PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník blackbiker
Vloženo 18.3.2019
Aktualizováno 31.1.2020
Zobrazeno 3 683x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


V-4 jsem ještě neměl a asi už nastal čas jí vyzkoušet.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Zajíždím, tak se teprve seznamujeme.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo jí chce. Diskutovat o tom, že jí ten a ten nevyužije můžete, ale jezdit na ní může každý i začátečník.

Doplňky na motorce - Aprilia - tankpad, led blinkry, USB port v přední části pod displejem, V4-MP modul, RACE řídící jednotka
Evotech - držák SPZ
GSG moto - padáky na rám a do os kol
Stompgrip - protiskluzové samolepy na nádrž
Puig - spojková a brzdová páčka
Gilles Tooling - takové udělátko pro eliminaci špatného řazení
RG racing - ochranný polep na rám
SP connect - držák mobilního telefonu na řídítka
Lightech - napínáky řetězu
SC Project - výfuková koncovka SC1-R
Rizoma - stupačky

Recenze

Zatím nemohu napsat nic co by mělo nějakou váhu, protože jsem na ní najel prd, ale pár prvních poznatků mužů napsat.

První co mě překvapilo je krásný zvuk i se sériovým výfukem, ale bohužel jeho velikost a vzhled je díky euro4 šílený. Po prvním servisu bude namontována koncovka od SC Project. Jízdní pozice je lehce na ruce, ale nic nepříjemného. Sedlo zatím bez výhrad a to jsem čekal, že bude jako prkno. Spojková páčka bez možnosti nastavení vzdálenosti od řídítek, což je celkem ostuda a zrovna tak archaické žárovkové blinkry u kterých prodejce tvrdil, že se sami vypínají, ale není to pravda. Vyřešeno výměnou za stavitelnou od puigu a led blinkry od aprilie. Přední brzda na pocit z páčky celkem gumová, ale brzdí to zase jo. Rychlořazení nahoru i dolu je bez výhrad. Co se týká nastavení el. podvozku a všech asistentů, tak tam se teprve hledám. Jede pekelně rychle, ale o tom není třeba psát. Spotřeba je velká, ale ty poníky musíte nakrmit. Vzhledově je to pro mě krásný kus mašiny.

13.5.2019
Konečně namontována koncovka od SC Project. Mé prvotní nadšeni po nastartování vystřídal šok z toho šíleného kraválu, který se z koncovky line. Bez Db killeru toho asi moc nenajezdím.

Video pro srovnání seriového výfuku a koncovky od SC Project SC1-R s DB killerem a bez.


10.7.2019
Najeto 3000km. Proběhla první výměna pneu z výroby nazuté Pirelli Supercorsa SP V1 za Pirelli Supercorsa SP V3 a k mému překvapení i předních brzdových destiček. Jinak vše zatím funguje jak má.

El. podvozek mám na silnici nastavený většinou na A3, někdy A2 a na okruhu A1 a úplně bez problému. ABS mám na 1. stupeň a zabírá tak pozdě, že nemám pro svou potřebu vypínat. AWC (Aprilia Wheelie Control) mám na 2. stupeň, protože na 1. stupeň se přední kolo dost zvedá a třeba při jízdě na okruhu tím jen ztrácím. ATC (Aprilia Traction Control) zatím přepínám mezi 2. a 3. stupněm, kde 3. na výjezdech zasahuje pocitově dost, ale možná je to dobře. ALC (Aprilia Launch Control) jsem zatím nezkoušel, takže nemám co k tomu napsat. AQS (Aprilia Quick Shift) funguje jak má. Z výběru tří různých charakteristik/palivové mapy: T (Track), S (Sport), R (Race) já používám R, která brzdí nejméně motorem. Výrobcem předkládaná spotřeba 7,7 l je nesmysl, žere to mnohem víc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vsudybyl
vsudybyl napsal 28.08.19 v 07:35 10b.

Pedl
Pedl napsal 31.03.19 v 20:05 10b.

S tím se musí jezdit

Sradinka
Sradinka napsal 25.03.19 v 22:21 10b.

Jedním slovem nádhera

context
context napsal 25.03.19 v 19:52 10b.

Krásný bike přejí hodně nalítaných km bez nehod a dlouhou sezonu

Hříbek
Hříbek napsal 25.03.19 v 18:19 10b.

Parádně vymazlenej tuňák ten zvuk s laďákem je hotový porno

Více komentářů



TOPlist