PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fiiiik
Vloženo 8.3.2019
Aktualizováno 8.3.2019
Zobrazeno 673x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Splněný sen! Neuvěřitelnej stroj!

Motorka koupena od Geralda (díky :-) )

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Postav si vedle sebe obě motorky. Obě z roku 2016. A porovnej je!

První dojmy - První dojem? Ta motorka je obrovská - z venčí. Jakmile na ni ale člověk sedne, najednou jseš doma. A jakmile se motorka dá do pohybu. Ty vole! To je mazec. Neuvěřitelně hravej, ovladatelnej stroj. Zatím se pomalu seznamujeme. Ale od první jízdy cítím na motyce pohodu, žádnou záludnost. Velkým překvapením je pro mne elektronickej plyn. Motorka není uskákaná při pomalé jízdě přes překážky. To se nedalo říct o mojí předchozí motorce, kde jsem musel občas "spojkovat".

Motorku bych doporučil pro - Kdo tohle čte, tak ví proč to čte. Jen tady hledá odpověď na to jestli je sám tak "ujetej" nebo zda je nás víc :-) .

Doplňky na motorce - Plná palba !

Recenze

Postav si vedle sebe dvě motorky. Obě z roku 2016. První motorka je Afrika Twin - CRF1000L. Pak vedle ní postav druhou motorku BMW - R1200GS LC. Porovnej jak vypadají obě po třech letech. Pak k tomu měj za zády ještě pár kamarádů, kteří do Tebe "hučí" vole kup si motorku a né ... . No a je to!

Zvažoval jsem hodně novou Afriku. Ale když si vezmu, kolik času strávím já na asfaltu a kolik v těžkým off-roadu. Nebudu dělat machra, prostě můj strop bude asi maximálně nějaká rozbitější šotolina. Zbytek bude asfalt. Což zvládají obě motorky na "1". Jó Afrika je cílena víc do terénu, ale já myslím, že moje jezdecký schopnosti nepřekonají limit GSa, natož potenciál Afriky.
Na a pak tu je další rozdíl, který popisuju výše. Prostě kvalita zpracování. Kluci Japonský, levý nejste. Ale když už dávám nějaký ty dolary za mašinu. A že to není zrovna "malej" peníz. Sorry ale jako zákazník koukám i na to jak motorka po letech vypadá. Afrika je designově krásná motorka, myslím že zpočátku se mi líbila víc než GSo. Ale když jsou obě motorky vedle sebe a vidíš že GSo je po třech letech netknutý. Zato Afrika co jsem viděl - upevňovací šrouby na řídítkách, třeba u zrcátek - Náznak koroze. Reznou na ní dráty. Pokud to nestihneš v záruce, tak solíš ze svého a že je to pěkná částka. Svody, všechny Afriky do jedný mají svody jako liška. Brambora je má chromovaný a jsou jako nový. To jsou prostě drobnosti, na který bohužel člověk taky kouká!
Navíc Afrika (teď píšu o 2016, nevím jak další ročníky), ať se o tom mluví nebo ne, má ještě "dětský nemoci", který jsou již na GSu vychytaný. Tak to vidím já a nikomu nevnucuju!

Sorry za češtinu, píšu jak mi zobák narost

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fiiiik
Fiiiik napsal 19.03.19 000 08:33

Dík všem za komentář. Mám nyní najeto cca prvních 300km a jedním slovem - nadšení! Bál jsem se toho, že si budu muset na GSo chvíli zvykat. Ale nic takovýho. Rozjezd - jednička, dvojka, trojka ... a bylo to tam. Jak kdybych na ní předtím už jezdil tisíce kilometrů.
Motor je neuvěřitelnej v celým rozsahu. Ale co mě fakt dostalo ... ta motorka brzdí, ale jako že fakt BRZDÍ.

TripleBlack byl můj sen!
Na Advika jsem malej. I na vodníkovi budu snižovat sedlo.

Jarda40
Jarda40 napsal 15.03.19 000 19:56 10b.

Černá jí sluší.

TomasRehak
TomasRehak napsal 15.03.19 000 09:30 10b.

Dobře si udělal !!! Máš stroj který tě bude bavit a bude ti věrně sloužit
I já jsem řešil stejné dilema, ta kvalita Afrik je bída. Je hezká a schopnější v terénu. Ale je to to nejdůležitější? GS je prostě top 1.

Více komentářů



TOPlist