Motorka kterou je radost vytáhnout na projížďku jen tak kolem komína v neděli po obědě a stejně dobře poslouží i na dovolené ve dvou. Motorka na kochačku v Českém ráji i hodně sportovní vyžití v Alpách..
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - První dojmy nezapomenu. V roce 2015 jsem začal pracovat jako prodejce BMW motorrad a tahle konkrétní kráska byla vůbec první motorka na které jsem se ve službách BMW svezl. Bylo to naše Demo a já na ní najel jejích prvních 1000 kilometrů. Byli nezapomenutelný. Ze světa R1150GS jsem se ocitl na motorce za půl míče která byla prostě dokonalá.
Motorku bych doporučil pro - Komu ji doporučit. Není z nejlevnějších a tak už člověk musí mít tak trochu představu co za svoje kačky chce. Tohle je vrchol techniky. Je dokonalá. Ta motorka se skvěle hodí na kochání a rozhodně neudělá ostudu při sportovním blbnutí. Spousta lidí se bojí elektroniky. Těm můžu říct že se dá koupit jako holátko bez veškeré elektroniky. Ale i přes svou dokonalost se moc neprodává a to je škoda. Lidi za naháče nechtějí dát půl milionu a raději koupí GS. Já jsem přesvědčený že by spousta z nich byla na eRku šťastnější, ale na druho stranu nemám alespoň moc okoukanej stroj. Co na to říct? ERko si pozornost zaslouží. Je skvělé!
Doplňky na motorce - Motorka má všechno co dnešní stroje můžou mít, navíc sestavu tří originálních kufrů a turistické plexi Puig. Snad jen padáky přikoupím. A průhledné polepy na ochranu laku před poškrábáním od Wunderlichu.
Recenze
Proč jsem si vybral tuhle motorku. Já si ji popravdě řečeno ani nevybral, ona si našla mě. V garáži mi stojí R1200RT v super stavu a já tak nepotřeboval nic jiného. Jen prostě u RT cítím že je mi tak nějak líto ho tahat na projížďku kolem komína i když jemu to problém nedělá. Chtěl jsem prostě něco mladšího, lehčího, něco víc pro blbnutí, něco míň praktického. Třeba Yamaha XSR700, funglovka za 200.000,-. Asi krize středního věku.
Byl jsem na 99% rozhodnutý že si koupím Triumph Bonneville t120. Ta se dá sehnat za 250.000,- s transparentní minulostí. Nad R1200R jsem příliš neuvažoval i když je skvělá, protože sehnat kousek který by měl jasnou minulost, nebyl to první ročník výroby a nestál z mého pohledu nesmysl byl nadlidský úkol.
Ale osud tomu chtěl jinak. Zavolal mi jeden z mých zákazníků že by rád koupil nový stroj a že by dal své stávající R1200R protiúčtem. Slovo dalo slovo, já jsem eRko vykoupil a přitom jsem zjistil že je to právě ten konkrétní kousek který jsem zajížděl a který má v servisní knížce první dva záznamy s mým podpisem.
I když jsem se cenou dostal nad můj "limit" 250 tisíc tak se tomu prostě nedalo odolat. To je prostě osud a tak je doma a je to má "Destiny"
Ta motorka má z výbavy krom alarmu naprosto všechno.
Řadící asistent který umožňuje řazení bez spojky nahoru i dolů. ABS, ASC, elektronický podvozek ESA, tempomat, všechny jízdní režimy, přípravu pro navigaci. Bezklíčové startování, denní svícení, LED blinkry, vyhřívaný rukojeti, prostě všechno.
Dnes je 24.2. a i když ji mám doma teprv čtyři dny tak už jsem na ní najel asi 160 kilometrů. V jizdním režimu Rain má dost elánu pro běžné použití a když přeskočím režim Road a aktivuju Dynamic tak se z ní stane pěkná potvora. 125 koní a 125Nm s okamžitou reakcí elektronického plynu z ní dělá pěkně ostrou potvoru.
Na druhou stranu jsou k dispozici tři kufry a turistické plexi takže případně nějaký ten delší výlet nebude problém.
A nový majitel RTéčka je tu, deivik
Tak R1200RT si dnes odvezl nový majitel a já se můžu věnovat své Destiny
Půl mega je ranec, ale je parádní a žádná tuctovka. Ať slouží.
Hezký napsaný a moc pěkný stroj, 10 bodů.
BTW ten Bonneville T120 byla pro mě nejhezčí motorka když jsem byl v listopadu na Motorcycle live v Birminghamu, tou bys taky nic nezkazil