Motorka pro ty, co chtějí jezdit po městě jako na skůtru, ale nechtějí si pořídit skůtr aby neztratili street credit.
Motorka koupena od dědula od Pardubic - Nechtěl jí prodávat, ale už nemohl jezdit :-(
První dojmy - Lehká, dobře ovladatelná, pro nižší postavy, skvělá do města a jak tady někdo napsal: motorka pro dědky a na ryby. Skvělá jako první motorka k prvnímu řidičáku, ale zábavu si užije i zkušenější motorkář.
Motorku bych doporučil pro - Občas dávám k dobrému otázku, za kolik udělá Vanvan z nuly na sto. Odpověd je: neudělá. Takže komu tohle nevadí a chce si užít zábavu u který se dá i hulit cigáro, tak to je motorka jako dělaná pro něj. A taky už si brousí zuby můj mladej, kterýmu bude brzy 16.
Doplňky na motorce - Po zkušenostech při jízdě po Praze jsem odhodil reflexní vestu a vyměnil původní výfuk za bublák od britské společnosti Black Widow. Je lépe býti dobře slyšen, nežli špatně viděn. Jel jsem kousek s kámošem na BMW R850R a stěžoval si, že se nemohl soustředit na řazení, protože slyšel jenom to moje
Recenze
Vanvana jsem sháněl přes rok. Je jich jako šafránu a proto si drží i vyšší cenu. Hodně jich jezdí v Británii, Španělsku a silná vanvan komunita je v Thajsku. Na našich silnicích motorku téměř nepotkáte. Viděl jsem jednoho v Praze a jednou u mě přibrzdil chlapík a volal na mě z auta: mám ho taky, ale je nás málo...
Na obsah 125 působí motorka díky zadnímu kolu 180/80 dost robustně. Jsem menší postavy, takže se ideálně doplňujeme.
V sezóně 2018 jsem najezdil 6000 km po Praze cestou do práce a z práce.
Nemám nic co bych Vanvanovi vytknul. Zadní balón v kombinaci se sedlem jako kanape je ideální na pražské rozjebané ulice. Širší řídítka, dobrá stabilita, nízká hmotnost, dobrý záběr a k tomu trochu vyježděnosti dělají z Vanvana konkurenta těm pakům na kurýrních skůtrech. Průměrná spotřeba 3,8 l/100km po městě. Nádrž je sice menší -7,5l, ale tankuji každých 200 km. Při jízdě se spolujezdcem jde výkon tak o 30% dolů, ale motorka je o hodně míň ovladatelná. Úložný prostor je nula, pokud nedáte lékárničku místo baterky. Vanvan je velmi jednoduchý s téměř žádnou elektronikou, oleje stačí jeden necelý litr. Takže v sezóně stačí občas namazat řetěz a natankovat. Jezdil jsem celé léto v kraťasech, v tričku a otevřené helmě, na motorku se to hodí.
Byl jsem i dvakrát na motovýletu, cca 400 km. Vanvanovi sluší silnice, kde se roztejká asfalt a polňačky dává skoro jako kroska. Je to kochací motocykl, takže moje průměrná rychlost na těch výletech byla 35 km/h. Paráda v kokořínském údolí, kde jsem jel pár kiláků vedle týpka na starý jawě a pěkně jsme pokecali. A taky ten pocit, když jsem přijel k pumpě zároveň se silničářem a už jsem si dával kafe a cigáro a kolega se pořád odstrojoval
Jediná věc, co mě trochu rozladila je to, že když hodně prší, tak po sedle, které je přes kus nádrže teče hodně vody na koule.
Jedna věc je s motorkou nebezpečná, což není její chyba, je jízda po silnicích první třídy. Automobilisti nedokážou pochopit, že může taková motorka mít maximálku 70-80 km/h. Každej druhej kretén předjíždí i když jede něco v protisměru. Odmítám jezdit po bílý čáře u krajnice a tak jsem byl i dost často vytrouben. Výhoda otevřené helmy je, že nadávky jsou lépe slyšet.
Zajímavá mašina a vtipně napsáno
Super stroj a recenze. Pěknou další sezónu.
Suprová motorka, pořád po ní nebo TW pokukuju, ale jak říkáš, drží se dost v kurzu
Je to motorka na pohodu a ještě se za tebou každý otočí
Užívej ve zdraví
Pěkná motorka aj recenze Motorku jsem taky chtěl, váhal jsem mezi tw125
Super kochadlo. Nebyl jsi o víkendu v Benešově na pochodu? Stál tam Vanvan.