Kupovaná někdy v roce 2004 , nebo 2005. Od kamoša. Byla z Itálie, na tacho cca 30 000 km, volítaná že musela objet dvakrát zeměkouli. Z dnešního pohledu je to taková prabába dnešních skůtrů.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojem nic moc, ale jak jsem ji vylepšoval, tak na ten první dojem jsem postupně zapomínal.
Doplňky na motorce - Kufr,deflektor na plexi.
Recenze
Byla to stará volítaná vrána z Itálie. Variátor vydřenej, řemen vůbec nešel přes ten vydřenej rantl na největší průměr, takže maximálka byla někde na 110 km/h. Ale s tím jsem do toho šel, měl jsem na inzerci najitej skoro novej variátor a ještě k tomu kousek od baráku. Po výměně Majda ožila - maximálka lehce přes 120 km ( tachometrových ) . Původní plexi někdo utřel hadrem od ředidla a bylo naleptaný, nový jsem k tomu dostal, takže taky cajk. A pak ještě pár drobností a byla zase v kondici.
Provedení DX - takže vzadu s kotoučem a origo opěrkou pro spolujezdce.
Pár desítek tisíc km jsem s ní bez závad a problémů nalítal. Podíval jsem se poprvé na Grossglockner, ale na velký cestování to není. A ty malý 12" kolečka ... to taky není na ježdění tady u nás. Chtělo to se kousek posunout dál. Hodil jsem ji na inzerci a do tejdne byla pryč. Tak byl prostor pro Suzuki Burgman 400.
Měl jsem s bubnem vzadu. To byl adrenalin