renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha DT 125 X (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Smrtibrácha
Vloženo 3.3.2019
Aktualizováno 3.3.2019
Zobrazeno 4 021x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Je to 125 ve 2 taktu a v tom je síla !!

Více fotografii

Motorka koupena od Bazoš - Motorku jsem přivezl a majitel co jí měl předemnou tak mi tam nechal hezké překvapeni ve válci a to překvapení bylo 1 mm vydřená drážka ve válci vydřená od špatně zajištěného pístního čepu..

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 125 R: Protože jí měl kámoš a bylo to draví endurko. A nekoupil kvůli tomu že se mi více líbilo supermoto styl.

První dojmy - Když jsme jeli pro motorku a sedl jsem na ní tak hned bylo jasný že pojede s námi domů. Motorka se krásně ovládala dobře se mi na ní sedělo a já jsem si myslel že dobře jede (protože jsem byl zvyklí na Simsona) ale nebylo tomu tak , předchozí majitel špatně zajistil pístní a ten vydřel 1mm drážku do válce. Takže jsem ji koupil za 38 tisíc a dalších 20 tisíc jsem vrazil do toho aby vůbec jela.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající jezdce co se toho nebojí a chtějí se pořádně naučit jezdit tak je to ideal.

Doplňky na motorce - Jsou tam pěkné polepy ( a né neptejte se kde sem je sehnal sám nevím :D ) , laděná koncovka a vykuchané koleno.



Recenze

Vybral jsem si ten to stroj bylo mi 17 a Simson už nestačil a chtěl jsem silnější a nad nějakýma 4t ve 125 jsem vůbec nepřemýšlel protože jsem věděl že 4t na 125 nemá smysl max s tím jed do školy . Já chtěl prostě tahouna a jelikož kamarád měl v tu dobu Yamahu DT 125 RE (Enduro), tak jsem si ji vyzkoušel a hned jsem věděl že jí musím mít taky doma. A jelikož jsem prohledával všechny bazary tak jsem si našel svého Motárda.

Jízda na tom to motardu je pohodlná motorka se dobře ovládá v zatáčkách , váha motorky je dobře rozložená ale spíše na přední kolo .
Motor je spolehlivý když se o něj staráte , já třeba měním písty každých 10 tisíc (kovaný píst) i po 10 tisících měním olej v převodovce. Co se týká převodovky , tak že rychlosti tam krasně skáčou a není potřeba vyvíjet sílu .
Motorka jelikož má na předním kole velký kotouč s 2 pístkovím brzdičem Brembo a v zadu klasicky 1 pístkoví brzdič s menším kotoučem . Motorka brzdí velmi dobře ( i na přední kolo se dá zvednout).
Podvozek mi i když je díra v zatáčce nepustí mně ze stopy a je dost pohodlný.
Spolujezdec má též pohodlí a nepřekáží při jízdě když jste dobře sehraný tak se dá jed v zatáčkách až do škrtání stupaček.
Spotřeba se pohybuje kolem těch 5 l na nádrž dám těch 178 km , pěkná spotřeba na to že to má výkon a je to 2t.
Poruchy zatím jsem neměl žádné krom špatného gufera na přední vidlici , servis je jednoduchý a nenáročný ať se to týká výměny oleje v převodovce a nebo vyměnu brzdných destiček.

Na motorce se nejlépe jezdí po krásně hladkém asfaltu a cestě plný zatáček . Je to supermoto tak že do terénu nic moc . Vhodná i pro lidi z města , dobře se s ní prodírá kolonou.

Jako že by se na motorce jeli dobře jeli dlouhé trasy to se nedá říct ani ne ani ano , po 2 hodinách je dřevěná prdel a benzinu v nádrži taky moc není . Ale cestovali jsme a v pohodě těch 200 km dá se na jeden zátah..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mito7
mito7 napsal 07.03.19 v 15:37 10b.

To je dost 38 000 za zadřenou 2005 ročník, ne? Jak dlouho ji máš a kolik už jsi na ní najel, když měníš každých 10 000 km píst? To nemá otáčkoměr? Nebo co to je za tu ručičku co je pořád na doraz v tom videu? Já myslel, že je to rychloměr, pokud ano, tak do kolika je cejchován, že je pořád nadoraz? Jinak 2T je nádhera.

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 05.03.19 v 16:15 1b.

i-y

myrryn
myrryn napsal 03.03.19 v 18:25 10b.

Více komentářů



TOPlist