renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ramesse
Vloženo 26.3.2019
Aktualizováno 15.12.2022
Zobrazeno 1 065x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Návrat na moto musel být zase a jedině s monstrem. A když monstra, tak jedině vzducháč se suchou spojkou a karburátorem.
---
EDIT 2020: Letos se mi zadařilo a vzpomněl jsem si, že bych mohl nafotit nějaké repre fotky...
---
EDIT 2022: cesty kolem komí

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Monster, nyní už kultovní záležitost, zvuk i jízdní projev. Jezdci na čtyřválcích příliš nepochopí, ale dvouválec je něco, co mě uhranulo a jezdím jen na nich. První dojem? Beru, ať je, jaká chce :)

Motorku bych doporučil pro - Plyn potřebuje klidnou ruku. Moto se často udává jako moto pro dámy, což je možná pravda, přece jen jejich něžné ručky mají často víc rozvahy :) Kdybych na ní začínal, měl bych z ní regulérně strach. Takto je to docela na pohodu a s monstříkem si notujeme.

Doplňky na motorce - Krovka, štítek. Nic extra. Už koupeno s rozřezaným krytem spojky, závodníma páčkama.
---
Edit 2020: kryt spojky vyměněn za origo plný, kryt řemene, který praskal, naopak vyměněný za neorigo karbonový..
---
Edit 2021: oprava startéru, začínám více pokukovat po karbonových doplňcích.
---


Edit 2022: Kvůli zahraničním cestám jsem pro jistotu namontoval origo výfuky - najednou je nějak moc ticho a jen tak si ševelíme... Po absolvované cestě po Rakousku (cca 1800 km) zvažuju, že příští rok Monstrovi pořídím motokufry. Do tankvaku se prostě všechno nevleze a nechat se vypéct pod Grossglocknerem ulitými svíčkami (nj karburátor) už nechci - nářadí s sebou se hodí :)

Recenze

Ročník 1998, papírově nejmenší výkon, vyvážený naopak nejvyšším kroutícím výkonem (budu-li srovnávat karburátorové devítky).
Tento vystřídal evidentně mnoho majitelů (zde např. Marťan666). Byl už dost ohoblovaný, údržba se prostě příliš neřešila. Ale když ji miluješ, není co řešit...
Čili po koupi komplet seřízení, výměna všech náplní, výměna ložisek v krku, výměna pneu...
Snaha o návrat k co nejoriginálnějšímu vzhledu. Takže krovka, štítek, origo blinkry i zrcátka.
První jízda byla žalostná, motorka nešla do zatáček (sjeté, totálně ploché pneu), plyn se nevracel (bovden), brzdy nebrzdily, zrcátka jen na okrasu, celkově to bylo dost o hubu. Motor byl ale celkově OK.
Po intenzivní péči v rukou mého dvorního servismana je to motorka v top stavu, neposedná jako koza, hladová po zatáčkách a jdoucí dravě za plynem.
Na to, že je to motorka stará dvacet let, má stále co nabídnout a umí pobavit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr7474
Petr7474 napsal 06.03.21 v 12:30 10b.

Pěkný monster. Ať dlouho slouží

Milanek13
Milanek13 napsal 27.05.20 v 07:55 10b.

Moc hezký klasický Monster

Více komentářů



TOPlist