Tak akorát, když už trochu umíš jezdit a chceš se kochat krajinou nebo městem
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Na fotkách byl Versys krásnější než ve skutečnosti:-)
První dojmy - Původně jsem jel pro jinou holku, ale padla mi do oka i do ruky a už jsme spolu 7 let
Motorku bych doporučil pro - Komu ho doporučit? Tomu, kdo má aspoň něco najeto (byť 65 koní se nezdá moc), kdo chce nenáročný a příjemný stroj na kratší každodenní cesty (zvládne skoro cokoliv, jen terén a vyloženě rychlé dálniční přesuny nejsou pro Versys to pravé)
Recenze
Chtěl jsem něco menšího ale přece jen silnějšího než moje předchozí Cagiva Canyon. Něco do města, krátké projížďky a jednou za čas na delší výlet ve dvou. Splněno
Pohodlný posaz umožní delší výlet úplně v pohodě. Ideální cestovní rychlost kolem 100 až 120, pak už dost fouká kolem ramen i hlavy, ale umí se rozkulit i na 200. S batuzkem cca 70 kg a 180 cm, dva boční kufry a topcase už moc stabilní není, ale Alpy se dají zvládnout v pohodě.
Výkon v jednom je dostatečný, stejně jako brzdy se standardním ABS. Trochu postrádám ukazatel zařazené rychlosti a palivoměr o šesti čtverečcích neukazuje moc přesně. Ale při spotřebě kolem 4,5 litru se 350 km na jeden zátah v klidu ujede.
Závada mne zatím nepotkala, aby také jo, když přidám sotva 2000 km ročně a teď mi tam svítí nějakých 25000 km.
Co mne překvapilo, mile, je ledkové zadní světlo, výroba 2008. Nemile překvapilo...přemýšlím...trochu hlučnější řazení.
Byť se tváří jako cestovní enduro, je víc cestovní než enduro (pneu na silnici 17 palců vpředu i vzadu, výfuk pod motorem), spíš bych ho popsal jako takového rebela do města a okolí. Pro svůj vyšší posaz je z něj dobrý výhled přes auta , bez kufrů docela úzká stavba a zdvihy pérování zvládají městské nástrahy s přehledem.
Versatilka jasně za 10 bodů..Mam ten bajk rád.užívej