renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha X-max 250 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xoro1
Vloženo 31.3.2019
Aktualizováno 31.3.2019
Zobrazeno 1 175x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nenáročná na provoz- Skvělá do města.

První dojmy - První dojmy, byly nejdřív překvapení z velikosti. Předtím jsem jezdil na padesátce. Postupně jsem si zvykal na jinou váhu a musem se naučit nějaké návyky např. nahodit na hlavní stojan nohou a né rukama jak jsme byl zvyklý.

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je pro ty co musí pravidelně dojíždět. I za nepříznivého počasí je ochrana jezdce dobrá. Další výhodou je, že se hustého provozu nemusíte starat o řazení rychlostí.

Doplňky na motorce - Držák na mobil jako navigaci.

Recenze

Motor klasika ještě karburátor. Od 2007 je už stříkačka. Brzdy jsou dobré, ale při jízdě ve dvou jsou už na limitu, proto je dobré brzdit trochu s předstihem před zatáčkou.
Podvozek je celkem dobrý jen odpružení trochu tvrdší, ale dá se na to zvyknout.
Ovladatelnost výborná, nakonec je to skútr do města, tak se to dá předpokládat. Úložný prostor je pod sedadlem opravdu velký. Jen některé větší vykl. helmy tam nevlezou na výšku. Servis si dělám sám zatím vše bez problémů. Kupuji na ni originál díly, abych měl jistotu že vše bude pasovat jak má. Poruchy už nějaké byly, ale připisuji to na vrub stáří skútru.
Tento typ moto se hodí na dojíždění do práce, ale zvládne i delší přejezdy i ve dvou.
Do terénu to rozhodně zkoušet nebudu jak jsem výše uvedl pérování je dost tvrdé, zase ale dobře sedí na silnici. Na dálnici jsem už odjezdil také pár desítek km, ale rychlost nad 120 km už je na limitu podvozku. Protože je to jednoválec tak ve vyšších
otáčkách jsou cítit vybrace. Origo plexi jsem musem rovněž zvýšit pomocí deflektoru
abych odfiltroval nepříjemný aerodynamický hluk. Při koupi jsem přezul na pirelli a
zatím jsem spokojený. Do nádrže tankuji 95 a přidávám aditivum VIF. Doufám že si postupně vyčistím všechny nánosy v palivovém potrubí a tím prodloužím živostnost
všech komponentů s tím souvisejících.
Při opravách jsem hodně čerpal i ze zkušeností ostatních na skútrforu. A samozřejmě
jsem se držel servisního manuálu vč. utahovacích moment. Na některé opravy je třeba si vyrobit přípravky ale s tím jsem počítal.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 03.04.19 v 09:24 10b.

Na popojíždění po městě je skútr nejlepší volba. Ať slouží

Více komentářů



TOPlist