Náš bawor zatím stihl nakroutit jen pár kilometrů z prodejny k Vláďovi a od něj na Motosalon, takže žádná sláva. Přišla ale šance se sklouznout během cesty na focení nové Jawy a to znamenalo jediné – trošku se provětrá. Cesta v odpolední špičce přes ucpanou Prahu teda není nic, po čem by nadržený jízdochtivý motorkář toužil, ale aspoň si díky neustálému řazení pořádně sednou kolečka v převodovce. A taky to neláká k nějakému tahání, které čerstvý motor nerad. Vyrazil jsem na cestu s bočními kufry a i s nimi to skrz zácpy šlo celkem snadno, i když ne samozřejmě tak rychle jako v případě holého lehkého CBčka. Protože nejsem žádný terénní jezdec, hned mě překvapila měkkost podvozku. Předek se při brždění dost potápí a při přidávání si zase motorka kecá na zadek. Tomu trošku pomohlo nastavení elektrického podvozku na režim Dynamic, ale trestuhodné je, že s vidlicí nejde udělat nic. Vynahradila mi to ale na rozbitých středočeských okreskách, kde GS jede jak na obláčku. Hodně zvědavý jsem na projev motoru, protože už teď, kdy jsme se výjimečně přehoupli jen několik stovek otáček přes 4000 je znát, že má chuť a dostatek krouťáku od sklepa.Při nočním návratu mě ještě zaujalo přední světlo, které dokáže tmu rozříznout jak samurajský meč až mi přišlo, že jsem dokázal zezadu přesvítit i redakční CB. To bude chtít ještě důkladnější prozkoumání. Další dojmy si nechám na příště, až naskočí nějaké další kiláky na tachometru.
Zajoch
Vlastník | Motorkari.cz | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2019 | |
Aktualizováno | 6.4.2022 | |
Zobrazeno | 3 031x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
Test 2
test