renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník marceld
Vloženo 30.3.2019
Aktualizováno 19.4.2024
Zobrazeno 705x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po zkušenosti se čtvrtkou - potřeba na delší cesty aby zvládla přesun po dálnici a nevyžrala díru do kapsy.

Motorka koupena od plmju (Krásná Hora nad Vltavou)

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500: u všech kusů příliš hlučné řazení. nesedla mi do ruky, zato úložnej prostor úžasnej
Kawasaki ER 5: kuledrť- sjížděl jsem na nádrž a váha na ruce. Takže se nedalo pohodlně sedět ani ovládat.

První dojmy - přechod na silnější a větší. Poprvé vyřazena pro svou malost a skrčené nohy. Táhne i nad 5000ot. a dálnici už taky zvládne. A je to vzducháč bez kurvítek.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům do 175 cm výšky. Odolné a levné bez zbytečných hejblátek a elektroniky. Žádný asistenti. Naučíte se brzdit i řadit v zatáčkách, předpovídat jízdu. Technika krásně přístupná - nemusíte rozebrat půlku motorky. Stačí sejmout sedlo nebo nádrž nebo kryt.

Doplňky na motorce - Nabíječka USB 5V 15W na baterce. luxus.

Průměrná spotřeba - 3.8414 l/100km

Recenze

Typ jsem nejprve zavrhl pro příliš skrčené nohy, ale zjisťuju, že se tak vlastně líp vodí
Na rozdíl od Hondy má hladké řazení - žádné rány z 1-N-2
Je to vzducháč bez zbytečností, jednodušší na údržbu a provoz.
Cestou domu se dusila při rychlém otevřené plynu ... objevil jsem úplně černej filtr vzduchu, v servisu pak ohlodaný jehly karburátoru.

no další postřehy a zkušenosti přijdou..

* na dálnici při 110 za 3,8 L, přes vesnice 4,2 L
* Nevím proč, ale dvouvláknová žárovka koncového světla s třemi držáčky vlákna drží jak židovská víra. Ta levnější varianta jen se dvěma úchyty na koncích vlákýnka praskla už potřetí..
* Když se řetěz vytahá není to v celé délce stejně - jen některé články. Kope jak sviň a předpětím kola se nesrovná...
* Když fouká, lepší plachtu na moto přikurtovat gumicukem. Nenafoukne se pak a nestrhne stroj na obrubník. A to logo na dynamu bylo nové
* Proč jsou ty špalíčky na gumicuk pod sedlem asymetricky?
* Je mnohem příjemnější jezdit s krovkou než s batohem.

Potřebuju větší stroj. Když se na dálnici shrbím bolí trapézy. A občas kyčel ze širokého sedla a skrčených nohou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist