renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV4 RF (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník antipepek
Vloženo 26.3.2019
Aktualizováno 13.4.2020
Zobrazeno 1 900x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

kapitola první

Vloženo: 21.04.2019, Uskutečněno: 21.04.2019, Stav tachometru: 1000 km, Zhlédnuto: 37x


první jarní paprsky nabádaly k objevování potenciálu v nové italce. Po tom,co mi dvakrát klouzlo přední kolo(nebo aspoň takový pocit jsem z toho měl),tak jsem ubral na tempu s vědomím,že máme vlastně celou sezonu a není při tom objevování kam spěchat. Toto vystrašení urychlylo výběr některých ochranných prvků. Pořídil jsem padáky do os kol a chrániče rámu proti odření od bot od firmy RG(4500kč). Vše pasovalo a šlo namontovat bez problémů. Jsem zvědav,jak dlouho vydrží lepené prvky na rámu,které byly instalovány 19.4.2019. Tvarově to není 100%, ale při troše snahy se to dá nalepit celkem dobře. Instaloval jsem také padací protektory rámu LIGHTECH za účelem,že by to mohlo ochránit i kapoty při lehčím pádů,ale podle komentů na aprilia fóru,je jejich primárním účelem chránit rám nikoliv kapoty. Tyto protektory jsem vybral,protože se mi líbí i pohledově. Nejsou to klasické hříbky ,ale pěkně zapadají do celkové siluety motorky. No a pár nových postřehů: quikshifter funguje dobře,nejlepší použití je ve vyšších otáčkách, do 5 tisíc je to přeřazení někdy takové divné kucknutí. I v manuálu je uvedeno,že funguje až od 5 tisíc. Podřazování se spojkou je v nižších otáčkách doprovázeno takovým divným efektem (no prostě si připadám jako bych byl začátečník), ale snad to půjde trochu vylepšit nastavením brzdného účinku motoru. Pocit z předního kola je takový lehký, až bych řekl někdy nervózní. Dvakrát mě to docela rozhodilo při výjezdu ze zatáčky a přejezdu nějaké nerovnosti, ale nic co by tlumič řízení nepobral. Jen vás to trochu překvapí,když to do té doby jede jako po kolejích. Jsem docela lehkej jezdec (cca.85kg i s botama ),tak to bude chtít si pohrát s nastavením tlumičů. V profilu jsem psal, že označení utahovacích momentů na šroubech je odfláklé a tím u některých šroubů postrádá smysl.Když jsem chtěl umýt motorku,to měla najeto asi 300km,tak jsem zjistil,že jsou úplně povolené 2 šrouby na levé přední vidli,které svírají osu předního kola...O spotřebě majitelé nekecaly, bude tak 8,5L,což znamená hodně špatný dojezdový potenciál 150km než se rozsvítí sauronovo oko.
No a jeden velmi špatný zážitek z 20.4.2019, to jsem se vracel z Jeseníku přes červeňák autem a říkám si,tak zastavím na odpočívadle kouknu na chvíli na road racing. Jak jsem tam stál,tak jsem byl hrozně překvapen, jak blbě lidi jezdí a kolik jich je. Když je potkávám na motorce,tak mi to tak nikdy nepřišlo,ale špatně zvloená stopa, skládání motorky do zatáčky na několikrát, agresivní brždění v zatáčce a náklonu(jestli takhle jezdím i já, tak je na čase uvažovat o nějaké motoškole). Z těch desítek jezdců jezdily 2 velmi ostře, nějakej týpek na ninje a někdo na červenym SV650,kterej si párkrát škrtnul stojanem,ale koleno tam bylo. Asi po 20 minutách sednu do auta, sjedu 2 zatáčky a už mě chytla husí kůže,vidím bouračku s autem a motorku v příkopě. Rychle jsem zastavil, už tam byl jeden kluk, který už se staral. Před tím, než jsem přijel já,tak prý projelo několik aut bez povšimnutí (to mě utvrdilo v tom,že většina lidí jsou vystajlovaný lhostejný prázdný schráky, i já jsem před 2 roky vytahoval motorku ze svodidel a byl jsem tam dost dlouho sám,vlastně než mě dojel kamarád.) Kluka jsme oživovali asi 20minut(časem přišli pomoct i další.) do příjezdu sanitky,pak vrtulník,celá akce trvala asi 80minut. Tím chci říct, že lidi by si měli už dopředu říct,jak se zachovají v takové kritické situaci, protože zpomalit,projet kolem a přemýšlet co udělám a vlastně už jsem daleko zastavovat nebudu on tam někdo zastaví.,tak to z nás lidi nedělá...Jezděte opatrně silnice jsou ještě studený. Byl to polskej rider, musím na to pořád myslet a držím palce ať to zvládne. Humor některých hasičů mě v té situaci překvapil,ale asi když je to jejich denní chleba... Jo a poslední veselejší věc, instaloval jsem i ponožku na brzdovou nádobku,teď teprve to získalo racing look. . 9.5.2019 proveden první servis po 1000km v Barthu v Pardubicích. cca.3 hoďky a 2900 Kč.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist