PROFIL MOTORKY

Ducati Scrambler Desert Sled (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JKLM
Vloženo 13.2.2019
Aktualizováno 13.5.2020
Zobrazeno 1 940x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak už je doma! Moje první zkušenost s italskou milenkou, tak doufám, že bude hodná Ale zatím jsem v klidu, někde jsem totiž četl, že "Motorka se zlatejma ráfkama prostě nemůže bejt špatná!!!" Aktualizace po roce a půl užívání: Potvrzuji výše napsané.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč) - Maximální vstřícnost, servis, bonusy, prodloužená záruka

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Scrambler: Nízký, těžší, spíš jen na asfalt, slabší výkon, efektní výfuky boží, ale díky nim menší praktičnost (brašny)

První dojmy - Klasický vzducháč, dvouválec do V, zátah od spodu... Už jsem za ta léta vodníků odvykl a řinoucí se vzpomínky, ta síla, zvuk (!!!) a co si budeme povídat - italský design a jejich nenapodobitelná schopnost udělat i z mála originál rozpoznatelný na dálku (viz kdysi nová a dodnes rozvíjená megaúspěšná řada Monster u Ducati a stovky dalších italských auto/moto v historii) a ta červená nádrž (to asi víte, že "Nejčervenější červená Ferrari" je oficiální a patentovaný název odstínu, který může používat jen jedna nejmenovaná italská značka, a že Ducati se jinak také říká Ferrari na dvou kolech... Už jste asi poznali, že nejsem tak úplně normální uživatel a že na objektivní soudy je u mě trochu brzy, sorry :-))

Motorku bych doporučil pro - Pro mě a pro každého, kdo ocení krásný retro stroj s neošizeným, jednoduchým a hodně schopným základem bez zbytečného balastu moderních serepetiček a elektroniky. Ale plně vypínatelné ABS, nastavitelný podvozek i otáčkoměr má!

Doplňky na motorce - Žlutočerné rukojeti, žlutý štítek nad světlem, padáky, ochrana olejového filtru, retro sedlo, zadní nosič, platforma Kriega na nádrži a další řemínkové úchyty stejného systému vzadu pro rychloupínání vymakaných zavazadel...
Barevně teď podle někoho může tenhle retro scrambler vypadat jako papoušek, podle mě naprosto úžasně a reálně hodně podobně, jako soutěžní Jawy na šestidenní ve Švédsku třeba v září 1978. A o to jde



Recenze

Viz výše. Zatím jsem najel asi 50 km, kromě stošedesáti, kdy si Dukna hověla na vozíku. Všude sníh, led a zima. Blížící se víkend ale vypadá slibně, ten absťák vážně už občas bolí Motorka sama má ale za sebou už 6000 km, je to předváděčka po malém servise a v záruce, tak proč hledat problémy, kde nejsou...

Aktualizace 13. 5 . 2020:
Najeto cca 11 000 km. Zatím všechny předpoklady platí a nadšení stále trvá, případně se stupńuje! Servisní náročnost: Jednou za rok olej a filtry, jednou ročně gumy (přešel jsem na větší špunty) a jinak jen jezdím, leštím a tuním. Lepší sex s motorkou nepamatuju!
Za rok a půl provozu jsem motorku dost vyšperkoval, na začátku jsem rovnou při koupi využil vstřícného finančního bonusu na doplňky, dál jsem postupně vylepšil a doplnil sklápěcí a stavitelné páčky a zrcátka a také nosič dozadu. ten ale budu prodávat, kdyby měl někdo zájem, pište. Jde o klasiku a plně funkční retro Hepco Becker, jak je vidět na nových fotkách. díky způsobu uchycení už se k němu ale nevejdou po stranách trubkové podpěry brašen. Kvůli tomu přecházím i vzadu na originál, který to zvládá. jinak ale, kdo nejezdí dálky a nepotřebuje vozit tolik báglů, bude s ním absolutně spokojen, jako až dosud já. Navíc vypadá podle mě líp a dobověji, proto jsem ho původně pořizoval.
S motorkou jsem absolvoval enduroškolu a často ji využívám i mimo asfalt. Nejezdím žádné brutální terény, ale šotolinky, polňačky, lesní cesty bez zákazu atd., naopak na kvalitním asfaltu není problém dlouhodobě podržet ani 160 km/hod. (samo že jako všichni ostatní na německé dálnici/-)). Je to jeden z mála lehkých, suprově ovladatelných a skutečně univerzálních scramblerů, jak potvrzují i všechny testy. Tlumiče jsou komplet plně stavitelné, tvrdší, ale plně funkční. Jen si musí člověk rozmyslet, jak a kudy bude nejvíc jezdit, zda ve dvou nebo sám atd. Je to vždycky kompromis, stejně jako volba pneu, u takového univerzála mnohem větší, než u specialistů, pokud to člověk nechce měnit dvakrát denně.

