PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Motorkari.cz
Vloženo 20.2.2019
Aktualizováno 22.8.2019
Zobrazeno 4 916x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Moto Guzzi V85 TT na dlouhodobý test. Správcem je Honza "Zajoch" Zajíček.

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Brejlovec, jak jsem ho ještě před dodáním pokřtil, mě zaujal hned při představení konceptu. Od něj se naštěstí sériová verze téměř neliší, takže tu máme cestovní enduro střední kubatury s unikátní kombinací starého a moderního vzhledu. Naše testovačka je bohužel v poněkud smutné matné šedé barvě. Kdybych si motorku kupoval, určitě bych sáhnul po jedné z dražších barevných variant, případně alespoň po lesklé červené. Podle výrobce má být motorka ušitá pro jezdce téměř všech výšek, a taky že jo. Při mé výšce 183 cm došlápnu v pohodě celýma nohama na zem. Navíc má většinu váhy pěkně dole, takže jde pěkně zhoupnout ze stojánku. Hodně se mi líbí posed, hlavně teda sedlo. Krásně ploché, prostorné a tuhé, takže se neprosedí. Stupačky jsou o chlup víc vzadu než bych čekal, ale na to si zvyknu a řídítka jsou krásně široká. Jen ty přepínače. Tlačítko blinkrů je snad to nejhorší, co jsem kdy zažil. A taky mi zatím k motorce moc nesedí moderní displej, líbilo by se mi něco víc retro. Ale zase je tu super výbava a časem přibyde i možnost spárování s telefonem a zobrazování navigace na palubce. Brejlovce každopádně nečeká lehký život. Protože jsem nejmladší a nejnevybouřenější v redakci, má za úkol naučit mě užívat si jízdu na motorce trochu jinak. Pomaleji, víc požitkářsky, ne na plný plyn a bez blbostí. K tomu by se měl charakter motorky skvěle hodit. A protože je to cestovní enduro, dal jsem si za úkol trošku s ním potrénovat v terénu, kde jsem nikdy nic moc nenajel. Tak snad to přežijeme bez úhony. Samozřejmě budeme taky cestovat, ať už o víkendu po republice, nebo na nějaký větší výlet za hranice. Denním chlebem pak bude dojíždění po Praze a občas si po práci skočíme vyčistit hlavu kolem komína.

Průměrná spotřeba - 4.144 l/100km

Recenze

18. 4. 2019
Na nějaké větší recenze je ještě času dost. Zatím jsme spolu akorát dojeli z Vrbovky do kanceláře. Už to ale ukazuje, že je to pořád Guzzi, na kterou si člověk bude muset chvilku zvyknout. Není to zkrátka ten typ motorky, na kterou sednete a jste okamžitě doma. A to je dobře! Proto máme přeci italské charismatické motorky rádi! Teda aspoň já to tak mám. Výhoda je, že naše motorka není úplná funglovka, má najeto necelé 2000 kilometrů (1969 při přebírání), takže se vyhnu zdlouhavému zajíždění a můžu jí rovnou dát do těla… Zatím sledujte deník, kam se budu snažit pravidelně dávat svoje postřehy a informace ze společného života ;)






Více na: https://www.motorka...40414.html?kid=45943

Kompletní test zde: https://www.motorka...k-vseumel-41855.html

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Roman1970
Roman1970 napsal 19.10.20 v 20:35 10b.

Taky jí mám doma - travela

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 20.10.19 v 21:42 8b.

Chtelo by to nejaky novy info, posledni zapis v Deníku 1.8.19

alterego
alterego napsal 13.08.19 v 08:24 10b.

zolik.
zolik. napsal 23.04.19 v 10:57 5b.

Pěkná kšiltice, taková na doma :)

riotic
riotic napsal 19.04.19 v 21:18

Nádherná motorka, těším se na testy a postřehy. Taky už jsem si na ni sedl na motosalonu a slušela by mi. Zatím souhlas s tím, že ten displej je divnej a budíky jí slušely mnohem víc. Třeba ty z brevy/grisa/bellagia

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist