renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník baracque
Vloženo 19.2.2019
Aktualizováno 23.3.2020
Zobrazeno 1 139x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velice hodná cestovní motorka, která s přehledem zvládá silnice/tankodromy v mém okolí. Předností je ABS a spousta doplňků.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: V té době jsem nenarazil na hezký stroj za dobrou cenu.

První dojmy - Na V-Stroma jsem přesedlal z FZS-1000S. Měl jsem potřebu zvolnit. První dojmy byly, že to nejede a hlavně nebrzdí. Na rozdíl od brzd z R1 na fazeru za přední brzdu na v-stromu je potřeba opravdu vzít. Hlavní předností motorky je zvládání rozbitých a rozvlněných silnic, takže ve výsledku jsem na svých běžných trasách jezdil rychleji než na fazeru. Taky se na v-stromu dobře jezdí za špatného počasí, prostě motorka do nepohody :)

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil jezdcům už vybouřeným nebo ještě s respektem, spíše vyšší postavy. Je to nenáročná, pohodová motorka na cestování, dojíždění do práce, nebojí se horší silnice - prostě stroj do nepohody :)

Doplňky na motorce - Padáky, 3 x kufr, výfuk Ixil, blastry, ukazatel zařazené rychlosti, vyšší plexi, klínek pod motorem...

Recenze

V-Stroma jsem zvolil, protože jsem chtěl zkusit cestovní enduro. První dojmy byly poněkud vlažné (výkon motoru, účinnost brzd), ale prostě jsem se naučil stroma trochu víc točit. Loni (2018) jsem s ním podniknul výjezd do Rakouska, bez problémů se s ním dá udržet dálniční cestovní rychlost 140-150 km/h.

Za 3 roky, co motorku vlastním, jsem neměl žádné poruchy. Pouze pravidelný servis a výměna pneu. Motorku jsem koupil s množstvím doplňků - 3 kufry, blastry, vysoké plexi, klínek pod motorem, padáky, ukazatel zařazené rychlosti a laďák Ixil, jehož zvuk mě u prodejce přesvědčil, že ho beru. Dodělal jsem zásuvku 12V. Hlavní stojan byl asi standard.

Co se týče jízdních vlastností, proti naháči je to trochu rozdíl. Více váhy nahoře, takže jsem se se stromem zpočátku trošku pral, ale projíždění zatáček usnadňuje užší zadní guma. Několikrát jsem s ním byl i na okruhu ve Vysokém Mýtě, kde se mi podařilo vychytat, jak zatáčet :) Hlavní předností je sebejistota na nerovné nebo rozbité silnici. Úseky, kde autem jedu 80, na stromu projíždím 100kou a jen vnímám, jak pracujou tlumiče.

Největší problém s tímhle strojem je ten, že jen velmi těžko hledám čas na ježdění.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
baracque
baracque napsal 14.04.19 v 18:56

Díky za komentáře! Strom je top :)

Hunyady
Hunyady napsal 24.02.19 v 17:31 10b.

Hezký V-Strom. Tenhle typ se mi líbí víc, než aktuální jednooký. Ať jsi s ním spokojený .

MaresCZ
MaresCZ napsal 24.02.19 v 16:37 10b.

Hezkej a pohodlnej. Ať ti stromeček slouží

Clint.
Clint. napsal 19.02.19 v 18:47 10b.

Přeji pohodu na stromku

speroure
speroure napsal 19.02.19 v 18:22 10b.

Pěkný V-Strom! Přeji mnoho spokojených km!!

Více komentářů



TOPlist