renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník delbard
Vloženo 22.2.2019
Aktualizováno 22.2.2019
Zobrazeno 3 610x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Jednoduše univerzální motorka jak na silnici do Alp ,tak na šototinu a naše okresky. Vzhledem ke "kvalitám" našich silnic jsem se s VFR vyloženě trápil,takže jsem se rozhodl pro změnu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050 Sport: Spíše silniční SUV, menší výběr prodejců a ojetin

První dojmy - Zpočátku jsem ji neměl na seznamu kandidátů,přišla mi předražená a nabídka ojetin v tu dobu,2016, omezená. Postupně pod dojmem nadšených ohlasů novinářů, jsem si ji vyzkoušel u prodejce a začal o ní uvažovat. Vše fungovalo jak má, podvozek žehlil, motor slušně táhnul, jen ta výška sedla by mohla být nižší.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil všem koho nelimituje trošku vyšší váha a menší postava. Jinak je to hodná ,uživatelsky přijemná, všestranná motorka.

Recenze

Koncem roku 2016 se konečně naskytla možnost koupit zánovní ojetinu za dobrou cenu,tak jsem si ji nadělil k vánocům.Měla bohatou výbavu takže žádné investice. Smysluplné: větší stupačky SW, rozšíření bočního stojanu SW, padací rámy spodní i vrchní RD moto,hlavní stojan SW,přidavná světla SW,,el. zásuvka, nosič a top case SW Trax a výfuk Akrapovič. Od Hondy mám ještě jako dárek v limitované edici, pro první kusy prodané v ČR tripmaster . Mimochodem mám č. 5.
Od začátku jsem si užíval všechny silnice a silničky,kterým jsem se léta vyhýbal a objevoval nový svět za řidítky. Zatímco předtím jsem hlavně koukal před sebe abych nevymetl díru,teď jsem stihl sledovat i krásnou přírodu kolem cest a neřešil silnici.
Mám najeto cca 15 000 km převážně na silnici do terénu si ještě moc netroufám, ale určitě to plánuji.Spotřeba se pohybuje od 4,2 l do 5,0 l /100 km. olej zatím nic. Při delších přesunech je sedlo dost tvrdé a budu to řešit. Touratech nabízí sedla na zkoušku tak uvidím.Na podzim se vyskytlo opakované zhasnutí motoru po nastartování viz forum. Po vypuštění oleje z jedné přepadové hadičky byl chvíli klid ,ale vše se zanedlouho opakovalo. Krok č. 2 byl postup s procedurou vypnutí zapalování a otočení plynem a násleným startem. Párkrát to pomohlo ,ale objevil se problém s příliš vysokým volnoběhem cca 3000 ot/min. Nevím proč,asi to řídící jednotka špatně vyhodnotila. Otáčky se srovnaly až po 3-5 minutách.Studený motor, vysoké otáčky a nemožnost ani zařadit rychlost tedy také nic neřeší. Honda to údajne řeší výměnou celé krabičky na řidítkách ovšem v rámci 2. leté záruky.
Na dovolenou jsem pořizoval boční plastové orig. kufry .Mnozí je zatracují ,ale mají i své výhody. Slušný objem,není potřeba kupovat držáky a hlavně zbytečně nezvyšují
šířku motorky a v pohodě projedu mezí auty v koloně. Další doplněk, který se řeší při skoro každém pádu popraskané blastry na řidítkách jsem pořídil od Hepco Becker trubkové rámečky. Co je mám motorka nespadla.Potom jsem ještě pořídil štelovací řadící páčku SW ,protože bych stejně kupoval náhradní original na offroad dovolenou.
Pneumatiky Dunlop vydržely cca 12 000 km. Sice nezklamaly, ale rozhodně se nabízejí lepší. Po dlouhém vybíraní jsem zvolil spíš silniční Pirelli Scorpion Trail 2 a rozdíl je opravdu značný, hlavně co se týká ochoty najíždění do zatáček.
Větrný štítek mám original a plně vyhovuje. Rychlosti 130- 150 km/h uplně v pohode bez turbulencí. Naopak při jízde se zvýšeným plexi na předváděčce jsem neviděl přes zesílený lem, který jsem měl přímo proti očím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KALUP
KALUP napsal 01.03.19 v 21:23

helejse aridanpam jsme v čechách tuhle tvoji vjetnamštinu neovládám

delbard
delbard napsal 27.02.19 v 20:32

Netvrdím,že jsou hliníkové kufry na AT horší ,až ty plastové někdy rozlámu tak třeba pořídím hliník. Když jsem je pořizoval těsně před dovolenou byly hned k mání za dobrou cenu , klíč od motorky je stejný i na kufry a nechtělo se mi řešit nějaké rámy.

Boro78
Boro78 napsal 27.02.19 v 13:02 9b.

Ja jezdim cely zivot z plastovyma kuframa, na zacatku jsem na hlinik nemel a ted jej nechci. Prazdny jeden kufr vazi cca 5kg! Proc si davat na motorku 10 nebo 15kg navíc? A ABS plast je tak tvarny ze zatim mi zadny neprasknul a kdyby, pak mam pasku :)

KALUP
KALUP napsal 26.02.19 v 18:08

miliony mašin jezdí s plastovejma kuframa , tak proč by ty od Hondy měli bejt špatný ?
jinak k Hondě gratulace.

nemecekj
nemecekj napsal 26.02.19 v 17:36 6b.

ty plastové kufry, no nevím, zvážil bych

Více komentářů



TOPlist