renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 400 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Norbik
Vloženo 24.2.2019
Aktualizováno 16.12.2020
Zobrazeno 1 867x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zdravím všechny nadšence motorek.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Včera jsem si dovezl tuto krasavici. Bude na ni hodně práce, ale bude se dělat s láskou. Kdo zná ten pochopí :)

Motorku bych doporučil pro - Pro závodníky v kubatuře 400, nebo sběratele.

Doplňky na motorce - Žádné

Recenze

Tak že začala renovace motorky. Pár závad na začátek, jako nefunkční rychloměr. Naštěstí vše potřebné objednáno a ani to nestálo balík. Trochu jsme se popraly s elektrikou, některé dráty potřebují vyměnit. něco stačí zaizolovat.
Další překvapení bylo na přepínači směrových světel. Teď už vše funguje, světla svítí klakson troubí :)
Objednaná nová řetězová sada DID, a další maličkosti. Je potřeba vyměnit chladící kapalinu, někdo tam nechal vodu. Začal jsem s výměnou oleje a filtru.
Ještě mě čeká doplnit některé chybějící šroubky, oprava excentru zadního kola (pouze opravit zuby pro uchycení klíče) někdo to bral kladívkem. :)
S úprav na výkonu jsem zatím odstranil omezovač rychlosti, který je umístěný v tachometru a reaguje na ručičku rychlosti (max 180km). Tak že snad pojedeme
bez omezení.
Nepočítám s výměnou žádného dílu za tuning (výfuk, kapoty a pod … ) Motorka musí být vizuálně jako originál.




















Tak dneska jsem poladil žárovky, kompletně vyměněné v přístrojích. Vypadá to konečně funkčně :)
Nainstalován náhon tachometru, vše funkční. Zaizoloval jsem omezovač rychlosti tak aby do něj se nedostala vlhkost, omotal černou páskou aby nebyl vidět, a schoval do elektroinstalace motorky.
Teď přišla na řadu zadní kyvná vidlice. Trochu bojuji s excentrem náboje, je hodně zatuhnutý a osekaný jak sním někdo se snažil otáčet. Pro zatím se nepodařilo ho vymontovat. Budu muset vylisovat hlavní hřídel kola. Snad se nerozpadne jehlové ložisko, i když jsem si ho našel a dá se pořídit.

Přidávám par fotek, zatím to vypadá že se stále jen rozebírá :)





Zde je vidět zaizolovaný omezovač rychlosti





Oprava uchycení chladičů, někde chyběly i šrouby.





Vše dotáhnuté a s kontrolované. Je už vyměněna chladící kapalina za novou. Ještě se musí doplnit expanzní nádobka. To ale až se bude sestavovat zadní část, kterou jsem teď rozdělal. Nechám opravit zadní plastové dno, které slouží i jako blatník. Předchozí majitelé instalovali led. blinkry a zanechali 4 vypálené díry.
Naštěstí pro nás v práci opravují nárazníky vozů, tak že to půjde krásně zavařit
a zabrousit. Bohužel už to půjde poznat.





Je už demontovaná kompletně řetězovka, v pondělí dorazí nová od DID. Teď jen sehnat nýtovačku na řetězy. Musím si ji někde zapůjčit :).










Pouze ukázka osekaného excentru zadního kola.

Dokončena výměna oleje + filtru. Zjistil jsem že prosakuje ventilové víko na zadních válcích. Objednám tedy těsnění a vyměníme ho. Alespoň s kontrolujeme ventilové vůle. Teď začne čistění starého nánosu oleje a prachu. Výfuk bych chtěl zkusit rozleštit. Tak že hurá do další práce :) .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichalR10
MichalR10 napsal 24.04.19 v 06:21 10b.

Nádhera, jsem zvědavý na výsledek

4c4s4ever
4c4s4ever napsal 10.04.19 v 16:07

Uplnou krasu. Tohle nebo Rvf 400 a jeste ZXR400 jsou nadherny stroje male kubatury. Jednou tohle chci mit v garazi, respektive uz dlouhodobe divam na tyhle stroje prodavane v Anglii. Tyga sety jsou fajn, ale je to spise takove asijske reseni, kdy nemaji penize na supersporty a predelavaji mensi a starsi motorky na soucasne vzhledy.
Ale ty vyfuky od Tygy jsou nadherne a ty zvuky, to je proste orgasmus. Kdyby to slo, tak nejradsi 2x vfr/rvf na vsechno 20bodu, kdyby to slo

kerut
kerut napsal 26.03.19 v 12:23 10b.

Moc hezká Kdybys potřeboval nějaké rady ohledně dílů atd, piš
..s tím excentrem mám též v plánu zabojovat, to je (krom případných úprav motoru) asi poslední místo které jsem ještě neprohnal řádnou rekonstrukcí.. taky mi ho někdo v historii asi domrdal kladivem

Norbik
Norbik napsal 24.03.19 v 18:27

Děkuji všem za vaše komentáře, tento stroj je opravdu úžasný na svůj malý obsah. První Km mám za sebou a opravdu jsem si to užíval. Malinky, lehounký a pánové ten zvuk !!! Mix zvuku 2 válce do V (i když je to 4 válec) se zvukem turba (rozvody motoru) to je nádhera. Hodím sem ještě nějaké fotky konečného produktu :).

bruttopyr
bruttopyr napsal 22.03.19 v 21:54 10b.

Naprosto luxusní stroj snů!!!
Hlavně ho udržuj v tomhle originál stavu!
P.S. Nýtovačku řetězů půjčoval proti vratné záloze týpek z Opavy, co prodává řetězy.
Užívej jízdu i ten krásný véčkový zvuk.

Více komentářů



TOPlist