Custom MK II !! - Raritka...Přímá konkurence Hondy "Four" a podobně. Výroba běžela od roku 1978. Pravděpodobně pod tlakem tohoto modelu zahájila Hodna výrobu šestiválcového modelu CBX, protože klasika 4 valve CB Four už byla za zenitem!
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - No rozporuplné dík technickému stavu. Rez vzniklý solí z moře je prostě "echt british rusty!!" Ale víceméně nic nechybělo a po dvou týdnech usilovného čistění a konzervace je k světu! Stroj který jsem dlouho okukoval, a který jsem nakonec získal. Je to zajímavá kooperační konstrukce. Jde o klasickou 471.4 předělanou na královnině ostrově do této podoby.
Recenze
Tak je to taková "ošklivka z ČéZety", takže sem neváhal. Originalita je prokázána a je dovezena z United Kingdom.
Samotná rozborka a sborka byla celkem zajímavá a někdy drsná. Vylisování čepu kyvky nešlo mechanicky nijak, pomohlo až násilí, rozbrušovačka a plamen. Pak celé srovnat, svařit a vycentrovat. Inu,..sůl je sůl. Motor je OK, jen starý olej začal degradovat a sem tam bylo něco chycené oxidací. Takže celé odvšivit a vypucovat... Samozřejmostí je nový primár a tak. Výměna plechových fialových lamel za původní ze skladových zásob. Samo jako že výměna gufer a tak. Celkvé vypucování, vyleštění, konzervace a zprovoznění před STK. Moto jede hezky.
Vyrovnání laminátové masky se provedlo pomocí tvarování drátem a nahřívání u kamen. Jak prosté,..ale jak účinné!
První reálná jízda v ČR!!
Paráda Zajímavý kousek.
Co jiného takovému brku, než 10.