Potíže: Má působit jako jednoduchá stará motorka a místy tak i skutečně (a zbytečně) funguje. Suchá spojka se po startu potřebuje ohřát, pak funguje perfektně. První dva tři semafory ale spíš v režimu On-Off, takže je třeba víc plynu a opatrně pouštět nebo vypadá člověk, jako by se neuměl rozjet (občas studená chcípne, na volnoběh nikdy, ale při necitlivém rozjezdu). Neukazuje sloupek zbývajícího paliva, má jen kontrolku rezervy, neukazuje zařazený rychlostní stupeň a citlivost vypínače blinkrů asi ladil taky nějakej Taloš, co je spíš kreativec, než technik!. Ale sytič ani karburátory to už nemá, nebojte, takže celkově pohoda. Navíc vše vyjmenované se týká jen této první generace, po loňském faceliftu vše vylepšeno, hydraulická spojka atd. Já bych ale neměnil, protože zároveň zmizely ty úžasně sexy zlaté ráfky a na ty to fakt jezdí!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JKLM
JKLM napsal 10.10.20 v 18:33

Ahoj, rád se s Tebou někdy projedu, fotky i profil mám na FCB. Taky jsem byl letos na Grossglockneru a v Totes Gebirge, naposledy na Motoroute setkání atd.

Nosič už je prodán, ale není problém koupit ho v e-shopu. Je to tento typ:
https://www.hepco-be...r-800-2015-2018.html

Mě se taky moc líbil a podle mě se k retro stylu motorky hodí víc, než originál. Fungoval bezvadně, ale neumožňuje přimontovat opory bočních brašen, nevejdou se, zatímco k originálu jo. Možná by k němu šly použít systémy SW Motech... Takže jsem to vyřešil originálem a můžu to teď kombinovat mnohem snáz. Ale stylově byl lepší, víc retro .

yamil
yamil napsal 10.10.20 v 09:30 10b.

Ahoj, možná jsme se potkali v Křižanově, ale nejsem si jist. Mám jenom dotaz ohledně zadního nosiče jestli ho ještě nenabízíš, a nebo kdes ho sehnal, mě se ten originál od ducati s plotnou nelíbí .Jinak supr recenze ve všem Ti dávám za pravdu, já si to letos užil na srazu endur v Nové Baňi, na Grossglockner Hochalpenstrasse a u Gardského jezera, škoda jen že už se blíží konec sezony. přeji mnoho krásných zážitků s ducati a ať se daří s pozdravem Miloš Michl

JKLM
JKLM napsal 22.07.20 v 17:26

Asi to nebude problém, taky mám u Tebe co testovat

hofi01
hofi01 napsal 17.07.20 v 12:26 10b.

krásná motorka.. někdy musíme domluvit testovací jízdu

JKLM
JKLM napsal 15.05.20 v 11:03

Díky za názor, vidím to hodně podobně !

Více komentářů



TOPlist