sem tahaj šrot.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 13.04.19 v 18:45 10b.

Trochu závidím a vzpomínám. Koukni na skupinu Burgman.

Dan66
Dan66 napsal 10.04.19 v 23:10

Vypadá výborně a je dobře že jsi spokojený. Krásnou sezónu a měj se fajn.

DESMOFulcrum
DESMOFulcrum napsal 09.04.19 v 22:31 10b.

Ať slouží. Vypadá to, že jste si sedli, tak si seďte i nadále a to jak jinak než kolama dolů

OndraF
OndraF napsal 09.04.19 v 09:36 9b.

Jestli jiné plexi, tak GiVi Airflow - je to fakt jiná liga než originál, variabilní výška (typicky město - chci vidět před sebe x dálnice - chci, aby na mě nefoukalo) a jako bonus perfektně chrání i ruce.

Více komentářů



TOPlist