Je to polotovar k dalšímu zušlechťování.
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - No hrozný, po asi cca 100.000 km v sedle japonských strojů, je člověk zvyklý na to že to startuje na drc, brzdí a tak nějak poslouchá. Tady je to najednou jinak... Ale pokud si chlap nevybere zrovna domácí puťku co udělá hned co mi na očích vidí, musí se připravit na to, že bude tý potvoře zlobivý občas názorně ukázat kdo je tu Pán.
Motorku bych doporučil pro - Po manuálně zručné příznivce opravdovosti, autentičnosti a poctivé kovařiny. HD neni motorka pro každýho. Když uvážím, co si člověk za svoje peníze přiveze domů, neexistuje pro koupi Harleje racionální důvod :-D
Doplňky na motorce - Karbec S&S
Recenze
V porovnání s Drakoušem to moc nebrzdí. Motor je úžasnej - jde to hned od spoda, jízdní dynamika je supr. A ten zvuk, hlavně když na zahřatým motoru stáhnu volnoběh, je slyšet jak se v srdci zavírají chlopně. Ve srovnání s Dragstárem to taky o dost lépe zatáčí, to bylo pro mě překvapení.
Řídítka - Oproti sérii jsou tam vysoký řídítka to je vidět na první pohled. Jízda s nimi nic moc, kdyby tam nebyla kabeláž tažená vnitřkem okamžitě bych dal nízký. Když jsem to koupil byly tam ještě 20 cm vysoké představce a zrcátka nahoru Motoka byla tak vysoká, že když jsem jí chtěl vyfotit, musel jsem jí fotit na výšku...
Výfuky - Jenom roury, uvnitř nic. Hrozný. Manželka mi na tom zakázala jezdit ráno do práce (odjíždím v 5:30) Jednak ráda vyspává a pak se taky bála, že by nám po týdnu propíchali sousedi kola na autě..
Karbec - S&S E K těm výfukům se mi ho nepovedlo uspokojivě doladit. Žere to skoro 7 litů. Je tam díra při nástupu středních otáček a to člověk potřebuje v provozu celkem často. Zato na vrchu se dějou neuvěřitelný věci. Stroj hravě dosahuje rychlosti 180 km/h čemuž neodpovídá ani podvozek, natož brzdy o aerodynamické poloze za řídítky ani nemluvě
Guma - Vzadu jsem to koupil s gumou šíře 140, patří tam 130ka. Když covám při manipulaci drhne mi trochu o řemen. Nepomohlo ani to, že jsem jí zbrousil z boku o 5 mm flexou, Pokud jedu dopředu nic nikde nedrhne. To je záhada.
Popisovač spojky - První věc, kterou jsem udělal hned při výměně náplní hned po kouli bylo to, že jsem tam namontoval posilovač spojky od Müllera. Geniálně jednoduchá věc která při zachování stejně dlouhého kroku na páčce zásadně sníží sílu potřebnou k vystavení spojky.
Je tam ostrá vačka od firmy Andrews, ještě od prvního majitele z USA.
Za dvě sezony celkem 6.250 km. s Dragstárem jsem zatudobu najel 7tis.
Kromě smetí v karurátoru a došlého benzínu - Opakovaně (obojí díky zlobivému palivovému kohoutu). jsem nemusel na motorce nic řešit.
Pod motorkou jsem nikdy neměl ani kapku oleje.
EVO !!!
Krásný a těším se jak se bude ve tvých rukou přetvářet a klubat.
moc z ní asi nezbude,viď
Ty jo - pěkný EVO. Taky si ho mám tento týden přivézt domu , tak jsem zvědavej jaký to bude oproti Sportstru rozdíl... Tak přeju hodně heppy kiláků.