Neuvěřitelně sportovní Cruiser...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Když mě kozáci přesvědčili, ať se du projet na jejich květnové otvíračce, tak to byla kupodivu Alena, která říkala, že ji musíme mít i kdyby to bylo na úvěr... Takže první dojmy byly otevřená huba, naprostá uchvácenost, já nevím, jak to vlastně popsat... a to už jsem na nějakejch Guzzinách jezdil...
Motorku bych doporučil pro - Pro Guzzisty...
Doplňky na motorce - trubky od Agostiniho a Corbin sedlo
Recenze
Mám najeto 10 tis a bylo to mejch nejlepších 10 tisíc v životě... O poslední Calině a hlavně o tom motoru se toho napsalo dost, ale stejně to zažít úplně překoná představy. No, ten motor v kombinaci s jistotou v náklonu v zatáčkách z toho dělá pro mě stroj, na kterém jsem se kdy nejlíp cejtil v zatáčkách - dost divný, ale je to tak. Samozřejmě se nebavíme o vracečkách, ale ani utažený zatáčky tomu vůbec nevaděj. Ano nepadá to do zatáček samo a chce to v podstatě být na oblouk připraven, ale jakmile jste v oblouku jde to nádherně dávkovat a pracovat s tím náklonem a ten pocit jistoty je neuvěřitelnej, nevím, jak to dokázali... Možná je to ta zadní 200, která tomu sedí naprosto fantasticky a naprosto božsky vyvážená síla a zároveň hladkost toho motoru - ta elasticita, reakce plynu při výjezdu ze zatáčky to je nepopsatelný!
Když budu pokračovat v přednostech, tak musím napsat naprosto skvělej posez, těžiště je níž, než u staré kačeny a právě to dává velkou opravdu velkou jistotu v náklonech, ale také v manipulaci v nízkých rychlostech, je to výborně vyvážený.
Ochrana před větrem:
Plexi funguje dokonale - lépe než na Norge jednoznačně.
Široká řidítka dávají taky na jistotě a naprosté uvolněnosti, navíc je to asi první gůza, která po rozjetí díky uložení motoru nevibruje do rukou, takže se ani po celodenním ježdění nedostaví mravenčení. A nuda, tak ta se teda nekoná, akcelerace doprovázená zvukem z laďáků od Agostiniho to se nejde nabažit. A to jsem tam nechal vnitřnosti, které se dají vyndat, víc to by bylo opravdu moc...
Podvozek:
Tady se taky nedá moc mluvit o cruiserovské strojovně stejně jako u motoru. Je to dost do tvrda, což je skvělý do zatáček, ale na středočeské okresky nic moc - tak tam prostě nepojedu...
MOTOR:
nejvíc nejlepší věc- rozsah otáček od 2 do 6 tis - jasně to si všude přečtete, ale pocit akcelerace a přitom plynulosti a hladkosti a síli zároveň - opakuju se, ale tak dám příklad na 3. kvalt z 50 km rychlosti při 2600 otáček alespoň si myslím, že to tak nějak je to během mžiku tak plynule zrychlí na kilo jako by to byla ta nejlehčí věc na světě - je jedno, jestli je to do kopce, jestli máš za sebou spolujezdce, krouťák krouťák krouťák -což je u cruiseru asi jako že normál, ale do 6 tis otáček?
Zvuk:
to je taky věc, ale hodně je to asi těma Agostiniho udělátkama. Mám doma i origo, ale ty jsem tam ještě prostě nedal. Koupil jsem to na těch laďákách a zvuk je hlubkokej a přitom údernej a tak akorát ... no trochu víc než akorát...
Sedlo:
teď už mám 2. To origo - píše se a asi i je, že je extrémně pohodlný. Na mě je ale moc měkký. Nejsem na to zvyklej. Corbin dělá úžasný sedla - tvrdší, ale při delší jízdě mi přijde, že je to lepší. Takže jsem si objednal i pro tenhle koráb a vyplatilo se. Abych jen nechválil, tak to corbiňácký je pocitově a asi i ve skutečnosti o 2 možná 3 cm vyšší. Ale na druhou stranu určitě s lepším vedením jak jezdce, tak spolujezdce, zkrátka do něj zapadnete a máte pocit opory bederky i bez opěrky, tohle se těžko popisuje.
Kufry:
no zatím jsme dali i 10 dní, bez topcasu - ano stan netaháme. Ale jinak vše potřebný na dovolenou pojmou... Klamou tělem vlastně stejně jako úplně vše na tomhle klenotu.
Jsem se rozepsal...
Ať slouží, je překrásná...
Tohle je svatej grál.. Hodně moc bezpečných kilometrů a ať dělá jen radost !
Super!
až budu velkej :)
???