Po 6ti letech konečně návrat k ostrému dvoutaktu.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Sakra já snad jedu na kole s rachejtlí v prdeli... Přestup z TT 600R byl čisté vysvobození z věčného trápení s váhou (100kg vs. 150kg) a náročném startování po záhozu. Co do výkonu, nelze srovnávat.
Doplňky na motorce - Kryt pod motor (ebay 1000kč)
Recenze
Jelikož mě už nebavilo se věčně tahat s 1,5 váhy EXC po lese a skákat na tom po každym záhozu jako kok*t a naskytla se dobrá koupě od člověka co moto vlastnil posleních X let (většinu dosavadního života motorky), nebylo nad čím přemýšlet.
První dojem byl hodně zajímavej... viz první dojmy...
6 let z5 jsem měl EXC z 97 (Öhlins, Marzocchi) , teď už mám o 20kg víc a něco málo jsem najezdil na všem možným i nemožným, i tak mi přijde že to prostě jede jako kráva... a to je přesně ten důvod proč mě uz TT-R nebavilo :/
Postupně budu doplňovat dojmy, závady, poznatky atd...
Update 21.12.2020
Na jaře 2020 jsem preventivně měnil pístní sadu.
Spojka i přes velké trápení zatím drží bez problému, akorát spojkovej koš už má něco za sebou a bude se muset časem vyměnit.
Díky výkonu a váze je ježdění opravdová zábava.
Nevěřil bych, kam až se člověk může s motorkou vyšplhat.
Poznatkem je, že do převodovky musí přijít opravdu 10w50, s 10w40 už to neřadilo.
Na podzim si užila babí léto Rumusku.
Bez jediného problému krom adaptace na velké výškové rozdíly :D
600m vs 2200m... holt karbec :)
Motorka bez problémů sloužila až do ledna 2024, kdy jsem ji prodal.
Náhradou je opět 250 ale tentokrát TPI.
Mimochodem nevím jak to bylo se stařšíma KTMkama, ale musím říci že ta má 2019tka je kvalitní :D Sice jsem na tak silné motorce nikdy dříve neseděl, ale po tom co jsem to celé prohlédl a po tom co jsem něco najel a párkrát to zahodil, tak až na pár odřených plastů se nic s tím nestalo
KTM 250 EXC je úžasné vozítko! Též to miluji! I když na něčem takovém sedím poprvé v životě, tak jsem si hned zvykl Připadalo mi jakobych na tom jel už tak 5 let :D
Super volba