Cestovně silniční moto s krasným projevem motoru V4, podtržený laděným zvukem BOS.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Málem jsem se posral. Na ničem silnějším jsem ješte nejel. Začal jsem jí říkat "cirkulárka". Jak se rozjede, tak ji jen tak něco nezastaví. Krasně se vede nad 100kmh, ale pomalá jízda a kruhové objezdy jsou nepohodlné.
Doplňky na motorce - Padáky, laděný výfuk Bos, top case Givi Maxia, kryt spolujezdcova sedla, tankvak.
Průměrná spotřeba - 6.07125 l/100km
Recenze
Stroj mi byl doporučen kamarádem. Přesedl jsem z Kawasaki ER5, takže 2x tolik výkonu a z naháče na kapotáž. Stroj mě uchvátil svou konstrukcí motoru V4 a rozvodem ozubenými koly (bytelnost a spolehlivost). Jeho zvuk je jako stíhačka. Koupil jsem ji i s homologovaným laďákem od Bose. V nizkých otačkách je tichounká a ve vysokých zní jako chuligán, což vyhovuje mému stylu jízdy. Váha mě zaskočila, nejsem zvyklí na tak těžky stroj, ale s vzrůstající rychlostí stoupá ovladatelnost. Brzdy jsou opravdu překvapivé. Teprve se seznamujeme. Zatím najeto 1000Km. Zbytek dopíšu po dalších 4000Km.