renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AJP PR7 (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník erbe
Vloženo 23.2.2019
Aktualizováno 25.10.2021
Zobrazeno 7 342x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 25.01.2021, Uskutečněno: 25.01.2021, Zhlédnuto: 20x


Merače prešli medzičasom verziou v3 až na aktuálnu v4. v3ka bola v princípe fajn, ale kruhový merač teploty vody sa vyskratoval (chyba zariadenia), takže som ho dočasne nahradil zase širokým a preusporiadal. Vyzerá to divne, ale konečne to funguje. V hlave je už finálna verzia s kvalitnými meračmi TrailTech, ale nedarí sa mi ich tu zohnať, jedine objednať z USA...

Prebehlo review nahromadených náhradných dielov / doplnkov / špeci náradia pre PR7. Všetko sa našlo a spravil zoznam potrebných vecí a TODO list nejakých prác do jari.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honza-TA950 (12) napsal 27.01.2021 v 10:47

Pěkně taky na každou motorku křečkuju díly a na delší cesty vozím "kovárnu" jak Vondřich - ale je ot dost praktoické hlavně ty malé detily jako O.kroužky, konektory, řídící jednotka, regulátor apod. - poté co mi odešle regulátor a vzal sebou i řídící jednotku dávám na všechny motorky voltmetr

1 reakce

erbe
erbe 28.01.2021 v 11:01

nooo tak ja zas celkom filtrujem čo so sebou beriem na cesty. Ale mám rád aspoň tú istotu, že najnutnejšie veci mám k dispozícií doma. Ale PR7 je v tomto smere fantastický stroj, lebo okrem vstrekovania tam iná elektronika nie je a mechanické veci sú kompatibilné s inými motorkami. Teda nie motor ako taký, ale ten je málokedy problém. Takže na cestu stačí zobrať, palivové čerpadlo, vstrek, regulátor a v rámci úplnosti možno riadiacu a je vystarané. Žiadny imobilizér, žiadne ABS. Pokiaľ riadiaca zvládne dávať správny signál vstrekovaču, tak všetko ostatné sa dá v najhoršom aj "okáblovať"

Ale fakt je ten že sa mi nazbierali hovadiny ako páčky, tesnenia, filtre a podobné sprostosti. Napríklad taká vec ako sviečkový kľúč som riešil celkom dlho a evolúcia prešla 4 rôznymi kusmi, kým som našiel vhodný na cesty



Nejnovější záznamy v deníku
  • Losting 2021

    Alebo aj Balkan TET trip 2021. 1.6 - 28.7. 14500km Maďarsko, Chorvátsko, Bosna, Čierna Hora, Albánsko, Grécko, Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko, Slovensko. Západom na juh komplet TET + odbočky. V GR už príliš teplo

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 24.10.2021
    Uskutečněno: 24.10.2021
    Komentářů: 4x
  • Motorka predaná

    Motorka po necelých 3 rokoch a cca 63000km predaná. Snáď bude novému majiteľovi robiť radosť.

    Typ: Prodej
    Vloženo: 24.10.2021
    Uskutečněno: 20.10.2021
    Komentářů: 5x
  • upgrade na PR7.1

    Práce na PR7 sa nejak nazbierali. Ale po návrate z Magadanu konečne v tip-top stave ready na cestu hocikam... Robilo sa: - voltmeter - už neviem koľkáta iterácia ale konečne dobre viditeľný za každých podmienok - no

    Typ: Údržba
    Vloženo: 26.05.2021
    Uskutečněno: 26.05.2021
    Tachometr: 47000km
    Komentářů: 3x


TOPlist