renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F Sport (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Frank_
Vloženo 13.2.2019
Aktualizováno 1.10.2020
Zobrazeno 809x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Honda CBR 600F sport, mluví sama za sebe, každý ji zná, je to jedna z nejznámějších sportovních motorek ve své třídě. Jedněmi milovaná, jinými nenáviděná.

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Jednodílné sedlo
Yamaha YZF-R6: Moje cenová tolerance zasahuje jen do prvních modelů, o kterých se říká, že jim praskají válce, navíc je to čistě supersport a to jsem úplně nechtěl.
Suzuki GSX-R 600: Starší ročníky neodpovídají mému designovému vkusu, nové sice ano, ale zase ne finančním možnostem. Dále je to taky spíš SS
Kawasaki ZX-6R Ninja: Stejný důvod jako Suzuki GSX-R 600
Yamaha YZF 600R Thundercat: Super ceny, ale nic o nich nevím a CBR je líbivější

První dojmy - Prvně, o Hondě jsem nikdy nechtěl ani slyšet. Jako věrný fanda VR|46 a odpůrce Maq93 a Lor99 jsem o Hondě nepřemýšlel. ALE po střízlivé rozvaze jsem zjistil, že v této kubatuře je vše buď (pro studenta) drahé nebo zastaralé. Nechtěl jsem čistě supersport kvůli pohodlí na delší trasy, zároveň se mi ale vždy líbily ostřejší rysy, taky jsem chtěl něco co nebude každou chvíli na ponku nebo u servisáka.. no a tím se výběr zúžil prakticky na jedinou mašinku, kterou jsem přes půl roku hledal až na mě vykoukla z inzerce. S pánem jsme trochu policitovali o ceně a za pár týdnů jsem vzal dodávku a hurá na výlet. Po příjezdu mě pár věcí překvapilo, např. nefunkční otáčkoměr a teploměr. Nakonec se ale ukázalo, že je to způsobené oxidací kontaktů z pár měsíčního odstavení, tak jsem se projel a bylo jasno.

Motorku bych doporučil pro - Hodně doporučováno pro začátečníky, já si to nemyslím.. určitě to zvládne kdekdo, ale chce to hlavu.. 81kw není zrovna málo a nad 7tis ot. začíná celkem svižná jízda, která vyžaduje nějaký ten km odjetý.

Doplňky na motorce - Zatím cnc lámací páčky, závažíčka, racing plexi, padáky, gripy domino, držák telefonu, (brašny)

Recenze

Po pár metrech mi padla do ruky, reakce na plyn okamžitá, podvozek příjemně tvrdý, ovladatelnost pomalu myšlenkou, váha se ztratí okamžitě jak se roztočí kola vůbec vám nepřijde, že máte mezi nohama kolem 200kg.
Při výšce necelých 180cm se vejdu s velkou rezervou, nikde mi nic nepřekáží, ale taky krásně všude dosahnu, na zem skoro celým chodidlem, ale to jen kvůli relativně širokému sedlu.

Zatím jsem se svezl jen kousek, jinak většinu času strávila v dodávce (všude je ještě sníh). Později tedy doplním více info.

Edit: je to super stroj, vyměnil jsem pár věcí jako destičky, napínák rozvoďáku, filtry, olej, gripy, závažíčka, plexi, seřídil jsem si pár drobností aby mi jízda byla pohodlnější a už si rozumíme.

Jediný co zatím nechápu je, proč ji všichni tak podceňují. Pravda že v nízkých otáčkách (cca do 6-7tis) jede absolutně průměrně, vůbec se nezdá jako supersport, ale jakmile se podřadí a vezme za plyn v tomhle spektru, má tendence si přizvedávat přední kolo, přičemž rám je krásně tuhý, podvozek kompletně nastavitelný, centrál od Showy dělá svoji práci bravurně, přední vidle jsou lehce měkčí, ale to je spíš mým nastavením, většinou jezdím pohodu po okreskách a nechci jezdit na zbíječce a mám je lehce povolený.. dokonce jsem nakoupil brašny a za měsíc se chystám do Rumunska, tak snad to vydržíme :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hunyady
Hunyady napsal 15.02.19 v 17:25

Ahoj, je moc hezká a až bude mít to černé plexi, bude ještě hezčí. Tak ať jezdí ke spokojenosti.

Více komentářů



TOPlist